Top service!

Eerste auto gekocht bij Autohofman, en top service!

Beste Joost, Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met een 10! Veel plezier met uw auto en hopelijk tot over een paar jaar voor de 2e auto van Autohofman ;) Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Super goed

Wij hebben een mooie auto gekocht bij Wim Hofman echt vrij weinig op aan te merken auto was netjes en goed afgeleverd . Fijn personeel en veel keus aan diverse auto’s .

Beste Dennis, Dank voor uw review en u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Zeer goed geholpen

Fijn bedrijf

Beste Krijn, Dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven, wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Zeer aangenaam

Geen problemen gehad tijdens de aankoop van me nieuwe auto en ze zijn me op bepaalde punten zelfs tegemoet gekomen. Ik heb een Bovag garantie genomen en hoop niet dat ik langs moet gaan want dat betekent dat hij het nog naar behoren doet. Maar hoop dat als ik langs moet gaan ik gewoon goed opgevangen wordt.

Beste Lien, Dank voor de goede review, wij gaan er ook vanuit dat we u pas volgend jaar weer gaan zien met de volgende servicebeurt maar mocht er onverhoopt wat zijn dan staan we uiteraard ook voor u klaar! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Topservice, goed geregeld!

Vriendelijk en goed geholpen.

Beste Mathijssen, Dank voor het geven van de maximaal haalbare score! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Hele goede collectie auto's

Goede hulp. Wel bij lastige vragen (Skoda garantie 4 of 2 jaar bij een import auto) geen antwoord, terwijl ik wel denk dat hij het antwoord had. Eigenlijk duurt eerlijkheid en duidelijkheid daarover het langst. Desondanks toch een goede ervaring bij het kopen.

Beste Stijn, Dank voor het schrijven van der review, mocht er alsnog iets niet duidelijk zijn dan mag u natuurlijk altijd contact opnemen met ons verkoopteam en voorzien we u graag van eerlijke informatie. Veel plezier van uw nieuwe auto. Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Vriendelijke duidelijke geduldig

Verkoper was vriendelijk en kwam vertrouwd over maar was achteraf niet echt op de hoogte van de staat van de auto. De achterremmen functioneerde niet naar behoren, dit heeft twee nieuwe remschijven gekost.

Beste Piet, Dank voor het schrijven van de review. Neemt u altijd even contact met ons op ook als u ervoor gekozen heeft om zonder BOVAG garantie te kopen als er mankementen aan de auto zijn dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto. Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Top! Snel! Klantvriendelijk!

Ik kwam daar aan en werd meteen vriendelijk ontvangen voor een testrit, vervolgens hebben zij super snel het financiering geregelt met hilterman. Het kenteken was ook super snel binnen, dit is niet de laatste keer dat ik een auto bij wim hofman auto's ga kopen, want ik ben heel erg tevreden met het auto en hun service tegen over het klant!

Beste Tufan, Dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van de review. Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen en ook wij hopen dat we u weer de volgende auto ,mogen leveren! Veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto. Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

GOLF GTE eHybrid

I purchased a used GOLF GET eHybrid from Wim Hofman Auto's and was very satisfied with the purchasing process. So far, the car drives great and I like it very much. I am also happy that Wim Hofman Auto's can provide other services like APK checking, Roadside Help, maintenance, etc. with a good price. Highly recommend!

Zeer slecht

Het is zeker geen aanrader om hier een auto te kopen ook al is die nog zo mooi doe het niet Ik heb hier een Volkswagen golf ge kocht voor 30440 euro nu kom ik er achter dat er geen regen sensor op zit en geen automatische dim spiegel van binnen Ik heb zeker hun disclaim wel gezien maar er word verder niks verteld over de auto hoe en wat Verder heb gebeld dat ik 2 opties niet heb ,ik dacht dat ze er wel op zouden Zitten de dealer geeft geen teken voor hoe we er Meschien toch uit kunne komen na dat de koop is geweest kom er pas na een week achter namelijk Ze kunne wel geld vangen maar. Kijken hoe ik als nog mijn klant tevreden kan maken word niet na gekeken zeer slecht ik sta niet bij de bakker waar ik 10 broodjes bestel en er thuis achter kom dat er maar 6 in zitten. Dus koop hier zeker geen auto jammer dat zo een bedrijf niet open staat voor oplossingen maar wel open staat voor geld te innen pfff voel me zwaar genaaid

Beste Neils, Dank voor het schrijven van de review. Spijtig om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de auto die u had gekocht. Wij doen er alles aan om alles opties en info zo goed en eerlijk mogelijk te geven echter zal u als koper ook goed moeten kijken en navragen als er bepaalde opties bijvoorbeeld belangrijk voor u zijn dit om dit soort misverstanden achteraf te voorkomen. U heeft de auto hier 2 keer goed bekeken en een uitgebreide proefrit gemaakt en had daarbij dus de kans om deze opties te bekijken of ze erop zaten of er navraag naar kunnen doen bij de verkoper. Achteraf kunnen we helaas niet meer bepaalde opties inbouwen maar u bent altijd welkom voor een inruilvoorstel om uw huidige auto weer in te ruilen voor een exemplaar bij ons die wel is voorzien van de optie waarvan u dacht dat ze erop zouden zitten. Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Excellent experience

I bought my first car in the Netherlands from here. It was an Audi A3 e tron. I am really satisfied with the buying experience. The communication is good with the colleagues. I would consider them again for a future purchase.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende service en geen vraag teveel

Alle mensen die ik sprak waren bijzonder vriendelijk, toegankelijk en namen ruim de tijd om ons te helpen. Ga zo door!

Beste Jordy, Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven en ons te belonen met 5 sterren! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Veel veilige kilometers, Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Zeer vriendelijk en accuraat

Beste Isa, Dank voor uw review, wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Wim Hofman Auto's, Verkoop Team.

Prima garage

Goede prijs, prima service

Het was niet perfect

Wij moesten 2 weken wachten totdat wij ons Tiguan krijgen Na het levering er waren auto geen pomp en een moersleutel voor banden voorzien. Voor de rest waren ze wel aardig

Beste heer Kanmaz, Hartelijk dankt voor uw review en feedback! De auto's van tegenwoordig hebben standaard geen reserve wielen meer of enig boordgereedschap zoals een krik of moersleutel meer. Dat u deze dus niet in de auto kon vinden is juist maar neemt u anders even contact op met onze werkplaats dan kunnen ze u daar wel mee helpen. Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw Volkswagen Tiguan! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Goede en betrouwbare services

Beste, Dank voor de review en veel plezier met uw auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Mooie auto's , goede en aardige verkopers

Wezen kijken bij een auto , daarna afspraak gemaakt voor proefrit. Daarna besloten om auto de te kopen , werd gelijk goed geregeld. Oude auto ingeruild en met de aangekochte weg gereden. Top geholpen , aardige verkopers. Wij zijn erg tevreden met onze auto.

Beste Diana, Heel erg bedankt voor de mooie review en een dikke 10 als eindcijfer! Veel fijne en veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

zeer goed

Heel netjes geholpen zonder pressie gewoon rustig rondkijken en daarna door damon keurige deal gesloten , week later auto keurig afgeleverd en uitleg gekregen voor mij zeker een aanrader !!!!

Beste, Hartelijk dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Prima aflevering nemen de tijd. Hadden nadat wij thuis waren wat kleine dingetjes. Gelijk gebeld en direct verholpen. Ik ben zeer tevreden. Aardige werknemers

Beste Rinus, Dank voor de mooie review en veel plezier nog met uw BMW 1 serie! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Lopen alle punten goed na, en reageren snel. Aanrader voor iedereen.

Beste heer Fontijne, Hartelijk dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

zeer tevreden

voor de tweede keer, naar volle tevredenheid, een mooie auto gekocht. Professioneel en prettig geholpen.

Beste heer en mevrouw Hoogenboom, Hartelijk dank voor de goede review en mooie worden wij wensen u wederom veel plezier en fijne kilometers met uw nieuwe Toyota RAV4! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Niks aan te merken, service was prima

Had wel graag een volle tank bij aflevering verwacht.

Beste heer Bos, Heel erg bedankt voor de review en feedback! Wij leveren al onze auto's af met minimaal 1/4 brandstof tank, zit er meer in laten we het zitten en anders vullen we hem bij. De hybride accu wordt wel helemaal vol geladen voor u, dit wordt door de verkoper voor aankoop ook met u besproken. We hopen dat u zeer veel fijne en veilige kilometers gaat beleven met uw Volvo XC60! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto'

Vlotte, aardige en persoonlijke hulp

Na het zien van een leuke nieuwe auto, kon ik deze na iets meer dan een week ophalen. De auto was in goede staat tijdens het kopen, maar puntjes op de i zijn gezet voor het ophalen.

Beste Max, Heel erg bedankt voor uw goede review, we wensen u nog veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Voor de prijs een prachtige auto

Ik ben keurig te woord gestaan, goede uitleg ontvangen en duidelijk is er omschreven wat wel en niet bij de prijs bij in begrepen was. ik ben als een zeer tevreden klant vertrokken met mijn nieuwe auto

Beste heer Sandrino, Goed om te horen dat u blij en tevreden bent met onze service en met uw nieuwe auto! Veel plezier en fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

vertrouwd

Genoeg aanbod auto's. Verkoper behulpzaam, meedenkend, goed advies

Beste heer Garbin, Vriendelijk bedankt voor uw review! Veel plezier en fijne kilometers gewenst met uw nieuwe Golf we hopen dat er veel leerlingen bij uw Verkeersschool Jasco zullen slagen met deze nieuwe lesauto! Met vriendelijke groet, Verkoop Team Wim Hofman Auto's

Over Wim Hofman Auto's

Al sinds 1977 is Wim Hofman Auto’s actief vanuit Bergschenhoek. Kleinschalig begonnen en inmiddels uitgegroeid tot de Hofman Automotive groep welke o.a. bestaat uit 3 BOVAG aangesloten verkooppunten in de regio Rotterdam waar wij gemiddeld meer dan 500 jonge personen en bedrijfsauto’s aanbieden met een helder verleden, onderhoudshistorie en Nationale Auto pas. Ook bieden wij de mogelijkheid om bij een occasion te kiezen met ons unieke 3 jaar garantie en onderhoud plan! Tevens kunnen wij u een scherpe en zorgeloze autoverzekering aanbieden voor uw nieuwe occasion en beschikken we over moderne werkplaatsen waar wij elk merk repareren, onderhouden of APK keuren. Ook bij schade aan uw auto staan we voor u klaar! Bij ons universeel FOCWA schade herstel bedrijf of onze official Tesla Body-shop in Bergschenhoek waar de modernste apparatuur aanwezig is zoals: Water gedragen lakken, energiezuinige spuitcabines, infrarood droging, airco service-unit, uitlijn apparatuur, een warmte suppletie-unit, een wasstraat met water recycling en osmose water. Voor onze haal- en brengservice hebben we een Euro-6 vrachtwagen en voor het vervangend vervoer hebben wij hybrides met A-label. Alles is aangepast, waardoor wij ook het label “Duurzaam Repareren” hebben verkregen. Een passende financiële oplossing nodig voor een particuliere of zakelijke financiering? Of liever leasen of voor korte of lagere tijd een huur auto nodig? Ook dat is ook mogelijk via onze lease en verhuur maatschappij! Kortom… U heeft bij ons één aanspreekpunt als het om uw mobiliteit gaat. Wel zo gemakkelijk!