Super goed en uiterst vriendelijk geholpen!

Ben voor het eerst bij Vollebregt geweest met mijn Ligier. Ze hebben me heel snel geholpen en zowel Marc Vollebregt en de chauffeur die mijn autootje heeft opgehaald en gebŕacht zijn ontzettend vriendelijk en hebben mij heel goed geholpen. Ze denken met je mee en doen meer dan wat er gevraagd is en geven netjes van te voren aan wat de kosten zijn en als ze nog wat zien dan vragen ze ofdat het gemaakt moet worden. Gewoon een ontzettend goed bedrijf , goede service en ik zal altijd bij hun mijn autootje laten maken! BEDANKT!

Tevreden

Ik ben content.met de goede service en de klant vriendelijkheid

klantgericht

Mijn ervaring met de firma Vollebregt is positief. In de zin van klantgericht zijn. Bij problemen een oplossing zoeken (en vinden)

slecht

Ten eerste na een reparatie van maar liefst van € 309,20 was mijn auto nog steeds niet in orde (Vollebregt Bleiswijk). Bij terugkomst werd er alleen maar gesnauwd, zodat ik (volgens hem) er beter aan gedaan had om een andere auto aan te schaffen. Dit wat hetzelfde gebeurde zo'n tien jaar geleden, aangezien destijds mijn schokbrekers het (zogenaamd) begeven hadden. Dit terwijl ze bij een andere brommobiel garage bevestigde, dat het absoluut niet het geval was. Mijn vertrouwen is voor de 2e keer behoorlijk beschadigd. Mijn auto wordt is inmiddels opnieuw gemaakt/gerepareerd bij een andere brommobiel garage, deze monteur bevestigde (een deskundige professionele automonteur), dat er voorheen bij (Vollebregt brommobiel dealer Bleiswijk) niets was gebeurd qua een reparatie. Uiteraard heb ik hiervan nog de afrekening (factuur), deze is inmiddels doorgestuurd in een document naar de Bovag plus de geschillencommissie. Dus ze zijn ervan op de hoogte, met hierbij de eerste optie, ik kijk eerst van Marc Vollebregt eraan doet, dus qua coulance, in zijn eigen tekortkomingen. Nu heb ik het nog erg netjes omschreven, dus betreft het laatste. Je wordt daar overbluft/ overrompeld, in de goede zin besodemieterd betreft het financiële plaatje, kortom, een gewaarschuwd mens telt nog steeds voor twee

Beste Sylvia, Na ontvangst van uw auto hebben we de diagnose/reparatie grondig besproken en zijn we overeengekomen om als eerste het brandstoffilter te vervangen en het brandstofsysteem te reinigen. Ons doel was om ervoor te zorgen dat uw auto weer naar behoren functioneert. Het spijt ons dat dit niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Om een oplossing te bieden, hebben we aangeboden om uw auto verder te onderzoeken. Helaas gaf u aan hier niet voor te willen betalen. Bovendien gaf u na de reparatie aan dat uw auto verbeterd was. Het is dan ook verrassend om te horen dat een andere monteur, volgens uw beschrijving een deskundige professionele automonteur, beweert dat er niets is gedaan bij onze garage. Het spijt ons dat we niet op een lijn lijken te liggen en dat het zo gelopen is. Met vriendelijke groet, Marc Vollebregt

Goed en gezellig bedrijf

Probleem vaak binnen dag opgelost.

Je wordt goed behandeld

En je auto rijd weer normaal

top service

top service

Prima er waren geen wensen over.

Een snelle en correcte behandeling.

Eerlijke vakman met passie voor zijn vak.

Nette zaak met vriendelijk personeel. Marc Vollebregt neemt de tijd voor je. Ik heb er een bromauto gekocht en hoewel de garage niet in de buurt is heb ik de indruk dat met de haal en breng service dat geen probleem zal zijn. De tijd zal het leren, maar mijn ervaring met Vollebregt Auto Service is vooralsnog goed. 5 sterren voor een garagist met paasie voor zijn vak! ‘Nuenen’

Altijd goede service

Er is een ruime keuze uit verschillende merken brommobielen. Zowel nieuw als tweedehands. Ze proberen je altijd zo snel mogelijk van dienst te zijn zeker onderhoud. Voor kleine, snel te verhelpen, euvels helpen ze gelijk.

Toppieee

Vriendelijke mensen

Heel goed geholpen

Er wordt naar mij geluisterd en daardoor op een goede manier geholpen.

Super goed

Kom er al jaren koop nergens anders wen auto Zijn toppers

prettig bedrijf met goed service.

Prettig en goede service.

Goede servise

Goede service. Alleen het contact voor een snellere afhandeling kan beter. Want nu pas ontvang ik de factuur van wat er 17 maart is gedaan terwijl er vorigeweek nog gezegt werd dat het totaal 623 euro zou kosten. Zo kan ik toch ook niks ondernemen.

Goede service, mooi bedrijf word vriendelijk behandeld.

Vorige week een brommobiel gekocht, Marc heeft ons vriendelijk geholpen. We zijn erg blij met onze nieuwe Brom, en hoe de afhandeling ging: Super ! Gr de Gier

Gewoon goed

Mijn mobieltje weer opgehaald en thuis gebracht. Heb weer een testritten gedaan en het autootje loopt weer piekfijn.

Tevreden klant

Prettig contact, prettige bespreking, betrouwbare indruk en koop conform afspraak gesloten en afgewikkeld.

Goede service klant is koning Bekwame monteurs

Top geholpen

Een bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant Het is net een warm bad !

Geweldige service

Al meer dan 20 jaar mijn vaste adres voor reparatie en onderhoud. Eerlijke prijzen en advies en nette en beleefde medewerkers.

De beste service verlening die er is!

Dit bedrijf heeft de beste vakmanschap en weet hoe zij moeten omgaan met klanten. Ik ben al jaren klant en zal hier jaren blijven komen.

Goeie garage

Ik heb goeie ervaringen met ze . En betalen moet je het overal

Geweldig goed geholpen

Heel erg blij met Vollebregt. Super service en altijd netjes geholpen!