Super mensen en fijn bedrijf.

Mooie Volkswagen gekocht bij Auto Blom. Auto was precies zoals omschreven en de eerste 6 maanden heb ik al zeer veel veilige kilometers gemaakt. Goed geholpen door Corne en Lars. Zeker een aanrader!

• Uitstraling

Fijn dat je tevreden bent Mitchel, en bedankt voor je review!

Top vriendelijke profecionele garage bedrijf

Onze Opel al meedere malen gekocht ingeruild en steeds weer een auto gekocht van Garage Blom te Enspijk. Nu we verhuisd zijn vanuit de Betuwe naar Limburg is het niet meer een normale gang van zaken om voor elk lampje naar Enspijk te rijden.Maar onze Opel had problemen met de airco en iets met de " lamdanzonde " of zoiets en al meerdere storingvermeldingen op het daschbord....In de plaatselijke garage al geprobeerd te verhelpen en na niet verholpen probleem een prijs aanvraag gedaan om het alsnog groots nóg een keer te repareren. Wauw....dat viel tegen alles met alles meer dan 1000 euro onkosten.....Weet je wat ....we bellen Corne van Garage Blom uit Enspijk eens ff...Daar werden we altijd als bekende Nederlanders ontvangen haa haa maar echt hoor en ohhh zooo behulpzaam....dus wie weet kunnen hun ons helpen en voor een goed advies zorgen en of zelfs het probleem ( problemen) oplossen en wie weet voor veeeeel minder geld. Uiteraard werden we zeer vrolijk ontvangen ná onze telefonische afsraak...en zelfs omdat we van ver kwamen zouden ze voor een boterham willen zorgen ( wat een lieve familie ) maar dat hoefde niet van ons. De problemen zijn verholpen en de airco doet het weer super....De hele voorbumper moest eraf ...wat een klus zo te zien ....maar het mooiste van alles is dat er 2 Lamdanzonde op zitten ( dat blijkt normaal te zijn ) en om dat de plaatseljjke garage er maar 1 had vervangen ...kwamen de storingen dáárom weer teug...en zaten we steeds met die problemen.....Nu niet meer ! .....en....de prijs was MEER dan de moeite waard om er heen te rijden naar Enspijk Dus een dikke 10 weer voor Garage Blom ...En uiteraard bij weer een andere eerst even kijken in Enspijk voor een mooie inruil... Zeer tevreden altijd geweest over de inruilwaarde en het afleveren van onze nieuwe auto...ook al was er maar een lampje stuk...kom maar dan maken wr dat gelijk voor jullie ....Dat missen we wel hoor. Die vriendelijle Profecionele persoonlijke betuwse service van Garsge Blom

• Uitstraling

Meneer corne en lars , hebben zaken voor mij correct en netjes afgehandeld. Ze zijn goed bereikbaar, attent en vriendelijk en hebben verstandvan zaken. Ik raad dit bedrijf een ieder aan .

• Uitstraling

Helemaal blij dankzij supergoeie service

Lars heef ons geholpen en heeft dit van het begin tot het einde super gedaan. Onze financiering via de ING leverde onverhoopt problemen op en Lars adviseerde ons DTC. Binnen een aantal dagen was het geregeld. Ondertussen bleef de communicatie helder, snel en enorm vriendelijk. Toen we uiteindelijk de auto kwamen ophalen zag hij er perfect uit en zo rijdt ie ook. Ik zou dit autobedrijf zeker aanraden!

• Uitstraling

Hi Anke, Bedankt voor je review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met ons en met de Audi! Groeten, Lars Autobedrijf Blom

Na een afspraak gemaakt bij Garage Blom, voor een elektronisch probleem, met mijn Mercedes, heb ik wederom een goede ervaring mogen ondervinden. De monteurs hebben kundig en top werk verricht. Ben hierdoor optimaal tevreden met de verrichtingen, die ze hebben gedaan. Mijn motto is dan ook Good Job, en lof voor het bedrijf. Met vriendelijke groet, George,

• Uitstraling

Wederom bedankt voor uw review, fijn dat u tevreden bent!

Super service

Kom er al jaren, net als mijn vader. Altijd snelle en goede service, oplossingsgericht en betrouwbaar. En mocht de schade toch een stuk hoger uitvallen dan is Corné heel schappelijk. Als je het hebt over betrouwbaar, eerlijk en oprecht dan heb je het over de jongens van Blom

• Uitstraling

Bedankt voor je lovende woorden!

Na telefonisch contact een afspraak gemaakt voor een proefrit in een prachtige Mercedes SLK320. De auto verkeerde werkelijk in nieuwstaat en na een proefrit was de koop dan ook snel gesloten. De afhandeling verliep prettig en op de dag van de aflevering stond de auto er keurig verzorgd bij. AutoBlom verkoopt mooie en eerlijke occasions. Echte auto's. Ik kan iedereen die een occasion zoekt aanraden hier eens te gaan kijken!

• Uitstraling

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze Service! Geniet van je SLK!

Heb het bedrijf gevonden via Google. Bij aankomst werd ik vriendelijk verwelkomt op het bedrijf, en voelde goed op mijn gemak. Test rit gedaan en alles was prima in orde, gelijk tot aankoop van het voertuig en geregeld alle documenten werd verzorgd, dus geen rompslomp bij ophalen van voertuig. Bij het ophalen van het voertuig gevierd met koffie gebak, dat is service. Wil het bedrijf voor de toekomst succes wensen, voor mij top niet anders, en zeker aan te bevelen. Met vriendelijke groet, George,

• Uitstraling

Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn dat u tevreden bent!

Goede service!

Netjes bedrijf en doen altijd er alles aan om de oorzaak te vinden en of het probleem zo snel mogelijk te verhelpen met daarbij de juiste informatie voor de klant!

• Uitstraling

Bedankt voor je uitgebreide review!

Prima bedrijf zonder opsmuk

Prettig personeel en goed geholpen

• Uitstraling

Bedankt voor de review, Wim!

Zeer goede garage

Aankoop en inruil zeer goed geholpen, Garantie geen probleem, klaar terwijl je wacht. Heb de auto nu bijna 3 jaar . Ben zeer tevreden.

• Uitstraling

Bedankt voor uw review, leuk om na 3 jaar na aanschaf wederom een positieve reactie te krijgen!

Zeer goed en betrouwbaar autobedrijf alles super geregeld !!

Bij Autobedrijf Blom een Mercedes E 320 Youngtimer gekocht . Schitterende auto in nieuwstaat. Aflevering erg goed en de auto rijd fantastisch . Over de Dhr. C. Blom en zijn medewerkers ook alle lof. Hier kunt U met een gerust hart een auto kopen. Vandaar een dikke TIEN voor dit fijne Familiebedrijf.

Bedankt voor uw review!

Echte auto liefhebbers met mooie auto’s

Een auto koop ik voor een deel met mijn verstand, maar meer nog met mijn gevoel. Dus kan het soms even duren voordat ik de juiste auto gevonden hebt, als je geen nieuwe online wil samenstellen. Veel auto’s zien er digitaal beter uit dan in het echt. Dus ben ik al verschillende keren teleurgesteld naar huis terug gereden omdat de auto op de foto er beter uitzag dan in het echt. Fotosjop skills zijn blijkbaar belangrijker dan liefde voor auto’s. Niet bij Autobedrijf Blom, de foto’s zijn mooi, maar de auto’s in het echt nog mooier. Lars, de verkoper waar ik mee te maken heb gehad, heeft nog echt benzine in zijn bloed en hij is niet de enigste in dit bedrijf. Dat is bij de meeste boekhouders, die toevallig auto’s verkopen, bij de grote dealers vaak toch anders. En ik zal mijn volgende auto hier zeker weer kopen ( over een jaar of 5). En elektrisch rijden we wel op de kermis.

• Uitstraling

Bedankt voor de uitgebreide en lovende review!

Betrouwbare en prettige service

Recentelijk onze auto voor een servicebeurt gebracht. Kon snel terecht en zonder problemen alles gedaan. Hij was zelfs netjes schoongemaakt van binnen. Wat een service!

Bedankt voor de review!

Duidelijk en correct

We kwamen op een voor ons totaal onbekende plek. Maar kregen meteen een goede indruk. We waren eerst in de werkplaats, maar werden vriendelijk de goede kant op gewezen. In het halletje werden we ontvangen door een erg vriendelijke jongeman. Dat in het halletje kwam eerst gek over, maar dit was i.v.m. Corona, er zaten al mensen binnen. Eerst werd onze auto bekeken en een bedrag genoemd, daarna mochten wij een testrit maken. We zijn andersom gewend, maar dit was ook prima. Daarna werd onder de koffie/ thee alles in orde gemaakt en konden we de auto zelfs meteen meenemen, erg fijn aangezien we er bijna 2 uur voor moesten rijden....

• Uitstraling

Bedankt voor jullie uitgebreide review!

Herziende beoordeling

Na een eerder geschreven beoordeling willen wij deze herzien. Na enige problemen met onze nog maar net aangeschafte auto pakt dhr blom dit toch echt serieus op en wordt er aan een oplossing gewerkt. Om deze redenen nu ook een herziende beoordeling, je wordt hier als klant echt serieus genomen.

• Uitstraling

Hele slechte ervaring in november een auto daar gekocht met weinig kilometers zo er gezeg werd maar

Hele slechte ervaring in november een auto gekocht daar De heer blom verzekerde ons dat het een goede auto was de Mercedes na een maand kwamen de problemen al wij de heer blom opgebeld maar deed er weinig mee ja konden hem brengen maar ik kon er moet mee rijden en het was bij ons vandaan 2 uur en de laatste 2maanden nu de turbo stuk en misschien de motor wel ik vind het gewoon schandalig dat je zo behandeld word

Eerlijke en goede service

afgelopen maand een bmw gekocht. bij het ophalen was deze keurig schoongemaakt van binnen en buiten, de auto had een grote onderhoudsbeurt gehad en een airco check. samen met meneer blom een eerlijke prijs afgesproken die voor ons beide beviel. een week na de aankoop kwam ik erachter dat ik 300 euro teveel had betaald, dit werd binnen enkele uren weer verwerkt. in de auto miste nog de onderhoudsset (krik, wielboutslot, etc) deze zijn allemaal kosteloos opgestuurd om de aankoop compleet te maken. keurige service!

Superaardige werknemers

Bij AutoBlom word je altijd snel geholpen. Een leenauto is nooit een probleem en er wordt altijd de tijd genomen voor een praatje. Materialen zijn altijd nieuw en goed. Aanrader!

Bedankt voor je review!

Tevreden

Ik heb al jaren mijn auto bij Corne in onderhoud en geen problemen gehad. Afspraken worden goed nagekomen. Nooit discussies over de kosten.

Bedankt voor je review!

Ik kwam hier mijn eerste auto kopen alleen ik wist er niet zoveel van. Toen ik dat zei waren ze meteen bereid de auto op de brug te zetten en alles te laten zien. Alles zag er top uit alleen de banden waren een beetje versleten, die hebben ze voordat ik de auto op kwam halen er nog gratis nieuw op gezet. Top garage! Goede prijs!

Bedankt voor je review

Onzorgvuldig

Gisteren onderweg gegaan voor een proefrit. Zorgvuldig vooraf een auto een auto geselecteerd en die opties die voor ons bepalend zijn. Daar is een in hoogte verstelbare passagiersstoel is er 1 van. Maar bij de eerste blik op de auto blijkt die er niet in te zitten. Rondom wat meer kleine schades dan op gehoopt., een scheur in het leder die best op een foto had gemogen. Wees transparant. Een raamstrip die ontbrak. "Die moet ik er nog opzetten". De reactie van de verkoper verrastte. "Ik kan er een andere stoel inzetten maar dan heb je een ander motief". Dat klopt en is dus geen reëel aanbod. "Ik kan er veder ook niets meer aandoen. Die software waar we in werken is lastig". Volgens mij is Blom de enige die er wel wat aan kan doen... Veder geen voorstel gekregen van Blom. 140 kilometer gereden omdat er onzorgvuldig met het opsommen van opties wordt omgegaan en zo'n reactie. Ik word er niet gelukkig van. Wees transparant, zorgvuldig en empathisch, dat verdienen klanten.

• Uitstraling

Hallo Stephan, Jammer dat jullie niet tevreden waren over de ervaring met ons bedrijf. Wij verkopen geen nieuwe auto's, en ondanks dat wij ons best doen deze eerlijk op de foto te presenteren kan een auto voorzien zijn van gebruikerssporen. Foutje in een advertentie kan natuurlijk gebeuren, en als een specifieke optie die niet op de foto's aanwezig is zo bepalend is voor de aanschaf van een auto, raad ik u aan de volgende keer naar de aanwezigheid van deze optie te informeren voordat u aan de verre reis begint. Mochten we nog iets voor jullie kunnen betekenen, kunnen jullie ons bereiken op 0345-652007 Met vriendelijke groet, Autobedrijf Blom

PRIMA GEHOLPEN EN VRIENDELIJKE MENSEN

AUDI A4 GEKOCHT GOEDE OMSCHRIJVING EN ALLES KEURIG AFGEWIKKELD VOLGENS AFSPRAAK.

Uitstekend en betrouwbaar

Gastvrij en vriendelijk ontvangen. Hele goede service. Behulpzaam en er wordt meegedacht. Absoluut betrouwbaar, geen extra hoge kosten en alles wordt overlegd. Ik kom al jaren vanuit Nieuwegein speciaal naar Autobedrijf Blom.

• Uitstraling

Ontzettend behulpzaam en snelle service!

Laatst om de hoek bij Blom stil komen te staan op de snelweg door een kapotte distributieriem. Blom gebeld en binnen een uur hebben ze de riem besteld, vervangen, en was ik weer op weg! Top service en erg fijn personeel.

Over AutoBlom BV

AUTOBEDRIJF BLOM - BETROUWBAAR, BETAALBAAR! Autobedrijf Blom is al sinds 1985 het goede adres voor onderhoud, reparatie, APK keuring en verkoop van gebruikte auto's. Wij zijn een Bovag erkend autobedrijf. Naast originele onderdelen maken we ook uitgekiend gebruik van gebruikte onderdelen zodat u zeker bent dat u nooit teveel zult betalen. Duurzaamheid en Bovag kwaliteit blijven zo gewaarborgd. Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ons motto is niet voor niets: "Betrouwbaar, betaalbaar". Dat we betrouwbaar willen zijn, kunt u zien aan het feit dat we transparant zijn over onze prijzen.