Ondanks de Corona maatregelen toch prima met een bakje koffie goed te woord gestaan en geïnformeerd. Koop was snel rond. Alle gemaakte afspraken mbt werkzaamheden die uitgevoerd zouden worden netjes nagekomen. De bus met een volle tank afgehaald. Naderhand bleken de reserve sleutels niet ingelezen te zijn, dit werd ook meteen naar tevredenheid opgelost. Na een poos zelfs nog gebeld door iemand van andriessen of alles nog naar wens was met de aankoop.

Persoonlijk en vriendelijk

Door een rustige en persoonlijke behandeling, krijg je echt een goed gevoel. Daarbij is de kwaliteit die geleverd wordt ook gewoon super.

Klasse bedrijf

Mooie Nissan Primastar gekocht bij Andriessen op zaterdag een afspraak gemaakt voor een proefrit alles keurig op afstand. Na deze rit was ons besluit al genomen dus zaak afgehandeld de week er op konden wij hem ophalen. Daar stond hij keurig gewassen klaar. Binnen een week was de accu stuk telefoontje gepleegd met Bas factuur van de accu was voor hun rekening. Grandioos bedrijf dik tevreden kan ik iedereen aanbevelen . Toppers

Goed vertrouwbaar bedrijf!

Eerlijk en goed bedrijf!

Klantvriendelijk

Afspraak gemaakt voor proefrit , stond allemaal klaar . Duidelijkheid betreft afspraken en ook nagekomen . Kortom echt een aanrader.

snel en adequaat geholpen bij het kopen van een goede bus

snel en adequaat geholpen bij het kopen van een goede bus

Prima bedrijf, goede service

Gebeld voor een bedrijfswagen en keurig netjes informatie gekregen, afspraak gemaakt voor de volgende dag en na wat vergelijken direct een wagen meegenomen. Prima service en afhandeling. Zeer tevreden

Super service, erg vriendelijk en snel.

Goede ervaring, ze zijn professioneel, snel en super behulpzaam. Ze hebben een ruime keuze op voorraad. Erg fijne ervaring mee. en nu trotse eigenaar van een mooie bedrijfswagen.

Fijn geholpen met 2 mooie auto's

Aardige kerels

Een goed en betrouwbaar bedrijf. Ze komen de afspraken na en denken mee, zelfs na werktijd! Een uitstekende service, ik kon de bus ophalen terwijl ze die dag niet geopend waren i.v.m. de feestdagen. Dus al met al een goede ervaring!

Super geholpen

De bestelwagen die ik hier gekocht heb is super, heel blij mee. Er is vriendelijke personeel en persoonlijke aandacht en nazorg een paar weken na aankoop nog even een telefoontje of alles naar wens is verlopen en of de auto beviel. TOP!

Perfect bedrijf!

Perfect geholpen en perfecte service!

prettig bedrijf

Na een zoek actie op internet een mooie jonge bedrijfswagen gevonden in Terborg. Ondanks de Corona snel een proefrit kunnen maken en snel afgehandeld.

Leu woar ie van op an kunt.

Geen smuk, gewoon puur.

Vriendelijke en eerlijke service

MB Vito gekocht. Correct en vriendelijke service. Komen afspraken na. Prijzen zijn eerlijk. Bij een volgende verkoop komen we zeker terug!

Goede service met een glimlach

Goede service en klantvriendelijk. Een bedrijfswagen gekocht zonder te kijken. Alles werd gestuurd via foto's, zelfs de kleine krasjes. Vriendelijk personeel.

mooie autogekocht geen spijt van.. wel jammer dat de tank voor 99% leeg was toen ik hem op kwam halen, moest dus onmiddelijk gaan tanken.. das wel een minpuntje op een aanschaf van 20.000 euro op dst bedrag had toch minstens wat in de tank mogen zitten...

geen gedoe en afspraak is afspraak

Onze bus was aan vervanging toe en bij Andriessen prima geslaagd. Op een heldere en vlotte manier hebben we onze bus ingeruild en de afspraken na dien zijn altijd vlot nagekomen.

Prima.

Alles afgerond volgens afspraak. Prijs..prima. Vriendelijk en eerlijk advies. Kortom..Prima adres voor U bedrijfswagen.

spontane vriendelijke vertrouwde begeleiding in de zoektocht naar de juiste bedrijfswagen!

Vanuit Limburg een hele tocht naar Terborg toe. Maar meer als de moeite waard. Je wordt goed begeleid en ontvangen zodra je aankomt. Alles transparant en openlijk zodat we alle gegevens konden bekijken. Echt een TOP bedrijf! Een echte aanrader. Een mooie bedrijfswagen gekocht waar ik super trots op ben. Dank jullie wel voor de goed hulp en zorg.

professioneel, doelgericht en behulpzaam

Mijn vraag was niet alledaags, moesten er voor reizen, maar dat is het absoluut waard. Wij hebben een mooie VW transporter 4motion gekocht en laten aanpassen naar onze wensen tot een offroad transporter dat nu verder kan worden omgebouwd tot camper. Erg prettig om dan te ontdekken hoe hierin is meegedacht en dat er ook serieus werk van is gemaakt. De wagen is zeer netjes afgeleverd en rijd fantastisch. @Bas, dankjewel voor je kennis, hulp en vaardigheden.

Feeling like you’re buying from a friend

Always correct and professional...

• Would you recommend us? Yes

Super Ford Ranger, scherpe prijs en perfecte staat.

Top auto Keurig zijn beurt gehad voor het ophalen Zeer vriendelijke verkoopster Het was voor mij een eind rijden, maar zou het zo weer doen. 5 sterren meer dan waard

Zeer fijn en prettig geholpen

Was voor me zelf op zoek na een bus ivm hondensport en kwam via hondensport collega bij andriessen terecht en me oog viel eerst op een 2012 transporter ivm de bpm telling dacht ik dat een bus voor particulier gebruik minimaal 7 jaar moest wezen, andriessen vertelde dus dat het maar 5 jaar was zodoende meteen me oog laten vallen op een 2015 model trafic deal snel gesloten zeer prettige afhandeling kortom ik zou in de toekomst zeker weer een kijkje nemen bij andriessen

Ruim assortiment, Goede service, vriendelijk personeel

Door de ruime keuze, eerlijkheid en goed advies was de keuze snel gemaakt. Tot de volgende keer!