Betrouwbaar, gedreven en deskundig. Ben erg tevreden over Eric van de Weijer!

Ik wilde de betreffende auto graag, maar had meer tijd nodig voor de financiering dan verwacht. Eric was geduldig, vertrouwde mij en hield de auto voor mij achter. Reële prijs, prima service, ik beveel Van de Weijer aan iedereen aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en geduldig,dringen je niets op .

Mooie mercedes coupe gekocht van 2012,mijn eigen mercedes station 2011 ingeruild.Pijs van de coupe alsook de inruilprijs voor de station waren goed. Enigste puntje van aandacht is dat ik Hardewijk nog niet uit was opweg naar Almelo of het lampje van de benzinemeter begon al te branden(volgende keer wel een paar liter benzine erin doen voor dat een klant naar huis rijd)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele nette en professionele zaak!

Afgelopen week een auto gekocht bij EvdW in Harderwijk. Bij binnenkomst merk je direct dat er mensen met een autopassie rondlopen. Stuk voor stuk allemaal mooie verzorgde auto’s. Ik ben van begin tot eind door Ruben geholpen en dat is me heel goed bevallen. Alles tot in de puntjes geregeld, goede afspraken, prima prijs en met een strikje afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, eerlijke prijzen en snel

Goed!

Prettig bedrijf!

Op marktplaats een mooie Ford Mondeo gezien. Na contact via mail en telefoon een net bod gehad op mijn in te ruilen Renault. Na een stukje rijden (1,5 uur) prettig welkom geheten door Eric. Bakje koffie, praatje en daarna proefrit. Er bleek geen reserve sleutel bij de auto te zijn, maar werd door Eric gelijk geregeld. Ook was er iets met de achterremmen. Ook dit gelijk netjes opgelost omdat ik niet nog een keer een en paar uur wilde rijden. Conclusie fijn contact, eerlijk en transparant en alles netjes geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een mooi autobedrijf,waar prijs&kwaliteit goed op elkaar aansluiten

Wij waren op zoek naar een Mini voor onze dochter,hadden zelf een Mini in te ruilen van bijna 20jaar oud. Dus wij zochten een nieuwere,jongere versie. Die had dit bedrijf staan. We zijn hartelijk ontvangen, kregen meteen kopje koffie aangeboden,zijn uitgebreid geïnformeerd over de ins en outs van de auto,de geschiedenis ervan etc....de auto stond redelijk moeilijk geparkeerd in de showroom, of we een proefrit wilden maken, ondanks het slechte weer.....( we kwamen van een ander bedrijf af, dat niet happig was op een proefrit omdat men dan de auto weer opnieuw moest schoonmaken). Onze eigen auto werd uitgebreid bekeken en ook ivm de emotionele waarde daarna naar waarde ingeschat.. kortom, hier werden we blij van, ook al hebben we er even een afstand voor moeten afleggen. De week erna, werd de nieuwe Mini met een strik op de motorkap gepresenteerd; hoe leuk! Dus zeer tevreden , dank Ruben voor de gastvrijheid en afhandeling!

Wederom hele goede ervaring

Vandaag onze BMW X4 opgehaald, wederom erg goed en snel geholpen en weer een fantastische auto mee naar huis genomen!! Voor de 3de keer hier een auto gekocht en we zijn altijd super tevreden!

Erg klantvriendelijk

Goede communicatie via de telefoon. bij aankomst erg vriendelijk ontvangen goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Niet opdringerig, zeer klantvriendelijk, toegankelijk en behulpzaam.

Onze ervaring is zeer positief. Wat wij als zeer prettig hebben ervaren is dat er geen opdringerige verkooppraatjes werden gehouden. Het inruilen van onze auto was ook geen probleem. Het contact was TOP en vragen werden duidelijk beantwoord. Bij een volgende auto gaan wij zeker de website van Eric bekijken, maar eerst lekker genieten van onze Nissan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant vriendelijk en en een goede service!

Klant vriendelijk en en een goede service!

Beste

Heel goede ervaring zou zeker iedereen aanraden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk,kundig en eerlijk.

Super vriendelijk, flexibel, eerlijke en redelijke prijs inruil. Topzaak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gastvrije benadering. Duidelijke overeenkomst. Denkt mee met oplossingen. Heb nog geen nare of hinderlijke zaken ervaren. Prima ga zo door!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijke auto voor een eerlijke prijs

Via het internet de advertentie van dit bedrijf gevonden. Snel en flexibel een afspraak kunnen maken voor een proefrit. Zelfs in corona tijd. De auto was zoals in de advertentie, met de aantoonbare geschiedenis en alle sleutels erbij. Ik kreeg een redelijke prijs voor mijn oude auto, en ook mijn nieuwe bolide was redelijk geprijsd. De koop was dus snel gesloten. En dit alles op een zeer prettige, ontspannen maar professionele wijze. Nu een paar weken verder en ik rij nog steeds prettig en zorgeloos rond in mijn bijzonder nette auto. Dit bedrijf sla ik zeker niet over voor mijn volgende auto over een paar jaar!

Kundig en vriendelijk

Super vriendelijke mensen. Krijgen goede reviews en ik snap wel waarom. Ze hebben verstand van zaken. De deal was snel afgerond en ze nemen zaken als overschrijving uit handen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig Bedrijf met prima service !

Onlangs een Auto bij dit bedrijf gekocht en slechts alleen gezien op de website. Blind een aanbetaling gedaan en auto afgelopen zaterdag opgehaald en exact zoals ik alles verwacht had en méér dan tevreden ! E. Verstijnen - Dongen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Enorm klantgericht en een goede serivice!

Een paar weken geleden een BMW 5-serie Touring gekocht bij EVDW. Bij aflevering alles netjes voldaan zoals afgesproken. Na de auto een paar weken in gebruik te hebben waren er een paar kleine onverwachte dingen, maar ook hier deden ze niet moeilijk over en is later netjes opgelost. Erg fijne service en kan vanuit mijn ervaring deze dealer dus absoluut aanraden aan anderen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf met mooie occasions, scherpe prijs en uitstekende service.

5 sterren autobedrijf !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

super service en een zeer nette zaak

ik werd er prettig ontvangen en zeer goed geholpen door Ruben en een super service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij mochten op afspraak om 1830 komen! Zijn super netjes behandeld! Hebben een hele mooie auto auto gekocht! En kregen een hele eerlijke inruilprijs! Voor een volgende auto,kijken wij eerst hier!

uitstekend

Via autotrack Eric gevonden.Hij is een prettige zakenman die begrijpt dat je niet zomaar even een auto koopt.Het is goed zaken doen met hem en daarom ook een nette prijs voor mijn inruil auto overeen gekomen. Nadat ik de gekochte auto had opgehaald,ontdekte ik dat de boordcomputer niet goed werkte.Hierop heb ik gelijk gebeld.Ik kreeg contact met Ruben,collega van Eric.Nadat ik het probleem had uitgelegd,beloofde hij dit op te lossen.In eerste instantie was ik toch wat sceptisch,gezien mijn ervaringen met autohandelaars... Het probleem is op korte termijn tot mijn volle tevredenheid opgelost. Nu kan ik niet anders zeggen dat het zeer prettig zaken doen is met Eric en Ruben

Super goed.

Zeer vriendelijke verkoper en behulpzaam. Auto gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net bod op mijn oude auto. Keurig alle gemaakte afspraken nagekomen qua aflevering. Al met al plezierig zakendoen. En bovenal: zeer veel schik van mijn nieuwe auto. Als er tzt weer een andere auto moet komen kijk ik zeker weer even of er hier iets voor me staat.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Zeer kundig en uitgebreid geholpen

Met veel plezier hebben we bij Eric een Renault Espace gekocht. Hij neemt alle tijd voor je, is niet opdringerig, je mag alles uitproberen en vragen en op geen moment heb je het gevoel dat je (snel) een beslissing moet nemen. Er wordt niet gestunt met kortingen of andere trucs. What you see is what you get: een goede auto voor een goede prijs. Ondanks dat ik over het algemeen jeuk krijg van (auto)verkopers raad ik alleen al vanwege de open houding en benadering richting klanten iedereen van harte aan om een auto bij Eric (en compagnon Ruben) te kopen. En de thee was ook lekker ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf, eerlijk en vriendelijk personeel.

Mooi bedrijf alles net niet vernieuwd. Mooie occasions en ben blij dat ik mijn eerste auto hier heb gekocht (Seat Ibiza Cupra). Het personeel is eerlijk en heel erg vriendelijk. :)

Pascalstraat 6

3846 AM Harderwijk