Vriendelijke ontvangst

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke onderhandelingen met correcte afspraken. Snelle reactie op email of WhatsApp.

Klantvriendelijk... duidelijk en snelle levering

Kijken en meteen meenemen lekker snel.

Behulpzaam, klantgericht en professioneel.

Bij Max van Autobedrijf Jos Priem hebben wij een prachtige XC70 gekocht. Mijn vrouw moest daarvoor afscheid nemen van haar liefde: de Mini Countryman S. Max gaf ons alle ruimte voor een eigen afweging, dacht mee en kwam met goed advies. Daarna werd alles snel en voortvarend afgehandeld en werd de auto mooi opgeleverd. Prima service dus!

Mooie selectie auto’s, vriendelijke personeel

Onlangs hier een auto gekocht en zeer tevreden. Mooie selectie nette auto’s voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel is ook erg vriendelijk en professioneel. Ik zou er zo weer heen gaan voor de volgende auto.

Klantvriendelijk en deskundig

Van de week een auto gekocht prima in orde de prijskwaliteit ook goed. Gisteren een mankement gehad in de auto contact opgenomen ik viel niet onder de garantie maar heb wel een tegemoetkoming gehad om het onderdeel te laten maken. Heel fijn! bedankt en wellicht tot in de toekomst.

Grandioos

Auto stond klaar met bordje "optie" en was netjes, schoon. Geen verassingen. Zeer vriendelijk en correct geholpen. Overschrijven ging ter plekke.

• Deskundigheid N.v.t.

Geweldig!!

Altijd Luxe auto assortiment. Goed gevoel, betrouwbaar, goed en eerlijk advies, fijn in onderhandelen, hoge gun factor. Heel fijn om hier een auto te kopen en te onderhouden.

Top!!

goede service, goede communicatie prettige samenwerking, aardige mensen

Eerlijk

Vriendelijk netjes proefrit gemaakt alles goed kunnen bekijken goed eerlijk bedrijf.

Top auto afgeleverd gekregen!

Ik heb een hele mooie auto gekocht bij Jos. Daarbij was een hele goede service en hij weet waar hij over praat. Hartstikke bedankt!

Vandaag mijn Saab 9-3 opgehaald bij Jos. Fijne kerel met verstand van zaken. Mooi om te zien dat hij de tijd voor je maakt, ongeacht wat voor auto. Een absolute aanrader!

TOP!

Conform afspraak stond de auto klaar. Proefrit en uitgebreide inspectie was geen enkel probleem. Duidelijke historie aanwezig en de auto kwam geheel overeen met de online advertentie. Eerlijke inruilprijs voor de "oude"auto en de auto aangeschaft.

Klantvriendelijk en deskundig

Goede prijs voor een nette auto. Ook nette inruil voor onze huidige auto.

Duidelijke afspraken

Ze denken met de klant mee, er is veel mogelijk

Uitstekend en vriendeljjk geholpen.

Ik werd erg vriendelijk geholpen en was ook zeer tevreden met de koop van de auto.

Fijne ontvangst

De auto waar we naar kwamen kijken stond er super fris gewassen bij. Over de prijs van auto en inruil waren we het na de proefrit snel eens, en zelfs de koffie was lekker. Een aanrader dus.

Prima geholpen. Snel afgerond

Auto ingeruild en andere gekocht. Binnen een week geregeld.

goed ervaren mensen

Heben mijn goed geholpen. Alles goed uitleggen.

Snel, zeer klantgericht en transparant

Autobedrijf Jos Priem heeft vanaf het eerste moment meegedacht vanuit mijn persoonlijke en specifieke vraag. Bereid om mee te denken en oplossingen te bieden. Uiteindelijk een faire prijs voor een goede auto.

goede ervaring

net bedrijf

Zeer nette eerste indruk

Vriendelijk , netjes en gastvrij. Alleen mogen ze iets meer kennis over de auto's hebben om meer info te verstrekken.

• Service N.v.t.

Geweldige ervaring dankzij verkoper Max

Autobedrijf Jos Priem en verkoper Max hebben ons geweldig geholpen met de aankoop van een e-golf er waren enkele kleine zaken maar die werden gerepareerd door hun eigen garage. Een absolute aanrader dus!!!

Super geholpen

Zeer fijn bedrijf. Netjes geholpen en blij met de aankoop.

Top service!

Vriendelijk ontvangen en een mooie aankoop kunnen doen.

Uitweg 15 3645 TA Vinkeveen

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!