Top service!

Beste Fabio, Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goed advies gekregen en fijn geholpen

Onlangs een occasion gekocht bij Auto Hofman in Bergschenhoek. Goed geadviseerd en prima geholpen. Duidelijke uitleg gekregen van aankoop tot afleveren van de auto. Mijn ervaring is prettig bij deze garage.

Beste mevrouw Hamelink, Hartelijk dank voor deze mooie review en goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met uw mooie witte Yaris hybride! Met vriendelijke groet, Wim Hofman Auto's BV

Goede begeleiding

Goed geholpen en goed begeleid bij de aankoop. Verder ook geholpen bij de inruil van de auto

Beste Ryan, Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 8! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Fijn en snel geholpen

Afgelopen maand hier onze BMW 1-serie gekocht. De auto stond er voor een scherpe prijs. Na een bezichtiging en een proefrit besloten de auto hier te kopen. Alle communicatie omtrent de auto en de aanschaf verliepen soepel.

Beste Arjan, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe BMW 1-serie! Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Top service!

Ik ben goed ontvangen en ze zijn er super vriendelijk. Ook luisteren ze rustig naar je wensen en zijn ze erg geduldig! Ik ben super tevreden met mijn nieuwe auto!!

Beste Stacey, Vriendelijk bedankt voor uw review! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Vriendelijke en deskundige verkoper

Wij werden met veel aandacht geholpen en zijn blij met de auto

Prima zaak

Duidelijk verhaal, eerlijke prijs, doen wat beloofd is. Fijn geholpen en mooie auto!

Beste heer van Esch, Hartelijk dank voor uw mooie review en nog heel veel plezier met uw volledig elektrische VW Golf. Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Vriendelijk en deskundig

Er werd proactief meegedacht bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Een deukje in het dak werd als service verwijderd. Scherpe prijs (we hadden wel een iets hogere inruilwaarde verwacht.) Al met al een prima ervaring - we zullen Wim Hofman’s auto’s waarschijnlijk ook het onderhoud laten verzorgen.

Beste Cees, De maximale score en een mooie review, hartelijk dank en veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw Audi A3! Met vriendelijke groet, Verkoopteam Wim Hofman Auto's

Fijn!

Deskundige en betrouwbare medewerkers. Ben van goed advies voorzien, zeker een aanrader!

Vriendelijk bedankt voor uw review! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe Audi A3! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Ruime keus en goede inruilprijs

Was op zoek naar een VW Passat GTE, omdat ik een stap wilde zetten naar hybride techniek. Voorwaarde daarbij was dat ik ook nog een caravan moet kunnen trekken. Verschillende Passats gezien en met huiswerk naar huis gegaan. Uiteindelijk gekozen voor Passat GTE met trekhaak en achteruitrijcamera. Hier een afspraak voor gemaakt om een proefrit te maken. Auto beviel goed, dus deze is het ook geworden! Ik ben blij met de aanschaf en service van Wim Hofman auto's!

Beste heer Nelisse, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en ook nog eens met een 10! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en tevreden bent met uw VW Passat hybride! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Snel en Goed geregeld.

We hadden 2 auto's op het oog. De 2e bezichtiging incl. proefrit was bij Wim Hofman en werden hier goed en menselijk geholpen, ondanks dat we pas om 16:15 konden proefrijden wat officieel maar tot 16:00 kon. Vervolgens het weekend erover nagedacht en besloten de auto te kopen. De afwikkeling kon allemaal via de Email "Top". Voor het afleveren rekenen ze een doorlooptijd van 10 werkdagen --> Hierin onze voorkeuren aangegeven "dezelfde week" wat ze hebben kunnen waarmaken "wederom top". Verbeterpunten: Duidelijker zijn omtrent de afleverpakketten. Daar Wim Hofman aangeeft dat er hoe dan ook een veilige auto op de weg moet staat. Echter bij te grote kosten in mijn geval de banden --> moet men deze zelf betalen. Wat wel weer "Service" is: Dat men vanwege het geringe prijsverschil tussen alleen de banden en het afleverpakket, het advies gaf om voor het afleverpakket te kiezen. Hierbij kreeg de auto niet alleen nieuwe banden maar --> wordt gepoetst - gecontroleerd en krijgt een afleverbeurt. Daar komt nog de Wim Service pas bij incl. een heleboel voordelen + Europa pechhulp. Al met al een fijn bedrijf!!

Beste Gert, Hartelijk dankt voor uw review en feedback! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Audi A4 Avant! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Ik vond wel dat het aflever proces beter kon. Gezeur over een APK keuring met extra kosten, geen volle tank...Dat doet afbreuk aan verder prima service

Beste Pieter, Heel erg bedankt voor de review en feedback! Wij adverteren onze auto's als voordeligste van het land, voor extra werk kunnen er dan ook extra kosten bij komen tenzij u kiest voor de ook aan u aangeboden optie van ons BOVAG 12 maanden garantie en onderhoudspakket dan zitten alle kosten erbij in voor u en heeft u geen verassingen of extra kosten. Wij leveren al onze auto's af met minimaal 1/4 tank, zit er meer in laten we het zitten en anders vullen we hem bij. Dit is door de verkoper vooraf ook duidelijk met u besproken en aangeboden. We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw Audi A3! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Top service!

Zeer vriendelijke mensen en super aangenaamd.

Vriendelijke mensen, goed behandeld, kennis van zaken.

Beste Martin, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling met een 8! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

goede informatie verstrekt

naar tevredenheid afgehandeld

Beste heer Batenburg, Vriendelijk bedankt voor uw review! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

prima service

Goed geholpen, afspraken nagekomen

Beste Richard, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 8! Wij wensen u en de Stichting boodschappendienst Den Haag nog veel plezier met uw de 2 aangekochte 9 persoons Crafters! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima, vriendelijk

Suggestie. Duidelijk van te voren aankondigen bij de klant welke RDW gegevens en.nummer nodig zijn. Misschien.met handleiding op de site hoe je deze kunt opvragen Nu.moest ik dat ter plekke bij de verkoop opzoeken. Betreft blijkbaar combinatie van nummer op kentekenbewijs en een.oapuertje met bijbehorende nummers van RDW. Was mij niet bekend

Beste Freek, Vriendelijk bedankt voor uw review en de suggestie we nemen dit zeker mee in ons overleg! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Snel en goed geregeld allemaal

Toffe lui die verstand hebben van auto’s en die ze dan ook in alle varianten hebben. Eenmaal daar geweest om te informeren omtrent de auto die je zou willen hebben be je snel verkocht (ik tenminste wel) Niet vergeten om de service te vermelden die er ook mag zijn

Beste heer Punt, Wij zijn blij te lezen dat uw bezoek en aankoop u goed bevallen is en wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Peugeot 3008! Hartelijk dank voor deze mooie review! Veel fijne en veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Top goed bedrijf en aardige mensen

Top bedrijf ruime keuze en aardige mensen die je goed helpen

Beste heer Scheel, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden!

Beste, Wat aardig en leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 8! Wij wensen u nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Ben er netjes en correct geholpen hele aardige verkopers ook een hele mooie inruilprijs voor mijn oude auto gekregen.

Beste, Heel erg bedankt voor de prachtige review en met de maximaal haalbare score van een 10! We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Geduld

Als school hebben we een busje mogen aanschaffen en dat is fantastisch verlopen. Duidelijke voorlichting en erg klantvriendelijk!!!!! Men had het geduld om de bus te reserveren voor onze school omdat de nodige documenten langer op zich lieten wachten.

Beste Wim, Wat aardig en leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 10! Wij wensen u en de school nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met de 9 Personen Mercedes Vito! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prettig sanenwerken

Bedrijf wat snel kan schakelen. Goede service.

Beste heer Baan, Hartelijk dank voor de mooie review en leuk dat u wederom heeft gekozen voor een auto van Wim Hofman Auto's! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima. Had ook al een review geschren

Zie mijn eerder ingediend review

Beste heer Larooi, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen met een 10! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Ford B-max! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Professioneel geholpen voor een goede prijs

Wij zien vriendelijk en proffesioneel geholpen. Hebben een mooie auto gevonden voor (zo ver ik kan oordelen) een goede prijs. Historie van de auto (onderhoud etc.) lijkt allemaal te kloppen.

Beste heer Alsemgeest, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Veel plezier nog met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Rottebandreef 38 2661 JK Bergschenhoek

105219482

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!