Goede en duidelijke uitleg

duidelijke afspraken en die zijn ook nagekomen

Goede afspraken. Vervolgens zijn die nagekomen en was de aflevering snel geregeld.

Komt afspraak na, zeer fijne en professionele communicatie.

Tot nu toe uitstekende service! We kijken uit naar het ophalen van onze auto!

Zeer vriendelijk geholpen door een zeer kundige verkoper (Max). De auto werd keurig netjes klaar gemaakt voor een proefrit en er werd alle tijd voor ons genomen. Top!

vriendelijke verkoper

Ik koop een auto. De service was uitstekend. De auto wordt getest

Alles is xoals het op de website staat. Keurige zaak!

Snelle reactie, geen nare verrassingen, vriendelijke service.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed ontvangen, klant gericht en reële inruil prijs als je iets koopt.

Hele fijn bedrijf

Allemaal zeer netjes en vriendelijk. Netjes bedrijf

Goed en fijn verloop!!

duidelijk en helder

Ik heb zaken gedaan met Jos Priem zelf, helder en duidelijk. En afspraken nakomen, gewoon goed.

Vriendelijk, klantgericht, goede kwaliteit

We hebben prettig contact gehad met de verkoper, Max. Alle gelegenheid voor een proefrit en het doen van een aankoopkeuring. We dachten daar goed aan te doen omdat we interesse hadden in een wat oudere auto met 190.000 km op de teller. De keuring heeft de kwaliteit van de auto bevestigd en enkele puntjes die we hadden aangegeven zijn keurig opgelost. Volgens ons kun je prima een auto kopen bij Jos Priem.

Goede service aardig vriendelijk

Heel mooi dealer alle auto's zagen er goed uit ik heb een auto gekocht motor interior exterieur was super goed. Ik heb maar een minpunten: nadat je de auto koopt moet je wel bijna de hele dag wachten tot dat je een bijlage krijg dat je de auto hebt van de RDW.

Vriendelijk personeel en alle tijd om de auto te bekijken.

Eerst netjes telefonisch te woord gestaan. Daarna vriendelijk ontvangen. We kregen alle tijd om de auto rustig te bekijken en we hebben een lange proefrit gemaakt. Waarom dan maar 4 sterren en niet 5? Een opvallende beschadiging aan de bestuurdersstoel stond niet op de foto’s en was ook niet vermeld. En de motorolie moest nodig bijgevuld worden. We konden een prijs afspreken naar ieders’ tevredenheid, dus ik heb de auto gekocht. Een volgende auto zou ik gerust weer hier kopen.

fijn en gastvrij!

ik kwam spontaan binnenlopen, kon rustig m'n rondje lopen en waar ik wilde even in de auto gaan zitten. ook mocht ik meteen al een proefrit maken in de auto waar ik interesse in had. ook de aflevering ging vlot en soepel! Zo fijn wanneer je een auto koopt in je eigen dorp!

Erg klantvriendelijk, en een goeie prijs voor de auto! Ben zeer tevreden

Netjes en zeer vriendelijk geholpen

We kwamen voor een kleine auto, werden vriendelijk geholpen. Alle tijd en geen gehaast. De deal was snel rond, apk ging er nog op dus even geduld maar was ook sneller gedaan dan verwacht. Zeer zeker aan te bevelen!

Zeer klantvriendelijk personeel, aardig en meedenkend. Geeft je de tijd. Grappig en open.

Fijn geholpen!

Fijne medewerkers, nemen de tijd en helpen je goed

Uitstekend goede informatie klant gericht

Goed en vriendelijk geholpen

Positief en betrouwbaar

Ik heb een Goed ervaring met autobedrijf jos

Aardige team

Jos heeft erg z'n best gedaan mijn nieuwe auto te vinden

Goede service . Ben al jaren klant bij deze betrouwbare firma. Zeer aanbevelenswaardig.

Professioneel, persoonlijk en to the point.

Jos en zijn personeel zijn adequaat, betrokken en deskundig. Vriendelijk en voorkomend. Wij zijn blij met deze keuze.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!