Prettig sanenwerken

Bedrijf wat snel kan schakelen. Goede service.

Beste heer Baan, Hartelijk dank voor de mooie review en leuk dat u wederom heeft gekozen voor een auto van Wim Hofman Auto's! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima. Had ook al een review geschren

Zie mijn eerder ingediend review

Beste heer Larooi, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een 10! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Ford B-max! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Professioneel geholpen voor een goede prijs

Wij zien vriendelijk en proffesioneel geholpen. Hebben een mooie auto gevonden voor (zo ver ik kan oordelen) een goede prijs. Historie van de auto (onderhoud etc.) lijkt allemaal te kloppen.

Beste heer Alsemgeest, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Ik had in eerste instantie een mooie zilverkleurige A3 etron op het oog maar aangezien ik op vakantie was, was de auto al verkocht voordat ik een proefrit kon maken. Er werd met mij meegedacht welke andere auto ook aan mijn wensenlijstje voldeed. Uiteindelijk voor een mooie zwarte etron gegaan. De verkopers waren vriendelijk en naar mijn mening oprecht. Geen trucjes met de prijs- je weet waar je aan toe bent. Aflevering van de auto met onderhoudsbeurt was snel en ook wat lakschade was bijgewerkt. Overall een prettige ervaring.

Beste Veerle, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Audi A3 hybride! Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Fantastisch geholpen door Jeroen

Via viabovag een auto gevonden, mailtje gestuurd voor een proefrit, alles verliep soepel. Een verademing om eens een keer een no-nonsense verhaal te krijgen, niet opdringerig, gewoon helder wat mogelijk was.

Beste heer van Rossum, Heel erg bedankt voor de prachtige review en met de maximaal haalbare score van een 10! Dat is waar we het allemaal voor doen. We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw volledig elektrische Volkswagen E-Up! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Geen goed gevoel

Nette auto gezien en serieus op zoek. Even naar de auto gekeken en had wat vraagjes. Dat konden we beter binnen bespreken was het antwoord. Eenmaal binnen ook aangegeven een andere auto op het oog te hebben. Deze auto werd eigenlijk meteen afgekraakt en opgezocht bij betreffende garage. Omdat deze geïmporteerd was (overigens alle rekeningen en documentatie aanwezig vanaf nieuw en bij een bedrijf wat hoog aangeschreven staat binnen mijn omgeving) De vraag om een proefrit durfde ik al bijna niet te stellen aangezien de verkoper een proefrit wel ok vond maar dan moest er eerst zwart op wit staan op welke prijs we afspreken. (Letterlijk gezegd door verkoper..." U kunt proefrijden mits we daarna een handtekening kunnen zetten onder de aankoop" Voor mij was dit meteen een NO GO! Bij de andere garage hoefde ik niet eens te vragen om een proefrit. Die zagen dat ik geïnteresseerd was in de auto en boden het zelf aan en werd gezegd dat ik gewoon de auto even goed moest proberen. (Dus niet een rondje om de kerk) Daarbij wordt er geadverteerd met prijzen waar ineens 1200 euro bij komt voor afleverbeurt en garantie (Al heb ik bij de garantie bij dit bedrijf mijn twijfels) Eigenlijk zijn ze dus duurder en leveren minder service dan een (betrouwbaar) bedrijf. Auto's staan op het terrein gepleurd en om informatie te krijgen zal je toch zelf naaf binnen moeten lopen... Voor dit bedrijf een gemiste kans om een verkoop te realiseren....Snap ook eigenlijk niet dat mensen in deze voorwaarden trappen. Je koopt immers geen auto waar je niet van weet hoe deze zich gedraagt op de weg....

Beste Richard daar wat u zegt klopt niet helemaal ik zal de vragen van u beantwoorden. Het klopt dat wij u liever binnen met een kopje koffie en de computer bij de hand de vragen die u heeft goed te kunnen beantwoorden. U had de vraag wat de verschillen zijn met een import auto en een NL auto dat is de NAP pas dat is de km garantie de auto die u had gezien was een import auto dus ze kunnen geen kloppende NAP pas overleggen plus ze adverteren met een Titanium wat hij zeker niet is dus dat houdt niet in dat ik de auto van een ander autobedrijf afkraak maar u de verschillen probeerde ik u uit te leggen waar u naar vroeg. Een proefrit behoord altijd tot de mogelijkheid en inderdaad wij willen wel van te voren weten of de prijs die wij vragen akkoord was wij zullen dan ook nooit aan u vragen voor de proefrit hem op papier te zetten of te kopen stel dat hij u niet zou bevallen dan kunnen wij u toch niet dwingen om de auto te kopen maar u gaf zelf al aan dat deze auto boven uw budget was en u gaf ook niet aan dat u een proefrit wilden maken dus. Over de afleverkosten dat klopt dat wij dat in rekening brengen zoals alle andere bedrijven dit ook doen en ook het bedrijf waar u die andere had gezien. Wij hebben hier ongeveer een 300 occasions staan en die kunnen helaas niet allemaal binnen staan maar zo als het formuleert dat wij de auto zomaar neerpleuren klopt niet helemaal. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Vriendelijk en zakelijk

Beste heer Coppens, Dank dat u de tijd heeft genomen om ons een review te geven en te beoordelen met maar liefst een 9! Daar zijn we heel blij mee! Fijne en veilige kilometers toegewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijke verkoop en goed geholpen na een klein mankement!

Jeroen heeft ons goed geholpen en al onze vragen beantwoord. Ook de andere collega's waren heel vriendelijk. Na het ophalen van de auto bleek de usb aansluiting niet goed te werken. Ik mocht meteen langskomen om het probleem te bekijken. Aan de hand daarvan een afspraak gemaakt voor de reparatie die onder de service garantie valt. Helemaal super dus!

Hallo Masoed, Dank voor uw mooie review en leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat het kleine mankement aan de USB-aansluiting ook naar alle tevredenheid is opgelost! Fijne en veilige elektrische kilometers toegewenst met uw Volkswagen E-Golf! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede service en prettig zaken gedaan.

Vorige week mijn witte Volkswagen polo R gekocht. Wij zijn super geholpen, eerlijk en oprecht.

Beste Manon, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 10! Wij wensen u nog veel plezier met uw mooie Sportieve Volkswagen Polo R! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Heel erg goed

Meneer was heel klantvriendelijk, Ik was netjes geholpen.

Beste mevrouw Daantji, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met uw Audi A1! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede service, fijne communicatie, goed geholpen!

Vorige week een occasion gekocht en opgehaald. Heel fijn geholpen en ook hele fijne communicatie na de aanschaf. Kon de auto helemaal schoon en goed onderhouden ophalen.

Beste mevrouw Reenalda, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Volkswagen Passat hybride! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Zeer klantvriendelijk. Afspraken worden na geleefd en de service is fantastisch. Eventuele wijzigingen omtrent de wensen van de klant worden in acht genomen. Snelle service, kortom zeer tevreden.

Hallo Marco, Dank voor uw mooie review en leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service! Fijne en veilige kilometers toegewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

klantvriendelijk voor onze stichting

De contacten verliepen erg vlot en professioneel. Na het afsluiten van de deal was er meer flexibiliteit dan verwacht!

Beste heer Helmer, Een 10!!!! Wouw wat een mooie review en eind cijfer, dit is waar we het voor doen! Dank! We wensen u en vooral ook de ouderen die met de stichting " Senioren Uitbus Zuidplas " gebruik gaan maken van de 9 Personen VW Crafter heel veel fijne en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Prettige ervaring en een eerlijke zaak.

Bij Hofman auto’s bieden ze eerlijke auto’s aan en lopen er geen opdringerige verkopers. Bieden een nette inruilprijs en zijn open over de gang van zaken. Het service en garantiepakket is een aanrader!

Beste heer Abbenbroek, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een 8! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijk geholpen door verkoper en leuke auto gekocht

Ik ben prima geholpen, vriendelijk personeel en volgens mij heb ik er ook een prima auto gekocht. Ik rij er pas 2 dagen in, weet dus niet of dit ook zo blijft ;-). Maar daar ga ik wel van uit.

Beste Heleen, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 9!! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Perfecte service!!

Zoals altijd weer een perfecte service en klant is koning behandeling. Helemaal top!!

Beste heer Daamen, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en ons beloond met een 10! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Toyota Aygo! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

We hebben hier onze jonge tweedehands auto gekocht. Fijne service, goed geïnformeerd en goede en duidelijke afspraken.

Beste, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Goed en vriendelijk , duidelijk

Ben er goed ontvangen met koffie En fijn om daar een auto te kopen

Beste heer Stello, Vriendelijk bedankt voor dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een "10"! Dit waarderen wij zeer! Wij wensen u en uw vrouw veel fijne en veilige kilometers met de Kia Picanto Automaat! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goed bedrijf

Goed geholpen met de koop van mijn audi. Scherpe prijs en erg vriendelijke mensen. Het enige verbeterpunt vind ik dat ik 3 weken moest wachten voordat ik de auto mee kon nemen. De APK was verlopen en de auto moest nog een beurt en check daar moest ik 1,5 week op wachten. Tijdens de check kwamen ze erachter dat de accu nog een update moest hebben bij de audi dealer. Dat heeft in totaal dus precies 3 weken geduurd..

Beste heer Aertsen, Vriendelijk bedankt voor uw feedback en het mooie cijfer! Helaas duurde het nu wat langer dan geplant maar dit kwam omdat wij voor de terugroepactie van de hybride-accu afhankelijk wanneer de Audi dealer de tijd had om dit uitvoeren anders hadden we u de auto inderdaad eerder kunnen afleveren. Wij wensen u nog veel plezier met uw Audi A3 E-tron! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Keurig autobedrijf en komen afspraken na

We zochten een auto waar 3 kinderzitjes achterin passen en we vonden een geschikte auto bij Hofman Auto's voor een goede prijs. Afspraken worden tijdig en volledig nagekomen. Ik zou hier zeker weer een auto kopen.

Beste familie Derks, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw prachtige Audi Q7! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Snel en behulpzaam

In zeer korte tijd gezorgd dat alles geregeld kon worden om een nieuwe auto aan te schaffen.

Beste Ivo, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Nog heel veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Volkswagen Sharan! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Niet betrouwbaar en laat na aankoop auto niks meer horen

Wij hebben in januari een auto gekocht. Via BOVAG heb ik de auto gezien, op de foto's zag een collega van mij dat de auto op winterbanden stond (ik heb hier zelf weinig verstand van). Ik heb het bedrijf opgebeld en gevraagd of het klopt dat de auto op winterbanden stond. Ze gaven aan dat de auto op 4 all season banden stond. Hier ben ik dus met de koop ook van uit gegaan. Na aankoop heb ik een aankoopcontrole laten uitvoeren (bij onze eigen garage), hier kwam naar voren dat het geen all season banden waren, maar wel degelijk winterbanden. Bij de verkoop zijn eventuele gebreken niet verteld en omdat je niet echt hard kan rijden in de proefrit vanwege de omgeving, kon je nog niet alles merken. Een aantal van de banden waren gecupt, dus had de auto direct een set nieuwe banden nodig. Ik heb het bedrijf gebeld met de vraag waarom er werd gezegd dat er 4 all season banden onder zaten, degene die mij dit had toegezegd was er niet zeiden ze. Ik zou worden terug gebeld. Dit is inmiddels 3 weken geleden, ik ben nog niet terug gebeld. Al met al zou ik dus geen zaken doen met deze partij. Wij als 'leek' zijn juist naar een bedrijf gegaan in plaats van een particulier, omdat je er vaak wel vanuit mag gaan dat de standaard dingen gewoon op orde zijn of in ieder geval benoemd worden. Dat is hier dus NIET het geval.

Beste mevrouw Scholk, Vervelend dat uw aankoop niet geheel aan de verwachting voldoet met betrekking tot de banden en excuus dat u nog niet terug was gebeld. U heeft de bewuste auto via de BOVAG site gevonden en heeft er alsnog bewust voor gekozen tegen ons advies in om de auto alsnog voor de meeneemprijs en zonder enige garantie te kopen nadat u er een uitgebreide proefrit mee gemaakt heeft, daar heeft u zoals op de factuur staat ook een korting van 1.250,- voor gehad. Had u wel voor het BOVAG pakket gekozen dan had o.a. het vervangen van banden die niet aan de BOVAG-norm voldoen worden vervangen zonder dat daar kosten voor u aan hadden gezeten. Aangezien u niet in de buurt woont is het misschien het makkelijkste voor u om ons dan van alle 4 de banden die onder de auto zitten vanaf de aankoop een goede foto te sturen waarop we ook de banden maat kunnen zien. We ontvangen de foto's graag via whatsapp op 06-26426977, we kunnen dan e.e.a. uitzoeken en komen dan zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Je wordt goed geholpen. Zeer informatief en weten ok eel ove de historie van een auto.

Beste Familie Victoria, Vriendelijk bedankt voor dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een "8"! Dit waarderen wij zeer. Wij wensen uw dochter veel veilige kilometers met haar mooie Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Mooie auto gekocht. Goede service

Aan alle kanten top verzorgd. Je krijgt de ruimte zonder dat er meteen een verkoper in je nek zit. Super fijn. Tevreden met de aanschaf van de auto en bijbehorende service.

Beste mevrouw Zorg, Bedankt voor uw positieve review! Wij zullen uw feedback delen binnen ons team. Heel veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw Audi A1! Met vriendelijke groet, Wim Hofman Auto's

Prima!

Vriendelijke medewerkers en ontvangst, nette uitstraling bedrijf, goede en eerlijke uitleg en informatie.

Beste heer Buitenhuis, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met de Peugeot 308! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Rottebandreef 38

2661 JK Bergschenhoek

105219482

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!