BCM staat voor een eerlijke deal

Positief en als er even iets tegen zit wordt dat weer opgelost.

Vriendelijke nette service, goede prijs

De ford focus was net iets te breed voor de inrit van het opslag terein, de spiegel moesten we er af schroeven om hem netjes uit te rijden. Maar het is gelukt. Rustige vriendelijke eigenaar die de tijd neemt om alles netjes af te handelen.

Super en alles goed geregeld

Had een auto gekocht plus nieuwe apk Auto doet het super 3 probleempjes gehad maar grotendeels al opgelost Waren paar dingen die wel op papier stonden maar niet op de auto zaten of eraf waren gehaald of niet werkte en dat had bcm eigenaar zelf ook niet geweten maar zijn met de oplossing bezig ivm onderdelen en afhankelijk van een externe garage Service is uistekend Klantvriendelijk dikke 10 Oplosingen snel oplossen Reageerd snel

Klantvriendelijk en betrouwbaar adres!

Thiery is eerlijk over wat hij verkoopt. Betrouwbaar adres voor leuke occasions.

Super goed autootje

Ruim een half jaar geleden gekocht...mooie suzuki alto...super goed autootje. Geen problemen tot dusver. Eerlijke, meedenkende verkoper. Zeer tevreden.

Vriendelijk en netjes geholpen

Vriendelijk en netjes geholpen

Vanmiddag auto gekocht en tot nu toe heel tevreden

Vanmiddag auto gekocht en tot nu toe heel tevreden. Vriendelijke man dus nu maar hopen dat we tevreden blijven

Eerlijk, netjes en alles voor mekaar

Enorm goeie beleving, met een hele mooie auto wegglopen eerlijke prijs. Totaal niet onredelijk en geeft je een auto die de prijs ook echt waard is

Leuk spontane man

Vriendelijke man auto nu een week bevalt goed wel nog een paar dingetjes die ik nu zie en daar niet had gezien Mijn advies neem de tijd en bekijk de auto goed

Hele goeie ervaring met BCM

Hele eerlijke handelaar, Als er iets niet goed is aan de auto, dan verteld hij dat ook eerlijk bij en hij wil het dan ook repareren. Echt heel goed voor elkaar en heel vriendelijk. Als ik weer is een auto nodig heb ga ik bij hem eerst kijken wat hij heeft. En hij is zeker niet duur.

Hartstikke goed!

Thierry is een leuke en sympathieke man die het echt goed voor heeft met z’n klanten, hij wil dat ze tevreden bij hem terugkomen. Hij is geen man van gladde verkooppraatjes. In plaats daarvan geeft hij heldere en duidelijke informatie over zijn aangeboden auto’s en prijzen alsook over de in te ruilen auto’s zodat niemand last krijgt van verrassingen achteraf! Ik heb Thierry ervaren als erg behulpzame verkoper die zijn geld op een eerlijke manier wil verdienen. Ik kom zeker bij hem terug.

Snel vriendelijk en gastvrij

Dit is inmiddels mijn 3e auto die ik bij BCM heb gekocht en zoals altijd vriendelijk duidelijk en staat voor wat hij belooft mvg Evert

Eerlijk betrouwbaar en een top service.

Wat een top bedrijf. Wij zijn de trotse eigenaar geworden van de Ford focus C max. Tijdens de proefrit is de eigenaar meegereden en gaf mij rustig de tijd om alles te gaan testen. Onderhouds boekjes lagen niet in de auto. Maar na een telefoontje naar het bedrijf kwamen ze de boekjes zelf brengen. Wat een topservice.. Ook heeft het bedrijf ons toegezegd wanneer er iets met het voertuig aan de hand is, wij gerust terug mogen komen en zullen dan met een passend oplossing komen.. en dat voor een zo meeneem prijsje. En onze auto rijd nog steeds als een zonnetje.. twijfel niet aan dit bedrijf.. eerlijk, betrouwbaar, en met een top service. Tot de volgende keer !

Super ervaring gehad met Thierry, eerlijk en fijn contact, auto gekocht met heerlijke rij eigenschappen.

zeer goed

ik heb een 9 gegeven en dus 4,5 ster omdat er in principe altijd ruimte moet zijn voor verbetering. Zeer vriendelijk geholpen en ook snel. Ik kreeg in principe gelijk een goed en eerlijk gevoel bij kennismaking. De auto voldoet 100% aan mijn verwachtingen voor de prijs die ik ervoor betaald heb! Voor mij en mijn moeder dus thumbs up!

Super service gekregen

Eerlijke handelaar met verstand van auto's

Super goed geregeld

Helle mooie auto gekocht voor een mooie prijs

Door Thierry zeer vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijk en goed geholpen

Goed geholpen Heb vaker bij hun een auto gekocht en was ook goed bevallen van daar hier weer heen

Heel vriendelijk en behulpzaam

Ik ben vanuit maastricht gereden om mijn oude auto te ruilen, het was de moeite waard Was meteen geholpen en zonder gedoe was ik weer weg met mijn nieuwe auto.

Wij waren erg blij met zowel `de man´ als met ´zijn product´.

Allereerst voor wat betreft ´de man': Dank je wel Thierry voor jouw, letterlijk en figuurlijk, warme ontvangst. Wij hebben jou ervaren als een man met passie voor hetgeen hij doet en met geloof in hetgeen hij aflevert. Jouw flexibele houding t.a.v. het tijdstip waarop wij [uiteindelijk] bij jou arriveerden, was ook erg fijn. Dan voor wat betreft 'het product': We hebben een auto aangetroffen die exact voldeed aan de beschrijving zoals jij die op Marktplaats gezet hebt. Een mooie, bijna puntgave auto voor een [in onze ogen] schappelijk bedrag. Op de terugreis van ruim 200 km. naar huis, maakt de auto nog steeds alle beloften waar. Als dit zo blijft, dan hebben we bij jou 'n pareltje gevonden!

Vriendelijke verkoper Toen we richting huis gingen nadat we de auto hadden gekocht ging er een lampje branden op het dashboard. We zijn terug gereden en heeft hij het probleem netjes verholpen. Ik zou er de volgende keer zo weer een auto kopen.

Prima Auto

Ik heb hier een VW Bora gekocht. De auto is in prima staat en heeft zo z'n dingetjes maar dat is te verwachten met een auto uit 2002. Niets op aan te merken verder, tevreden klant!.

Uitstekend!

Wij zijn super geholpen door deze klantvriendelijke meneer. Prima service en helemaal blij met de auto die we hebben gekocht. Zeer tevreden over hoe het gegaan is. Nogmaals hartelijk bedankt en tot ziens!

Heel klantvriendelijk, en betaalbaar

Wij hebben een auto ingeruild en daar een andere voor weergekocht.., na 2 wkn komt deze revieuw... (eerst een poosje rijden voordat je wat kunt zeggen) we zijn tot nu toe zeer tevreden met de aankoop (vw polo) We zijn ook zeer vriendelijk geholpen door Thierry.. En mocht er wel wat wezen/problemen komen met de auto kunnen we ook gewoon bij hem terecht...

Sluisstraat 142 A

9581 JH Musselkanaal

599412056

Over Autobedrijf BCM

Al bijna 30 jaar verkoop ik auto's. ,die bijna altijd tot de goedkopere op marktplaats behoren, Maar wel mooi en goed zijn, met frisse apk ,nap km stand, en voorzien van een afleveringsbeurt. . Dit kan ik omdat ik geen duur pand en/of duur personeel heb, ik verkoop vanuit mijn woonadres. . Aangezien ik ongeveer maximaal 40 auto's op voorraad heb, Heb ik met elke auto een proefrit gemaakt, zodat eventuele gebreken gerepareerd zijn voordat de auto in de verkoop gaat. eventuele erge beschadigingen staan extra aangegeven d.m.v. foto,s of in de beschrijving. . Ik krijg van klanten een 9,6 .... www.klantenvertellen.nl/reviews/1053100/autobedrijf-bcm . De hier boven genoemde prijs is zonder inruil. Inruil is natuurlijk gewoon mogenlijk. Wilt u 100% zekerheid, kunt u op elke auto voor 1000,- , 12 Maanden complete garantie nemen, dat is de normale verkoopprijs dus met de wettelijke garantie. . 6 Dagen per week geopend van 9.00 - 21.00. (later en zondags op afspraak) 7 dagen per week, 24 uur per dag kunnen we de auto op uw naam zetten, en uw inruil auto vrijwaren. ( dit kost u niets ) . Al mijn auto's worden afgeleverd met de Nationale Auto Pas, zodat u de km-stand van de auto ook zelf kunt controleren. en een geldige A.P.K. . Elke auto heeft een afleveringsbeurt gehad en is nagekeken op de volgende punten: . Motorolie Remvloeistof Stuurbekrachtigingsolie Ruitenwisservloeistof Koelvloeistof Remmen Uitlaat Banden Accu Dynamo Verlichting Koppeling . Uiteraard kunt u pinnen/contant betalen of een overschrijving per bank doen. . Inruil is uiteraard mogelijk , wilt u weten wat u voor uw inruil krijgt , via Whats-app (0625567782) of via marktplaats berichten kunt u foto,s , km stand en kenteken sturen. En hoe u dit zelf ziet i.v.m. wat u wilt bijbetalen. . Autobedrijf B.C.M. Sluisstraat 142a 9581jh Musselkanaal 0599-412056 06-25567782 Email: [email protected]