De beste service verlening die er is!

Dit bedrijf heeft de beste vakmanschap en weet hoe zij moeten omgaan met klanten. Ik ben al jaren klant en zal hier jaren blijven komen.

Goeie garage

Ik heb goeie ervaringen met ze . En betalen moet je het overal

Geweldig goed geholpen

Heel erg blij met Vollebregt. Super service en altijd netjes geholpen!

Goede service altijd voor je klaar wat je ook vraagt.

Geweldig goed.

Goede afhandeling Heel prettig contact, komt altijd afspraken na ende commutatie is heel goed. ik zal een ieder aanraden om bij jullie een auto te kopen niet alleen klant geweest meer nog steeds

Heel goed.

Goede service staan altijd voor je klaar als er wat is met mijn brommobiel.

Als je wat vraagt krijg je een goed antwoord en krijgt het onderdeel ook aandacht. En je wordt vriendelijk en goed en met geduld geholpen

super blij met auto aanschaf advies!

Goed geholpen met de keuze voor een auto. Als beginnend bestuurder zijn aardig wat vragen beantwoord. Fijn dat ik uitgenodigd ben om gerust te bellen bij vragen of problemen!

Het was allemaal goed geregeld.

Ik heb opgebeld voor een afspraak. Keurig op tijd gehaald. En een paar dagen later is er gebeld dat hij weer gebracht werd. En mijn autootje loopt weer als een zonnetje.

Ik kom al een tijdje bij Vollebrecht en ze zijn allemaal even aardig, maar zeker professionals. Met vragen en/klachten helpen ze mij altijd heel erg goed. Ooit 1x ergens anders geweest, nooit meer. Vollebrecht is voor mij de perfecte zaak voor een brommobiel. Ga er gerust eens langs om te kijken.

HET IS GOED GEDAAN

BEN ERG TEVREDEN

Vriendelijken goed geholpen.

Altijd netjes de factuur uitgelegd en vriendelijk geholpen,ga zo door!!!

Super, staan altijd klaar

Top zaak , Mark en Vincent helpen altijd

Zeer tevreden en snelle levering.

Wij wilde snel een brommobiel hebben voor mijn ouders hebben en dat heeft Marc Vollebregt zeker waargemaakt. Zeer goede communicatie gehad bij de aanschaf van de brommobiel. Aflevering was top, met duidelijke uitleg en ook nog even een rondje rijden met mijn vader om te zien hoe het gaat. De strik op de auto en de bos bloemen maakte de levering helemaal af. Kortom een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Mijn ervaring met Vollebregt Brommobielen is heel goed!

Mijn ervaring ivm met de aanschaf en onderhoud van diverse mobielen is heel goed.

Hele goede service en zeer klantvriendelijk

Prima bedrijf

Super tevreden over aankoop en levering brommobiel!

Keurig bedrijf, goede service

Netjes geholpen, goed overleg

zie onderin

jammer dat me spiegel niet gelijk gerepareerd is. En ik terug moest.

Beste Annemarie, We doen altijd ons best om de klant zo goed mogelijk te helpen. Hellaas zijn wij ook afhankelijk van de leverancier waar we uw spiegel bestelt is. Ik hoop dat u begrijpt dat dit voor ons ook overmacht is. Vriendelijke Groet Marc Vollebregt.

Geweldige service

Ze bieden een geweldige service en vakmanschap. Ze weten precies wat je nodig hebt

Geweldige service

Ze geven een geweldige service en menselijkheid. Ze begrijpen precies wat je nodig hebt.

Simpel: Perfecte dealer!

Zeer tevreden dus terugkerende klant :)

Edisonlaan 30 2665 JC Bleiswijk