Super bedrijfsauto, voor een mooie prijs

Na een kleine zwerftocht op internet heb ik bij Andriessen bedrijfswagens mijn Peugeot Expert gekocht. Zeer goede investering en ik ben er mega blij mee. Verkoper heeft me zeer goed geholpen bij mijn keuze.

geweldig bedrijf

ik heb bij andriessen een auto gekocht bij femke, geweldige verkoopster in hart en nieren. de auto werd zelfs gewassen bij mij thuis afgeleverd. top service, top mensen, top bedrijf

top service en de juiste auto voor ons gevonden

Wij zochten een specifieke bus voorzien van een achterklep met niet te veel kilometers, Andriessen, had binnen twee weken en het juiste merk, de uitvoering die we zochten , en ook nog de juiste kleur. Dit alles in combi met een goede prijs , toen was de deal snel beklonken. bedankt

geweldig

Ruben en ik kennen elkaar al een tijdje. Mijn vorige vito was op ik was al enige tijd aan het oriënteren op een andere bus. Maar zelf lukte het telkens niet. Ik belde zo eens met Ruben. Hij zij laat me je helpen om een goede bus voor je te vinden zo gezegt zo gedaan. Oude bus bij Ruben ingeleverd. Ik bij hun andere bus mee genomen voor de tijd te overbruggen naar nieuwe bus dat heeft nog 3 maanden geduurd. Ruben zeer netjes geregeld waar van twee manden bus short-lease maat heb hoeven te betalen. Mijn eisen voor een andere vito waren niet de kleinste eisen moest van alles opzitten. Jawel hoor Ruben slaagde met vlag en wimpel om daar aan te voldoen. Ik ben een blij man met alle goede service van uit dit bedrijf. Waardoor ik weer een aantal jaar vooruit kan in me bedrijf met deze parel als bedrijfsauto.

Heel erg prettig geholpen!

Goede service, Prima Bus Snelle levering

great service

transaction carried out professionally. The car was as described. recommend !

• Would you recommend us? Yes

Zorgeloos.......

Wij hebben een mooie Nissan Navara gekocht en de hele transactie is vlekkeloos verlopen. Wij komen graag een andere keer weer bij Andriessen kijken of ze iets voor ons hebben.

Uitstekende en kundige service

We hebben de firma Andriessen en in het bijzonder ons aanspreekpunt dhr Verbrugge leren kennen als een uitstekende en kundige meedenkende organisatie. We kunnen een ieder bij het kopen /leasen of huren van een auto, bedrijfswagen of bus de firma aanbevelen

Klantvriendelijk

Er wordt tijd voor je genomen. Vriendelijke en vrolijke bejegening door Femke!

prettig bedrijf

Goede service en komen hun afspraken na.

Vriendelijk geholpen

Bus zag er op de foto minder schoon uit dan in het echt. Keurige bus en dus ook direct meegenomen.

Nette auto gekocht voor een scherpe prijs

Vriendelijke mensen en een afhandeling zonder gedoe!

Geweldige service

De aankoop van de auto was binnen een paar dagen geregeld en geleverd volgens afspraken

Super correcte behandeling, kwamen correct de gemaakte afspraken na.

Keurig bedrijf, komen de gemaakte afspraken volledig na, heb met plezier een Mercedes Sprinter 2017 gekocht. veel succes verder voor Andriessen Bedrijfswagens.

Netjes geholpen

Nette bus gekocht voor een nette prijs, vriendelijk geholpen. Een week later werd ik gebeld door het bedrijf, hoe het gegaan was. Ik vertelde dat een dag na aankoop een uitlaatsensor kapot was gegaan en ik dat al had laten repareren. Na opsturen van de factuur werd dit bedrag terug gestort. TOP. Mooi stukje nazorg.

Nette bus met weinig km voor een eerlijke prijs

Mijn ervaring is positief, zakelijk en correct

Uitstekend geholpen

Wij zijn keurig ontvangen, te woord gestaan en geholpen met ons zoeken. Bij ophalen opluisterend geholpen

IMPECCABLE

un acceuil chaleureux, une entreprise familial, service professionnel......je suis déjà impatient de revenir pour un futur vehicule. Merci a toute l'équipe.

Al 20 jaar onze hoofd leverancier ! Op naar de volgende 20

Onze ervaring na mee dan tien aankopen in de laatste 20 jaar , is zeer solide bedrijf . Ook de juiste nazorg en dienstverlening na aankoop sluit passend aan ! Daar kun je zeer goed van op aan . Aan te bevelen als zeer vertrouwelijk en meedenkende onderneming .

Goed, snel en kloppend

Op internet stond een duidelijke beschrijving, die klopte! Niets overdreven of vergeten te vermelden. De prijs voor de auto, een Caddy van 2013, klopte ook, was markt conform en binnen 5 minuten was de koop gesloten. Gezien het feit dat we de auto op korte termijn wilden inzetten, hebben ze het mogelijk gemaakt deze 2 dagen later uit te leveren.

Zeer goede prijs, goede auto en klantvriendelijkheid. Top

De caddy die ik heb aangeschaft stond voor een zeer scherpe prijs geadverteerd. Ging langs en de caddy zag er ook goed uit alle boekjes en geschiedenishistorie was aanwezig Klantvriendelijkheid was prima Mocht ik deze ooit willen inruilen dan doe ik dit zeker weer bij Andriessen Auto’s. Bedankt.

heel goed

Al meerdere auto's bij Andriessen gekocht. Je word er altijd vriendelijk ontvangen en prettig geholpen. Naderhand hebben ze nog een nieuwe accu vergoed. Echt een aanrader om een bus te kopen.

Goede auto en heel vriendelijke geholpen, bedankt!

Vriendelijk personeel ,blij met de auto!

Vriendelijk behulpzaam.

Altijd goede ervaringen. Erg attent en vriendelijk. Problemen worden direct opgelost.

komt afspraken na, zijn vriendelijk

Afspraak gemaakt voor proefrit, auto mee in vertrouwen. Km historie in orde.

IJsselweg 49 7061XV Terborg