Citroën C4 Grand Picasso. Nette auto goeie prijs.

Ik heb de auto nog maar net maar eerste indruk is goed. Motortje loopt mooi rijd goed en de tijd zal laten zien wat deze auto waard is. Banden zijn helaas wel zo goed als versleten maar dat heb ik met de koop toe genomen. Prijs was netjes en de verkoper vriendelijk. Zou zeker nog een keer terug gaan.

Leuke eigenaar en goed geholpen

Hele aardige man, zijn werk is goed en de auto’s die die verkoopt zien der mooi uit

Behulpzame en vriendelijke verkoper.

Meneer nam ruim de tijd voor ons. Uitgebreide proefrit. Transparant verhaal over de auto. Goede service.

Goede auto, eerlijke verkoop.

De auto was naar verwachting, rijdt prima. Ik miste alleen de onderhoudsboekjes. Verder was het top, Thierry is vriendelijk, behulpzaam en eerlijk. Neemt de tijd voor je en komt zijn afspraken na. Zeer tevreden met mijn aankoop!

Super netjes en correct

Professioneel

Prima auto voor mooie prijs

Leuke kleine auto gekocht, en onze oude auto kunnen inruilen

Vriendelijk , niet opdringerig in mijn ogen heel fijn !

Keurige auto , voor een nette prijs .

Super goed voor elkaar.

Meneer die ons hielp was erg klantvriendelijk en hielp ons waar we hulp konden gebruiken. Met een grote glimlach en een nieuwe auto weer terug gegaan richting huis!

Vandaag een mooie betrouwbare auto gekocht van Thierry. Top!! Eerlijke autohandelaar waar er nog maar weinig van zijn

Betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring was erg goed. Het ging bij mij allemaal niet even makkelijk, maar ik ben geholpen met veel geduld en begrip. Ook was alles heel duidelijk vanaf het begin en krijg je precies waar je voor betaald. Goede service hier!

Uitstekend, netjes en zoals afgesproken

Goed contact, nette auto's, goeie ervaring. Super blij met mijn nieuwe auto.

Verry good company!

Very good company I bought a car for export he is too good. good cars

Snelle vlotte bediening

Zonder problemen gelijk een testrit kunnen maken.

Prima garage, goede service.

Veel aanbod, goede service.

Met 1 woord te beschrijven GEWELDIG

Goede service Goed behandeld Komt zijn afspraken na Gewoon geweldig

Vriendelijke, eerlijk en vertroubare mannier, alles loopt over een met descriptor vanaf begin.

Top service nette auto's

Top service. Nette auto's. Acceptabele prijzen

Eerlijk oprecht advies, super service en betrouwbare auto's

Eigenaar Thierry geeft eerlijk en oprecht advies op basis van de wensen van de klant, denkt mee in oplossingen en geeft goede service (helaas niet meer vanzelfsprekend bij veel andere bedrijven). Inmiddels meerdere auto's aangeschaft bij BCM en allemaal naar volle tevredenheid vele veilige kilometers kunnen maken. Last but not least hanteert hij prijzen die als erg gunstig beoordeeld mogen worden. Dus ben een trouwe klant geworden inmiddels.

Eerlijke verkoper

Op 13 november heb ik hier een beetle aangeschaft voor mijn, de auto is precies zoals Thierry had beschreven, er mankeerde natuurlijk wel wat aan maar dat mag ook voor die prijs en daar was hij ook heel eerlijk over tijdens de bezichtiging, vandaag eerste keer apk keuring gehad en kwam er met vlag en wimpel door!!! Ik kom hier zeker weer!!!!

No nonsens, gewoon zoals het is.

Net een auto gekocht, we zagen de auto gisteren staan. Zijn vandaag van dichtbij gaan kijken. Geen verkopers praatjes om dingen te maskeren en geen gouden ventieldoppen. Gewoon zoals het is. Goeie service aangeboden gekregen voor de toekomst mocht er iets aan de hand zijn.

Nette behandeling en eerlijk.

Het eerste contact was erg netjes en oprecht. Had niet de meest ideale auto voor de inruil. We hebben beide de autos van elkaar gezien met daarbij oprecht prettig contact. De auto was zoals omschreven en reed netjes. Zoals gezegd een prettig contact over de staat van de auto maar ook over de prijs. Zoals gezegd een goede nette onderhandeling en alles zoals omschreven en besproken. Wij zijn zeer tevreden. Zeker reden om weer te komen.

BCM staat voor een eerlijke deal

Positief en als er even iets tegen zit wordt dat weer opgelost.

Vriendelijke nette service, goede prijs

De ford focus was net iets te breed voor de inrit van het opslag terein, de spiegel moesten we er af schroeven om hem netjes uit te rijden. Maar het is gelukt. Rustige vriendelijke eigenaar die de tijd neemt om alles netjes af te handelen.

Super en alles goed geregeld

Had een auto gekocht plus nieuwe apk Auto doet het super 3 probleempjes gehad maar grotendeels al opgelost Waren paar dingen die wel op papier stonden maar niet op de auto zaten of eraf waren gehaald of niet werkte en dat had bcm eigenaar zelf ook niet geweten maar zijn met de oplossing bezig ivm onderdelen en afhankelijk van een externe garage Service is uistekend Klantvriendelijk dikke 10 Oplosingen snel oplossen Reageerd snel

Klantvriendelijk en betrouwbaar adres!

Thiery is eerlijk over wat hij verkoopt. Betrouwbaar adres voor leuke occasions.

Sluisstraat 142 9581 JH Musselkanaal

599412056

Over Autobedrijf BCM

Al bijna 30 jaar verkoop ik auto's. ,die bijna altijd tot de goedkopere op marktplaats behoren, Maar wel mooi en goed zijn, met frisse apk ,nap km stand, en voorzien van een afleveringsbeurt. . Dit kan ik omdat ik geen duur pand en/of duur personeel heb, ik verkoop vanuit mijn woonadres. . Aangezien ik ongeveer maximaal 40 auto's op voorraad heb, Heb ik met elke auto een proefrit gemaakt, zodat eventuele gebreken gerepareerd zijn voordat de auto in de verkoop gaat. eventuele erge beschadigingen staan extra aangegeven d.m.v. foto,s of in de beschrijving. . Ik krijg van klanten een 9,6 .... www.klantenvertellen.nl/reviews/1053100/autobedrijf-bcm . De hier boven genoemde prijs is zonder inruil. Inruil is natuurlijk gewoon mogenlijk. Wilt u 100% zekerheid, kunt u op elke auto voor 1000,- , 12 Maanden complete garantie nemen, dat is de normale verkoopprijs dus met de wettelijke garantie. . 6 Dagen per week geopend van 9.00 - 21.00. (later en zondags op afspraak) 7 dagen per week, 24 uur per dag kunnen we de auto op uw naam zetten, en uw inruil auto vrijwaren. ( dit kost u niets ) . Al mijn auto's worden afgeleverd met de Nationale Auto Pas, zodat u de km-stand van de auto ook zelf kunt controleren. en een geldige A.P.K. . Elke auto heeft een afleveringsbeurt gehad en is nagekeken op de volgende punten: . Motorolie Remvloeistof Stuurbekrachtigingsolie Ruitenwisservloeistof Koelvloeistof Remmen Uitlaat Banden Accu Dynamo Verlichting Koppeling . Uiteraard kunt u pinnen/contant betalen of een overschrijving per bank doen. . Inruil is uiteraard mogelijk , wilt u weten wat u voor uw inruil krijgt , via Whats-app (0625567782) of via marktplaats berichten kunt u foto,s , km stand en kenteken sturen. En hoe u dit zelf ziet i.v.m. wat u wilt bijbetalen. . Autobedrijf B.C.M. Sluisstraat 142a 9581jh Musselkanaal 0599-412056 06-25567782 Email: [email protected]