Geweldige service

Ze geven een geweldige service en menselijkheid. Ze begrijpen precies wat je nodig hebt.

Geweldige service

Simpel: Perfecte dealer!

Zeer tevreden dus terugkerende klant :)

Snelle (re)actie op mijn onderhoudsverzoek

Prettig te woord gestaan, goede informatieverschaffing, vriendelijk aan de telefoon.

Altijd een opgewekte positieve ontmoeting daar.

Behulpzaam, denken mee en de service is geweldig.

goede service

goede service en ook vriendelijk naar de klant.. ik ben nog steeds heel blij met mijn brommobiel, en het personeel is aardig.. beste mensen, tot de volgende keer.. Groeten, Martin Vermeulen..

Netjes

Een vakbekwaam garagebedrijf.

Zoals altijd top.

Zoals altijd weer top geregeld.Brommobiel opgehaald gerepareerd wat er stuk aan was en de dag erna weer thuis afgeleverd.En ik kan weer veilig de weg op.

heel goed geholpen bij firma Vollebrecht.

Ik ben heel fijn geholpen door Mark en zijn assistente en ik raad het iedereen aan om zaken te doen met deze mensen. Engel de Ruiter, een tevreden klant.

supper goed

mijn brommobiel moest een beurt hebben zat aan de kilometers het blijkt een grote beurt moet hebben hij rijdt weer supper het mag ook wel ben mijn wel een hoedje geschroken van de prijs

Enorm hulpvaardig

Goede service. Wel weer beetje armer er door geworden maar dat heb je met auto,s en ik kan weer een jaar voor uit. Bedankt mannen!

goed advies en snelle service

onder het genot van een kopje koffie goed advies over welke brommobiel het beste aansloot bij mijn wensen welke na goedkeuring binnen 2 dagen voor mijn deur is afgeleverd

Als je komt wordt je gelijk goed geholpen,ook al is het Druk en er is spoed bij hup gelijk je auto op de brug

Top en Super

Ik ben vandaag voor het eerst bij Vollebregt geweest, na een aantal hele fijne telefonische gesprekken met Mark Vollenregt. Ik werd thuis opgehaald en ook weer teruggebracht door Guus, een hele aardige en gezellige man. In de winkel Mark en Liza ontmoet. Dingen laten zien en uitgelegd en ook dat was een erg gezellig gesprek. Ben dus super tevreden!

GOED

DE MENSEN ZIJN VRIENDELIJK

zeer vlotte hulp

Super vlot geholpen en ik rij weer.

Friedeluke mensen

Top geregeld allemaal!

Top geregeld allemaal!

Veel ervaring veel keus, zeer klant vriendelijk

Veel ervaring veel keus, zeer klant vriendelijk

De auto rijdt weer als een zonnetje.

Xxxxxx

Tevreden - servicebeurt weer netjes uitgevoerd

Ben netjes op de hoogte gehouden van de wijzigingen (dag later ophalen en dus ook terugbrengen) Het meegeleverde lijstje is volledig afgehandeld dus nu rijdt mijn "tuftufje" weer soepel en is klaar voor de regentijden

Vriendelijk en kundig te woord gestaan

Ik ben een aantal keren langs geweest om te kijken naar een brommobiel. Ik ben alle keren keurig geholpen en het uiteindelijk een brommobiel aangeschaft.

Edisonlaan 30

2665 JC Bleiswijk