Een geweldige auto gekocht bij eric en ruben!

Je krijgt de tijd en ruimte om de auto op je gemakje te bekijken en een testrit te maken. Ook werd er duidelijk en no-nonsense gecommuniceerd. Dat was een groot pluspunt. Auto ook snel geleverd! overall een top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn autobedrijf dat vertrouwen wekt

Op 28 December j.l een hele mooie Mini Countryman gekocht. Na een telefoontje konden we nog dezelfde dag terecht en werd mij verteld dat de auto klaar zou staan voor een proefrit. Ruben gaf ons een uitgebreide beschrijving van de auto en nam alles met ons door . Na de proefrit ,onder t genot van een kopje koffie zijn we t eens geworden en konden we de auto meenemen op 31 December Wij gaan zeker iedereen aanraden om eens langs te gaan bij dit fijne auto bedrijf.

Fantastische aankoop gedaan

Niet alleen een geweldige auto gekocht maar ook super service! Ik mocht een proefrit maken van 270km om de auto door mijn Eindhovense monteur na te laten kijken. Dank je wel Ruben, het is elke keer weer een feest om in de auto te rijden!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super nette VW Golf 6 gekocht bij top verkoper Ruben.

We hebben vorige week vrijdag een super nette VW Golf 6 bij autobedrijf Eric van de Weijer gekocht. De verkoper Ruben heeft ons super geholpen en we kregen een keurig voorstel voor de auto die we hebben ingeruild. Wat ons betreft zijn we meer dan tevreden met hoe we geholpen zijn. Ga zo door. De wijn moeten we nog soldaat maken.

Helemaal top!

Relaxt, vriendelijk, professioneel, zonder poespas en afspraak is afspraak. Concurrerend geprijsd, flexibel en snel geregeld. 's Ochtends gekeken en kon de auto 's middags al ophalen. Een auto om door een ringetje te halen en een prima after sales service. Aanrader.

Professional

Thanks for the good experience with Ruben. Very helpful and professional. Was treated like a customer should get treated.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige auto voor een scherpe prijs in een prettige ambiance gekocht!

Ruben neemt alle tijd voor je. Ook denkt hij mee in mogelijkheden voor aankoopkeuringen en brengt en haalt zelf de auto van en naar het keuringsstation. Fijn als je op anderhalf uur rijden woont van dit autobedrijf. Wat verder opviel was de onberispelijke staat van de showroom en de andere auto's die er stonden. Daar kan een merkdealer nog een voorbeeld aan nemen! Ook in het after-salestraject kun je op dit bedrijf rekenen mocht dit nodig zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werden er zeer netjes behandeld, serieus genomen en alles super netjes afgehandeld....

Professioneel en klantgericht

Na lang zoeken een schitterende Mercedes CLS gevonden bij Eric van de Weijer. De auto stond vermeld op de site als 'nieuwstaat'. En 'nieuwstaat' bij Eric van de Weijer is ook daadwerkelijk nieuwstaat. Kwalitatief goede auto's, met volledige historie en onderhoudsgegevens. Professionaliteit, klantgerichtheid en transparantie kenmerken Eric van de Weijer. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen!

Vriendelijk, deskundig, snel

Ik was op zoek naar een specifiek model en uitvoering van mijn favoriete merk. Via Autoscout24 vond ik enkele kanshebbers, waaronder die bij Autobedrijf Eric van de Weijer. Ik heb vervolgens de reviews over dit bedrijf gelezen. Die waren in zeer hoge mate erg positief. Dat geeft vertrouwen. Vervolgens heb ik eerst via Autoscout en vervolgens via email een aantal vragen gesteld over de auto en over de mogelijkheden om een cruciale optie voor mij te monteren. De antwoorden van Ruben kwamen erg snel, waren correct en getuigden van meedenken met een potentiële klant. Daarom durfde ik de lange rit naar Harderwijk wel aan om de auto live te bekijken en een proefrit te maken. De contacten ter plekke met Ruben waren conform de schriftelijke en telefonische ervaringen en zoals genoemd in de reviews: prettig, niet drammerig of glad, een eerlijk. Het zal niemand verbazen dat de auto inclusief de alsnog gemonteerde optie nu bij mij voor de deur staat. Ruben, bedankt! En ik kan iedereen dit autobedrijf aanraden.

Uitstekend!

Goed geholpen en vooraf alles uitgebreid uitgelegd. Fijn contact en eerlijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

klantvriendelijk. komen afspraken perfect na

keurig geholpen. geen gepush. rustig de tijd geven om er het weekend over te verzinnen. zelfs nog meer uitgevoerd aan de auto dan vooraf was afgesproken. extra deukje gerestyld en alarm laten keuren goed bedrijf en erg klantgericht. dikke 10

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig sfeer, goede deal.

Ik wilde een nieuwe auto, dus dan ga je op zoek. Uiteindelijk na een langdurige tocht een leuke Seat Ibiza gevonden. Maar wat een pech helemaal in Harderwijk, dat is 100km van mij vandaan. Daar ga ik niet zomaar naar toe. Ik heb de zaak gebeld met behoorlijk wat vragen, op de meeste vragen hebben ze keurig antwoord gegeven en op de overige moesten ze eerst nog wat informatie opzoeken en onderhoudsboekjes erbij pakken. Een halfuur later werd ik terug gebeld met de andere antwoorden. Nou top! De informatie die ik had gekregen beviel me, dus ik had al een afspraak gemaakt voor de dag erna. Ik werd vriendelijk ontvangen, we gingen gelijk naar de auto en ik mocht alles uitproberen en ze nog eens aan de tand voelen. Ik vroeg of de auto een distrubitieketting of riem had en dit wisten ze niet zeker. Terwijl ik een mooi ritje ging maken hebben ze een monteur gebeld die het antwoord had. Dat vind ik erg prettig, niet twijfelachtig iets zegen, maar met zekerheid iets opzoeken. Toen ik terug kwam van de testrit was ik razend enthousiast en wilde ik de auto eigenlijk dan al kopen. Maar niks moet je overhaast doen en ging op mijn rem staan. Het is en blijft veel geld waar we over praten, dus wilde dit graag thuis bespreken. Dat kon natuurlijk. De volgende dag gebeld met het nieuws dat we dat auto graag wilde kopen. Nu was het wel zo dat precies op dat moment een man in de zaak was die graag dezelfde auto wilde kopen. Helaas voor hem, maar gelukkig was ik eerder. Een week later de auto opgehaald en alles netjes afgehandeld. Ik voelde me daar echt op mijn gemak, werd met respect behandeld en kreeg de vertrouwen dat ik geen kat in de zak kocht.

Erg positieve ervaring

Erg goed geholpen, fijne ervaring, alles rustig kunnen regelen en er een erg leuk eerste autootje aan overgehouden!

Vriendelijke service

Rustige verkooppraat, geen gepush. Goede aflevering met duidelijke uitleg. Fijne ervaring!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige showroom, eerlijke en zeer klantvriendelijk geholpen!

Ondanks de afstand zullen wij autobedrijf Eric van de Weijer zeker onthouden voor aankoop van onze volgende auto! Zeer tevreden in alle opzichten. Dankjewel Ruben en zeker weten tot ziens!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij hebben fa. Eric van de Weijer B.V. ervaren als een zeer prettig bedrijf.

Zoals vermeld, hebben wij fa. Eric van de Weijer B.V. ervaren als een gemoedelijk en prettig bedrijf. Wij zijn zeer tevreden over onze contactpersoon Ruben; de aankoop van onze auto is probleemloos verlopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, Vakkundig en eerlijk.

Wat een topbedrijf!!!. Vriendelijke eigenaar, recht is recht en krom is krom mentaliteit.

Plezierig

Na een goede (en bevlogen) introductie te hebben gekregen, voorafgaand aan een proefrit, was er alle gelegenheid voor een Dekra keuring in het kader van de toen nog voorgenomen koop. De contacten tussen de keurmeester en het autobedrijf kon ik rechtstreeks organiseren. De koopovereenkomst kwam vrij kort na ontvangst van de keuringsrapportage tot stand, na een soepel verlopen onderhandeling. Eric en Ruben bedankt voor de plezierige transactie, de praktische insteek en de mooie rode strik op de motorkap bij aflevering! Vriendelijke groeten Eric

Uitstekende service!

Ik heb vorige week een mooie Renault Megane gekocht bij Eric van der Weijer. Tot heden rijdt hij nog fantastisch. De verkoper (in dit geval Ruben) stond mij goed te woord en vertelde het complete verhaal over de auto. Ook voor mijn proefrit werd ik geïnstrueerd over de auto, meestal krijg je een auto mee en succes.. Vanwege mijn leeftijd (23) werd ik bij een aantal autodealers niet serieus genomen, hier was dat totaal anders. Ze geven je de tijd en ruimte om over je keuze na te denken en zijn eerlijk en transparant over de auto. Kortom ben ik met een mooie auto en een goed gevoel vertrokken.

Vlotte en nette afhandeling

Super nette zaak,mooie en nette auto’s prima ervaring en nette afhandeling zoals het hoort

Prima geholpen.

Wij werden geweldig vriendelijk ontvangen met koffie en thee. Kregen eerst uitgebreid uitleg over de auto . Een lange proefrit geel enkel punt. Alle daarna gestelde vragen geduldig doorgenomen. Omdat wij verder weg wonen was ophalen van het station om de auto op te halen een heel sympathiek voorstel. Kortom een zaak waar je nog ouderwetse service kunt verwachten. Kan deze firma van harte aanbevelen en wens ze veel succes!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gastvrij, vriendelijk, kennis van zaken en meedenkend.

Na een hartelijk ontvangst was er alle tijd voor ons. Mooi bedrijf en alles super netjes. Om samen terug te kunnen rijden in onze nieuwe cabrio gaf Ruben de tip de trein te pakken met het aanbod ons van het station te halen. Zo gezegd zo gedaan. Auto stond klaar met een mooie strik erom. Na uitleg van alle knopjes en weetjes samen teruggetourd naar huis. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service met aandacht!

Ik ben erg vriendelijke en goed geholpen met de aanschaf van een auto. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen over het verleden en alle opties van de auto. Na aanschaf bleek er een kleine mankement te zijn geweest die direct en kosteloos is verholpen. Bij dit autobedrijf wordt geen onzin verkocht en word je vakkundig en goed geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, gedreven en deskundig. Ben erg tevreden over Eric van de Weijer!

Ik wilde de betreffende auto graag, maar had meer tijd nodig voor de financiering dan verwacht. Eric was geduldig, vertrouwde mij en hield de auto voor mij achter. Reële prijs, prima service, ik beveel Van de Weijer aan iedereen aan.

Pascalstraat 6 3846 AM Harderwijk