Super geholpen

Zeer fijn bedrijf. Netjes geholpen en blij met de aankoop.

Top service!

Vriendelijk ontvangen en een mooie aankoop kunnen doen.

Super aardige gasten je wordt netjes behandeld

Klant is koning

Prettige sfeer, duidelijk verhaal

Prettige en goede communicatie. Voor wat het waard is geïnteresseerd. Goed contact gehad voor telefoon en WhatsApp. Prima bereikbaar voor vragen. Vooralsnog een goede leuke aankoop kunnen doen en realistische inruilprijs voor mijn oude auto gekregen.

Vanaf ons eerste contact een open en eerlijk gesprek over de auto. Wesley weet wat een klant wil en verwacht. Jos Priem als autobedrijf maakt dit dus waar... Complimenten voor het gereed maken van de auto... Helemaal in lijn van de Volvo, die wij vandaag gekocht hebben... Echte klasse en een solide uitstraling. Met sportieve groet, Een meer dan een tevreden klant uit de betuwe.

Je bent geen nummer maar echt een persoon (aldus mijn vrouw)

Bij binnenkomst voelde wij al meteen een prettige sfeer, vriendelijkheid en eerlijkheid van verkoper Wesley. Het gaf ons direct het goede gevoel wat je wilt hebben. Voor ons was het direct een voldaan gevoel dat we van uit ons Den Helder naar Vinkeveen waren gereden. Paar weken later afleverdatum afgesproken en probleemloos weer een week naar voren kunnen halen en ook daar weer net het zelfde voldaan gevoel weg gereden in de voor ons nieuwe auto. Aanbevelingen voor iedereen, wij zijn positief en komen zeker terug voor nog een auto

Komt afspraken na en een uitstekende service

Keurige aflevering van de auto en alle punten netjes afgehandeld zoals was besproken.

Eerlijk maar oprecht personeel!

Voor mij was het meer dan een uur rijden naar Jos Priem, maar ik heb hier geen spijt van gehad. De verkoper nam de tijd voor ons en gaf ons ook de tijd om rustig rond te kijken een proefrit te maken. Ik voelde me alles behalve opgejaagd en dat was super fijn! Ik heb de auto met een goed gevoel gekocht en ben er enorm blij mee!

Buitengewoon aardig geholpen door Walter, prima!

Heel vriendelijk met interesse en aandacht

ik heb op een vriendelijke en snelle manier zaken gedaan, betrouwbaar bedrijf

NVT

Een fijne belevenis

Wij zijn heel goed geholpen . En door een zeer vriendelijke verkoper.

Zeer fijne betrouwbare contacten en service!

Contacten met het bedrijf zijn prima. Respons op vragen. Alles vrijblijvend. Top!

Hartelijke en ervaren verkopers

Goed geholpen, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. Ook de aflevering is top geregeld.

Prijs/kwaliteit verhouding laat te wensen over

Onlangs een (wat oudere) auto gekocht bij Jos Priem; deze werd verkocht als in goede staat en goed onderhouden, dus in goed vertrouwen voor zo goed als de verkoopprijs meegenomen. Achteraf erachter gekomen dat de motorolie, remolie, koelvloeistof etc al jaren niet vervangen was en zeer vervuild; schokdempers achter moeten vervangen worden en de distributie ketting geeft ondertussen problemen (en dan heb ik het nog niet over de cosmetische schade). Wat achterstallig onderhoud mag je verwachten bij een oudere auto, maar dit is wel erg gortig. Bij navraag kunnen zij helaas niks voor mij doen, behalve BTW korting geven bij de specialist. Erg jammer, de prijs/kwaliteit verhouding is hier een beetje zoek. Verder wel goed te woord gestaan door een medewerker van Jos Priem, ik ben er alleen niets mee opgeschoten.

Prima, vriendelijk en zoals geadverteerd.

Opel Zafira gekocht, zag er op de foto goed uit en in werkelijkheid was het ook zeker een plaatje. Vanaf het eerste telefoongesprek was het contact open en eerlijk met de verkoper en hierdoor zijn we dan ook over gegaan tot de koop van de Opel. Zeker een aanrader en wij gaan voor een toekomstige auto ook zeker hier weer kijken.

Heel vriendelijk, antwoord op al mijn vragen, vlotte administratie

Zoals boven beschreven

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Makkelijk

Goed advies en ze helpen graag

Na 1 ervaring prima

Prima tot zover

Ongeïnteresseerd flut bedrijf

Rommelig en totaal geen aandacht bij binnenkomst. Proefrit gemaakt in een smerige auto, welke ook nog eens behoorlijk stinkt naar rook. Hierop werd laconiek gereageerd. Als Autobedrijf zou je toch op zijn minst een auto lekker “fris” eruit moeten laten zien. Voor mij nooit meer Autobedrijf Jos Priem.

Zeer goed!

Het betreft de 1e ervaring die wij hebben van autobedrijf Jos Priem. De auto stond al klaar om een proefrit te maken en er was even een klein poetsbeurtje gegeven aan de buitenkant. Binnenkant was al schoon. Goed ontvangen en de verkoper had alle tijd voor ons ondanks dat hij pauze had. De garage was makkelijk te vinden. De toiletten (2stuks man/vrouw) waren schoon, erg belangrijk voor ons.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Heb een occasion Honda CR-V gekocht bij Jos Priem en ben erg te spreken over de service en de kwaliteit van de auto.

Scherp geprijsd

Vriendelijk geholpen en alles keurig afgehandeld!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Hebben een andere auto gekocht. Kregen alle ruimte om rustig te kijken. Na de proefrit een fijn gesprek gehad en nette prijs kunnen afspreken. Het bedrijf ziet er netjes uit en je wordt vriendelijk geholpen. Op naar de volgende aankoop in de toekomst. Ga zo door.

Super service, aardig, rustig, vriendelijk.

Super geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Open, eerlijk en vriendelijk geholpen. Dank aan Wesley en Max. Tot de volgende auto

Uitweg 15 a

3645 TA Vinkeveen

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!