Ruim assortiment, Goede service, vriendelijk personeel

Door de ruime keuze, eerlijkheid en goed advies was de keuze snel gemaakt. Tot de volgende keer!

goed geregeld en een prima service

Mijn eerste ervaring met Andriessen bedrijfswagens is naar tevredenheid verlopen. Erg vriendelijk personeel die weten van aanpakken en afspraken nakomen. Goed geregeld dus. klasse en ga zo door!!

Klasse; Zeer goede service en goed geholpen!

Bas heeft ons ontzetten vriendelijk en goed geholpen. Hij nam ruim de tijd voor ons en heeft op een professionele doch niet opdringende manier met ons meegedacht in de aanschaf van een passende bestelauto. Hij luisterde goed naar onze wensen. Klasse!

Top service.

Als starter ben ik hier zeer goed geholpen. Ik had de bus op vrij korte termijn nodig, en dit was voor hun geen probleem.

betrouwbaar en heel klantvriendelijk

betrouwbaar en heel klantvriendelijk en zeer nette betrouwbare bedrijfsauto's

Vriendelijk, behulpzaam, perfect!

Vriendelijk, behulpzaam, perfect! Een echte aanrader.

Mooie bestelbus voor een scherpe prijs

Goede firma met grote keuze , ik werd goed geholpen

Service met een glimlach!

nou is het natuurlijk dat als een dealer je wat kan verkopen deze altijd je beste vriend speelt. Maar bij de medewerkers van Andriessen Bedrijfwagens merk je dat ze oprecht een voldoening halen als een klant tevreden een aankoop heeft gemaakt. Tevens vinden ze het ook een kleine moeite om net even voor u comfor het extra beetje service te geven. Toppers!

goede service

ik heb hier mijn werkbus vandaan en ze zijn behulpzaam geweest. goede service.

Gewoon goed & service met een glimlach!

Duidelijke afspraken en iedereen even vriendelijk binnen het bedrijf!

Net bedrijf

Auto gekocht naar tevredenheid

Snelle communicatie, faire prijzen en een vlotte afhandeling

24-6-2020 een Transporter T5 Kombi DSG bj. 2013 gekocht bij Andriessen bedrijfswagens. Na er veel gezien te hebben en voor Jan met de korte achternaam half Nederland door geregen te hebben en alle leuter verhalen van andere handelaren aangehoord te hebben was het werken met Andriessen een verademing. Goeie foto's vooraf via de app, helder verhaal, prettig onderhandelen en een adequate koop afwikkeling. Als ik weer een bedrijfswagen nodig heb kijk ik eerst even bij Andriessen.

gastvrij en professioneel. En je krijgt wat ze beloven.......

Een zeer betrouwbare zaak. Zeker in de tweedehands autohandel is dat een essentiële factor. Ze maken waar wat ze beloven......

Prima bedrijf met oog voor klanten.

Ik kwam via marktplaats bij Andriessen bedrijfswagens terecht en zag daar een Opel vivaro. die ik op foto’s had gezien en dacht dit word hem . Werd gelijk goed en gezellig geholpen door de mensen daar. Daarna hebben we een stukje gereden in de Opel dat ging prima en hebt daarna de auto gekocht via financial lease ook deze mensen hielpen mij prima . Zou andere mensen ook deze bedrijven aanraden . Prima service en communicatie.

Prima autobedrijf met een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Prettige communicatie tijdens en voor de aankoop van de auto, eenmaal op locatie een zeer breed aanbod met een goede prijs / kwaliteitverhouding. Na een proefrit besloten de auto te kopen. Deze is klaargemaakt en enkele dagen later thuis afgeleverd. Goede service en fijne mensen om mee te werken.

Zeer correcte behandeling

Na telefonisch contact correct teruggebeld, daarna omschrijving van de auto door verkoopster, ging even moeilijk door regenachtige dag Proef gereden en daarna verkoop doorgesproken. Volgende dag gebeld met opties cq wensen mijn zijde en tot overeen stemming gekomen. Op juiste dag auto gereed conform afspraak en opties. Goede aftersales dwz interesse telefoontje hoe t met auto ging en alles naar wens was

Bedrijf dat afspraken nakomt

Eerst telefonisch contact opgenomen en correct teruggebeld door Femke Gevraagd hoe ziet de auto er werkelijk uit Ivm afstand Even moeilijkheidsgraad Ivm regen Bij aankomt voldeed beschrijving ( helaas was de schade door vorige eigenaar niet mooi uitgevoerd) maar was prijs ook naar! Daarna proefrit gemaakt Na afloop bedenktijd gevraagd en punten besproken die bij aflevering correct zijn uitgevoerd Ook aftersales goed voor elkaar Een verkoopster met interesse vd klant ... echt een aanrader

Bijzonder vriendelijk en vooral zeer professioneel

Gelijk bij het eerste telefoontje werd al gelijk alle moeite gedaan om de mij gevraagde informatie te geven. Ik werd zoals beloofd snel terug gebeld. De verkoop ging effeiciënt en de inruilprijs was prima. De paar puntjes die ik had bij de testrit waren bij het afhalen allemaal verholpen en zelfs de Apple-carplay werd volledig geïnstalleerd. Kortom: prima!!

No nonsens prijs is prijs

Je weet gelijk waar je aan toe bent geen vage deals moest nog gekeurd worden bij oplevering is netjes geregeld en bezorgd voor de deur prima

Fijn bedrijf om je bedrijfsauto te kopen

Op zoek naar een bedrijfsbus kwam ik bij an Driessen terecht. Ik werd goed geholpen door de mensen van an Driessen. Meerdere keren proef gereden in verschillende auto's heb in de keuze kunnen maken. Auto gekocht: bleek de airco stuk te zijn. Ook dit werd opgelost en de dagen dat ik de auto kwijt was voor reparatie kreeg ik netjes een leenauto.

Van A tot Z , Service met een vette hoofdletter S !

Op zoek naar een bestelauto met automaat kwam ik terecht bij Andriessen. Na een telefoontje of de auto er nog was afgereisd naar het mooie Terborg. Daar aangekomen stond de auto al netjes klaar voor bezichtiging en een proefrit . Uiterst vriendelijk en correct geholpen en zelfs een lekker kopje koffie. En alles op gepaste afstand . De koop was al snel gesloten en bij afhalen was er zelfs nog een extra beurt uitgevoerd terwijl het niet was afgesproken. Na een maand nog netjes gebeld of alles in orde was en hoe de bestelauto beviel. Nou.... Super. Voortaan eerst naar Andriessen in de altijd gezellige en gemoedelijke Achterhoek waar Service en vriendelijkheid nog heel gewoon is !

Snel en goed advies gehad aangaande de vraag die we hadden neergelegd.

Op basis van de vraag die we hadden neergelegd zijn we voorzien van een goed advies en konden we snel de bus inzetten.

Betrouwbaar bedrijf met een zeer groot aanbod, deskundige aankoopbegeleiding en goede after-sales

Ondanks het feit dat we zonder afspraak naar Terborg waren gekomen, kregen we toch alle tijd om te kijken, keuren en kiezen. Werden vakkundig en uitgebreid te woord gestaan en ook de vragen, die we na aankoop nog hadden, werden deskundig afgehandeld. De communicatie ( telefonisch en per mail) over de afhandeling van de koop verliep snel en correct. En de gemaakte afspraken werden keurig nagekomen.

klantgericht

heb mijn bus tijdens de coronacrisis gekocht .en als ik zag hoe klantgericht zij waren zelfs met al die regels chapo

correct bedrijf

op goede zakelijke manier geholpen,alles correct afgehandeld.

IJsselweg 49

7061XV Terborg