Prettig, zakelijk, directe korte lijn en binnen no time reed ik in mijn nieuwe bedrijfswagen

Zocht een specifieke bedrijfsauto tegen een betaalbaar tarief. Na een korte speurtocht bij Andriessen de juiste auto gevonden. En na een prettige gesprek met de juiste info, fijne proefrit de keuze gemaakt voor een goede bedrijfsauto.

een geweldige zaak!

Op zoek naar een bus voor de ombouw naar camper uiteindelijk bij Andriessen geslaagd. Goede nette bus voor een scherpe prijs. Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en tijdens proefrit werd er alle tijd genomen voor vragen e.d. Afspraken over betaling, controle door camperbouwer waren goed te maken. We voelden ons hier echt klant, en dat hebben we wel anders meegemaakt!

Vriendelijk personeel en super dienstverlenend

Van het moment dat de prijsopgaaf gedaan was tot het moment van afleveren was helemaal top! Ook het na bellen hoe de bus bevalt is erg klantvriendelijk.

De vrais professionnel

Nous travaillons avec cette compagnie avec beaucoup de sérénité, ils ont un très bon service, tout est expliqué, rien n'est caché . Merci encore de votre professionnalisme et de notre bonne relation!

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Ben zeer tevreden over Andriessen Bedrijfswagens .

Heb bij Andriessen Bedrijfswagens een zeer mooie Citroën Jumper aangeschaft . Heb geen problemen ondervonden en de bus rijdt werkelijk super.

grote voorraad, je hebt snel een prima bedrijfswagen

grote voorraad bedrijfswagens, dus veel keuze, what you see is what you get"" no nonsens bedrijf, geen kostbare showroom, etc kort en bondig snel zakendoen, met apk.

Prettige ontvangst, goede en snelle communicatie. Tevreden dus :)

Was al langer op zoek naar een jongere bedrijfswagen ik had nogal wat eisen ! De VW T6 Multivan bij Andriessen voldeed aan mijn wensen. Prachtige auto, voor een goede prijs. Nu 2 maanden verder, nog geen moment spijt van de investering !

Super service

Elk jaar kopen we een nieuwe gebruikte bestelbus/pickup ter vervanging van de bestaande wagens. Meestal een Mercedes Sprinter of een Iveco met ca. 80.000 km op de teller. Dit keer een wagen voor de korte boodschappen. Omdat we daar hooguit 50.000 per jaar mee rijden viel mijn keuze bij Andriessen op een 2014 Sprinter met 2 ton op de teller. Testrit prima en aangekocht. Ik haalde hem zelf op, ging even langs een klant in de Achterhoek en reed terug naar IJsselstein. Voordat ik de snelweg opdraaide sloeg de motor af. Ik dacht eerst nog: 'Oh, zit er ook al een start/stop op dit model?' Maar helaas. Met moeite de motor weer gestart. Ik dacht: 'Dat is niet goed, meteen terug naar Andriessen!' Helaas, na 500 meter stopte ie er definitief mee. Dat was enorm balen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Meteen Andriessen gebeld. Ik was laaiend! Het was inmiddels kwart voor 5 maar gelukkig werd de telefoon opgenomen. Voordat ik ze kon uitfoeteren zei de medewerker aan de telefoon: 'Als u mij de locatie doorstuurt zorg ik dat de wagen wordt opgehaald en krijgt u meteen een vervangende bus mee.' Drie kwartier later kwam er inderdaad een trailer met een vervangende bus voor me. Wagen omgewisseld en ik naar de zaak. In m'n achterhoofd dacht ik: 'Shit, ik heb m gekocht zonder ook maar enige garantie. Hoe gaan we dat oplossen.' De volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat het brandstoffilter gescheurd was en vervangen en de bus weer klaar stond. De dag erna de bus weer omgeruild en inmiddels al 10.000 km zonder problemen gereden. Wat me in het hele verhaal opviel is geen excuses maar een nuchtere reactie van vervelend voor mij en gaan we oplossen. Kapotte bus meteen opgehaald, vervangende bus, reparatie en klaar. Geen garantiegedoe, geen huurkosten of sleepkosten. Gewoon domme pech en daarna super service. Complimenten!

very good

very good company that I have bought is just like it is in the description on the site thank you very much

• Would you recommend us? Yes

Fijn en betrouwbaar bedrijf

In het begin wat pech gehad met wat kleine dingetjes (storingslampje/parrot systeem) maar niets was te veel voor ze en alles is keurig netjes opgelost! Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Gezellig

Transparant bedrijf welk meedenkt met de klant.

Positieve ervaring bij het kopen van een personenbusje.

Kortom top!

Ik raad iedereen om hier een mooi bedrijfsauto te kopen. Aardige eerlijke mensen ! Ik ben meer dan tevreden klant na mijn aankoop van mijn mooie bedrijfsauto. Eerlijk en niet duur en vooral een top service ! Met vriendelijke groet, Ramon Noordanus

Eerlijke en betrouwbare verkopers.

Goede bedrijfsbus afgeleverd

Vertrouwd adres voor een mooie bedrijfsbus

Ruben, de verkoper, heeft me heel goed geholpen. Wat mij het meeste aansprak als leek is dat hij me eigenlijk ook wees op mogelijk verborgen gebreken. Waar ik zelf niet naar zou hebben gekeken. Verder ben ik dik tevreden over de prijs en de afleveringsservice.

Gewoon héél goed!

Prima Peugeot Expert gekocht. Bij de aankoop fijn en goed overlegd, ik had wat punten en die werden gelijk nagekeken en opgelost. Wel met uitgebreide garantie gekocht en toen ik na 2 maanden 2 problemen had werd er direct gezegd "Breng maar, wordt opgelost". En het werd perfect opgelost. Bij de volgende auto ga ik zeer zeker eerst weer bij Andriessen kijken. Femke, bedankt voor het fijne zaken doen!

Correcte en vriendelijke benadering en afhandeling

Behulpzaam en goede uitleg.

Goeie service

Goeie service en een fijne bus gekocht 👌

Uitstekend en zeer betrouwbaar

Kocht onlangs online en verder ongezien een jonge gebruikte MB sprinter H2L3. Heb deze laten bezorgen en het voertuig was exact zoals beschreven. Een klein krasje, een belletje in de voorruit, alles was eerlijk en netjes per mail toegestuurd. Geen enkele verrassing dus ik ben super tevreden.

Ruime keus en prima service

Aflevering liep wat uit omdat een storing in de electronica eerst verholpen moest worden. Ter compensatie is de auto keurig bij ons thuis afgeleverd. Geweldig goede service!

allemaal verzorgd goede service

allemaal verzorgd goede service

Javier by Spanje

It has been a pleasure to come from Spain to do business with you the van and the attention we have received has been perfect. Thanks

Mijn ervaring met autobedrijf Andriessen is uitstekend bevallen, zeer vriendelijk personeel goede uitleg en prima afhandeling bij de verkoop van mijn auto. Met vriendelijke groet, M.Giling

goede auto op een leuke manier voor een goede prijs gekocht

Gezocht een mooie bus om een camper van te maken. Uitgekomen bij een Vito bij Andriessen. Auto stond ons aan, was redelijk geprijsd en de verkoop en afhandeling ging op een prettige en gemoedelijke manier. Nu een paar maanden later is de camper af en zijn we nog heel tevreden over onze aankoop.

Prettige mensen om mee samen te werken.

Mijn ervaring met Andriessen zijn heel positief, met koffie ontvangen,ben netjes geholpen en een goede deal kunnen maken, bij aflevering was de auto netjes nagekeken en gepoetst, dus met 100 % tevredenheid rijden we nu rond.