Fijne gezellige ervaring

Ik zocht een auto, en binnen een avond was het allemaal geregeld.

Geweldig bedrijf

Wij hebben er een suzuki alto 1.0 Gekocht we zijn er super blij mee

Correcte en vriendelijke verkoper.

Een eerlijke verkoper.

Erg goede service en een mooie auto

Bericht gestuurd via marktplaats. Volgende dag kon ik gelijk langskomen. Proefritje gemaakt en even de auto bekeken. Daarna was de deal rond en stond de auto op mijn naam.

Mooie auto gekocht, erg behulpzaam en veel in overleg mogelijk.

Klantvriendelijk en komt zijn afspraken na. Top!

Klantvriendelijk en komt zijn afspraken na. Top!

Netjes geholpen hier

erg vriendelijk netjes geholpen

Heb hier een toyota corolla gekocht ben zeer tevreden zou zeker weer een auto kopen bij dit bedrijf

Super ervaring

Eerlijk, geduldig, vriendelijk, betaalbaar en geweldig auto om in te rijden. De verkoper neemt tijd voor zijn klanten, is eerlijk en luisterd naar de wensen. Ook als je voor het eerst in een automaat stapt legt hij het rustig uit hoe het werkt. Afhandeling ging ook super.

Goed & Betaalbare auto's

Al jaren vaste klant bij autobedrijf bcm. Veel keus aan diverse betaalbare auto's. Altijd eerlijk en behulpzaam .

Klantvriendelijk en neemt de tijd.

Snelle reactie goede prijzen en afhandeling.

Super blij met de aanschaf van mijn ford focus! Rijd super.

Alles ging makkelijk. Snel geregeld en geen gezeur.

Fijne en duidelijke communicatie

We werden vriendelijk geholpen en kregen eerlijk advies. Uiteindelijk een mooie auto kunnen kopen.

Topauto gekocht.

Volvo v50 ingekocht, rijd super.

Snelle onderhandeling en afhandeling

Nog nooit zo snel een auto gekocht, ben zeer tevreden tot nu toe... erg vrindelijke en correcte eigenaar/verkoper alles snel geregeld!

Betrouwbaar, meedenkend en super vriendelijk.

Goede service, vlotte afhandeling en betrouwbaar! Super tevreden!!!

Beste service!

Uitstekende service!

Snelle service, eerlijkheid

Gewoon een top bedrijf

Heb bij dit bedrijf een mitsubishi colt gekocht. De auto werd nog nagekeken voor de verkoop en bleek dat de aircoradiator en de uitlaat lek waren. Dit vervangen door bcm zonder extra kosten. De eigenaar houd je goed op de hoogte en komt zijn afspraken na. BCM GA ZO DOOR!!!!!!

Betrouwbaar en goede prijs en kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijke autoverkoper. Realistisch en betrouwbaar.

Uitstekend!

Goede en snelle service:)

Goed geholpen met goede service

Prettige ervaring en vriendelijke verkoper en ziet er alleemaal netjes uit.

Goed en vriendelijk

Gewoon een super bedrijf

Koop snel geregeld. Thierry bedankt voor de goede service.

Over Autobedrijf BCM

Al bijna 30 jaar verkoop ik auto's. ,die bijna altijd tot de goedkopere op marktplaats behoren, Maar wel mooi en goed zijn, met frisse apk ,nap km stand, en voorzien van een afleveringsbeurt. . Dit kan ik omdat ik geen duur pand en/of duur personeel heb, ik verkoop vanuit mijn woonadres. . Aangezien ik ongeveer maximaal 40 auto's op voorraad heb, Heb ik met elke auto een proefrit gemaakt, zodat eventuele gebreken gerepareerd zijn voordat de auto in de verkoop gaat. eventuele erge beschadigingen staan extra aangegeven d.m.v. foto,s of in de beschrijving. . Ik krijg van klanten een 9,6 .... www.klantenvertellen.nl/reviews/1053100/autobedrijf-bcm . De hier boven genoemde prijs is zonder inruil. Inruil is natuurlijk gewoon mogenlijk. Wilt u 100% zekerheid, kunt u op elke auto voor 1000,- , 12 Maanden complete garantie nemen, dat is de normale verkoopprijs dus met de wettelijke garantie. . 6 Dagen per week geopend van 9.00 - 21.00. (later en zondags op afspraak) 7 dagen per week, 24 uur per dag kunnen we de auto op uw naam zetten, en uw inruil auto vrijwaren. ( dit kost u niets ) . Al mijn auto's worden afgeleverd met de Nationale Auto Pas, zodat u de km-stand van de auto ook zelf kunt controleren. en een geldige A.P.K. . Elke auto heeft een afleveringsbeurt gehad en is nagekeken op de volgende punten: . Motorolie Remvloeistof Stuurbekrachtigingsolie Ruitenwisservloeistof Koelvloeistof Remmen Uitlaat Banden Accu Dynamo Verlichting Koppeling . Uiteraard kunt u pinnen/contant betalen of een overschrijving per bank doen. . Inruil is uiteraard mogelijk , wilt u weten wat u voor uw inruil krijgt , via Whats-app (0625567782) of via marktplaats berichten kunt u foto,s , km stand en kenteken sturen. En hoe u dit zelf ziet i.v.m. wat u wilt bijbetalen. . Autobedrijf B.C.M. Sluisstraat 142a 9581jh Musselkanaal 0599-412056 06-25567782 Email: [email protected]