Ontzettend behulpzaam en snelle service!

Laatst om de hoek bij Blom stil komen te staan op de snelweg door een kapotte distributieriem. Blom gebeld en binnen een uur hebben ze de riem besteld, vervangen, en was ik weer op weg! Top service en erg fijn personeel.

• Uitstraling

Autobedrijf BLOM Is 100% betrouwbaar en ....

Wij kennen de heer Corné Blom en zijn autobedrijf al heel lang en wij vertrouwen hem voor 100%. Bij dit autobedrijf hebben wij deskundigheid, verantwoordelijkheid, eerlijkheid én menselijkheid ervaren! In de afgelopen jaren hebben wij van de heer Corné Blom meerdere auto's gekocht. In al die jaren hebben wij kunnen genieten van vele plezierige en zorgeloze autoritten. Willen we weer een andere auto kopen, dan gaan we opnieuw naar hem toe. Een proefrit maken is bij dit betrouwbare bedrijf absoluut overbodig. Wij geloven de heer Blom op zijn woord: als hij zegt dat de auto in orde is, betalen we de rekening en rijden tevreden en vol vertrouwen in onze nieuwe aanwinst weg. Wij zijn ontzettend blij met onze betrouwbaar en betaalbare autobedrijf! Met vriendelijke groeten Maria & Deldjou

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide review!

Correct en eerlijk geholpen! Een aanrader!

Een echte aanrader! Een mooi bedrijf, wat makkelijk te bereiken is. Correct geholpen.

Goede servioce en vriendelijke behandeling

Vriendelijk, flexibel en service- en klantgericht.

Een garage die zijn belofte nakomt

Vrijdag namiddag stond ik met pech langs de weg en moest de ANWB mij naar een garage brengen. Na een telefoontje kon ik gelukkig direct terecht bij Garage Blom. Ze konden de auto inplannen voor de volgende maandag en gaven me duidelijk aan wat ze aan de auto zouden doen. Maandag kon ik mijn auto alweer ophalen, de service was goed en dat voor een goede prijs, iets wat voor mij als student ook belangrijk is! Je wordt bij Blom snel geholpen en bij het vervangen van mijn remmen hebben ze tevens ook naar de andere remmen gecontroleerd. Iets wat zeker niet bij elke garage vanzelfsprekend wordt gedaan. Ik ben erg blij met de reparatie en zal zeker terug komen bij volgende beurten en de APK. Hun slagzin `Betrouwbaar en betaalbaar` maken ze zeker waar.

Hallo Mignon, Bedankt voor je uitgebreide review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons! Tot de volgende keer!

Fijne garage

Behulpzaam! Gaan gerust een stap verder om te helpen

Bedankt voor je review!

Afspraken worden helaas niet nagekomen

Een VW Tiguan op goed vertrouwen door de telefoon gekocht en vooruit betaald. ( doen wij als collega garagehouders minimaal 5 keer/week ). Helaas had deze diverse klachten, welke niet waren verteld door de telefoon. ( Airco, Accu, Motorlampje/Nokkenas sensor, Antenne enz ). 4x gebeld en daarna nog 1 keer gemaild met Lars......... Helaas hij belt niet terug en geeft ook geen reactie op mail................ Jammer dit...............

Hallo Roel, Jammer dat de auto niet is wat je er van verwachtte. Aan de telefoon heb ik op dat moment de auto zo goed mogelijk, op dat moment zonder duidelijke gebreken, beschreven, echter heb ik er geen uitgebreide proefrit mee gemaakt. Halverwege de drukste dag van de week kreeg ik een mail van je, met het verzoek dezelfde dag nog contact op te nemen. Hier ben ik toen helaas niet aan toegekomen. Toen ik de volgende ochtend contact op wou nemen, was deze review ineens hier.. Mocht ik nog iets kunnen doen om onze relatie te herstellen, kunt u mij dan een mailtje sturen?

Eerste klas autobedrijf onder de rook van Utrecht!

Een verborgen parel langs de A2 precies tussen Utrecht en Den Bosch. Daar waar de mensen nog meedenken en waar je merkt dat ze van hun passie hun beroep hebben gemaakt. Lars heeft mij enorm goed geholpen; hij hield mij op de hoogte via Whatsapp en heeft een eerlijke prijs geboden voor de auto die ik heb ingeruild. Zoals een goede Bovag garage betaamt gaven ze zelf al aan dat ik nog een keer langs moet komen voordat de 6 maanden garantie verstrijkt zodat ze nog een einde garantie check kunnen uitvoeren en de daarbij behorende reparaties nog kunnen uitvoeren indien nodig. Dat is nog eens veilig en vol vertrouwen een auto kopen. De levering was daarnaast prettig en vlot ondanks dat ook zij de nodige corona maatregelen in acht hadden genomen. Over 5 maanden kom ik terug al is het alleen maar om een ferme handdruk te geven en te bedanken voor de goede service!

Hartelijk dank voor je uitgebreide review, Rose!

Prettige afhandeling van mijn aangekochte Lancia

Ik kocht mijn Lancia bij autobedrijf Blom waar ik zeer goed en vakkundig bij geholpen ben, een aanrader!

Zeer vriendelijk en eerlijk

Zijn zeer vriendelijk en open ontvangen. Hadden het gevoel of we al jaren klant waren en elkaar kenden.

Zeer vriendelijk geholpen

Lekker gewoon en vriendelijk geholpen met aankoop van auto Geen onzin verhalen , top

Prima garage met super service!

Dat niets te veel is en dat er altijd wel ruimte is (of wordt gemaakt) om je verhaal aan te horen. En dan meteen door naar de oplossing! Dat is Corné (en zijn personeel) ten voeten uit. Daar waar de klant nog koning is. Waar maak je dat nog mee tegenwoordig? Auto Blom maakt zijn beloftes meer dan waar. We zijn niet voor niets al meer dan 10 jaar klant! Zeker aan te bevelen. Ludo Huising en Anneke Derksen

Bedankt voor jullie uitgebreide review!

Supergarage!

Fijne garage met een gezellige sfeer. Het is een lekker informele sfeer dus er wordt gelachen en grapjes gemaakt maar je hoeft niet bang te zijn dat je niet sirieus genomen wordt. Het personeel is flexibel en helpt snel tussen de klussen door als het nodig is. De prijzen zijn scherp en toch is het kwalitatief goed. Al bij al, top garage!

Klanrvriendelijk bedrijf met prettige no nonsense bedrijfsvoering

Ik heb contact gehad met dit bedrijf toen we een andere 2dehands auto zochten. De klik was er meteen: gevoel van eerlijkheid, deskundigheid, niet opdringerig. Een pragmatisch denkende leiding die zeker vertrouwen uitstraalt.

uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

Al ca 9 jaar doe ik zaken met Autoblom met een zestal auto's Ik blijf terugkomen omdat ik het een vertrouwd adres vindt voor reparaties en ook koop avn tweedehands auto's

Bedankt voor uw positieve reactie!

+ Ik heb een mooie auto gekocht tegen een goede prijs. + Goed nakomen van afspraken, ook als er misverstanden waren - Vreemd dat men geen facturen wil geven voor handelingen tijdens de garantieperiode

Goede, betrouwbare en eerlijke partij, niet te duur. Denkt goed mee om onderhoud betaalbaar te houden. Voert werkzaamheden deskundig uit. Leenauto\'s kunnen beter. Informatie klant bij uitloop op planning of extra verwachte werkzaamheden kunnen (moeten) beter.

Bedankt voor uw review, Doordat we de leenauto's gratis aanbieden aan onze vaste klanten, is het helaas niet haalbaar dat het allemaal nette/nieuwe auto's zijn. Door de drukte schiet het er soms bij in klanten te informeren over uitloop, we zullen ons best doen dit te verbeteren.

Prettige manier van omgang met de klanten. Kundig en goed betaalbare service.

\'Ouderwetse\' top allround service met ook nog altijd een \"luisterend\" oor. Personeel kundig en voorkomend personeel nooit te beroerd om net dat beetje extra te doen.

Goede ervaringen, snel, efficient, niet pushy of glad. Goede prijs, alles geregeld wat geregeld moet worden, pot snoep in de auto bij het ophalen. Goede en leuke communicatie.

Mijn ervaring met auto bedrijf blom was uitstekend. Doordat ik bij mijn vorige auto een miskoop had gedaan had ik nu zo m\'n twijfels om weer zomaar een auto te kopen. Dus heb ik eerst een aankoopkeuring laten doen door een andere garage. En uit de keuring kwam dat alles goed was met de auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

erg slecht jammer . had mijn zinnen gezet op een mooie MB maar na heel veel extra kosten is de auto op orde.

Hallo Jan, Uit mijn administratie komt naar voren dat u een Mercedes CLK van 2003 op 7-10-2017 gekocht heeft, waarbij u, in ruil voor korting, heeft afgezien van garantie, en u wist dat de auto in het verleden schade heeft gehad. Jammer dat u ontevreden bent over de auto die u bij ons gekocht heeft, en ook jammer dat u ons niet de kans heeft gegeven uw ontevredenheid en de problemen aan de auto op te lossen. Dat hadden wij namelijk graag voor u gedaan. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, wilt u dan telefonisch contact met ons opnemen? Groeten, Autobedrijf Blom

Hartelijk ontvangst. Auto stond al rijklaar. Zeer tevreden!

Klaverweg 11 4157JA Enspijk

345652007

Over AutoBlom BV

AUTOBEDRIJF BLOM - BETROUWBAAR, BETAALBAAR! Autobedrijf Blom is al sinds 1985 het goede adres voor onderhoud, reparatie, APK keuring en verkoop van gebruikte auto's. Wij zijn een Bovag erkend autobedrijf. Naast originele onderdelen maken we ook uitgekiend gebruik van gebruikte onderdelen zodat u zeker bent dat u nooit teveel zult betalen. Duurzaamheid en Bovag kwaliteit blijven zo gewaarborgd. Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ons motto is niet voor niets: "Betrouwbaar, betaalbaar". Dat we betrouwbaar willen zijn, kunt u zien aan het feit dat we transparant zijn over onze prijzen.