Mooi bedrijf, super vriendelijke en professionele verkoper

En ook een super goede en nette auto die ze verkochten aan ons, verkoper weet waar die het over heeft en heeft ons super goed en snel geholpen. Onder het genot van een bak koffie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben een voldaan gevoel naar huis gereden in mijn nieuwe(gebruikte) auto

Ik heb op internet mijn nieuwe occasion gevonden, deze stond bij Eric van de Weijer te koop. Afspraak gemaakt voor een proefrit en heb ik contact gehad met Ruben, een hele aardige, meedenkende man. Een aantal afspraken gemaakt over de auto nadat we akkoord waren, is Ruben zijn afspraken netjes en optijd nagekomen. Al met al zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en vakkundig bedrijf

Vanaf het eerste, telefonische, kontakt had ik al een goed gevoel bij deze garage en alhoewel het niet echt naast de deur bij mij was, Rijswijk, besloot ik om toch maar te gaan kijken bij Eric van de Weijer naar de auto die ik graag wilde hebben. Geen moment spijt gehad van die beslissing, de auto zag er zelfs beter uit dan op de foto's , er viel niets op aan te merken. En ook Ruben was zeer vriendelijk en geduldig om al mijn vragen te beantwoorden. Mijn beslissing was al snel genomen en nu rij ik dus rond in een prachtige auto ;-) In de garage van Eric van de Weijer staan overigens veel meer prachtige auto's , dus ik weet nu al waar ik moet zijn mocht ik een andere auto nodig hebben in de toekomst. Ruben........bedankt voor je vriendelijke en klantgerichte begeleiding, veel succes verder. met vriendelijke groet, Herman de Groot

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nog nooit zo'n eerlijke autodealer mee gemaakt. Gaf een eerlijk bedrag voor onze oude auto en ook de auto die we bij hem kochten was een normale prijs. Deze is doet het niet om het onderste uit de kan te halen of om mensen helemaal uit te kleden. Heeft ook alle tijd voor ons genomen om samen de auto door te nemen. Hier kunnen veel handelaren een voorbeeld aan nemen. Als we in de toekomst weer een andere auto gaan halen gaan we zeker weer hierheen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een eerlijke autodealer die al z'n afspraken nakomt en met een mooie voorraad aan auto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een pas weken terug langs geweest voor een mooi Mercedes, gelijk een proefrit gemaakt. Service en hulp van Ruben was uitstekend. Vandaag de auto gekocht en wederom fijne service en goed uitleg van Ruben. Echt top!

Zeker een aanrader!!

Zeer nette auto gekocht en voor een goede prijs mijn auto kunnen inleveren. De samenwerking verliep goed en het was zeker geen verkooppraatje die sommige dealers wel kunnen hebben.

Deskundig en gastvrij

Na een lange zoektocht voor het vinden van een goede Porsche Panamera binnen ons budget, heeft een Porsche garage ons het autobedrijf van Eric aanbevolen. En niks is teveel gezegt, Eric heeft ons uitstekend geholpen en is open en eerlijk over zijn auto's. We kregen een warm onthaal bij binnenkomst en zijn netjes geholpen bij het afhandelen. Helemaal top!

Goede communicatie

Prachtige auto gekocht, goede communicatie en duidelijke uitleg over de gang van zaken

Uitermate uitstekend.

Geweldig geholpen, perfecte ligging voor proefritten. Service on point. Koffie was heerlijk, en ben blij de zaak verlaten met een spik en span auto met maar liefst 57 duizend op de teller.

Top!!!!

Woensdag auto gevonden op internet, gelijk een mail gestuurd of deze nog beschikbaar was en wanneer hij rijklaar kon zijn. Donderdag werden we gelijk gebeld. Werd in kort uitgelegd hoe en wat, vrijdagmiddag auto opgehaald, waren al verliefd maar nu smoorverliefd op de auto. De verkoop en inruil ging eerlijk en vlot, bij de aflevering werd alle tijd genomen voor uitleg. Top bedrijf!!!!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op zoek naar een automaat en verliefd worden op de inrichting van een Mercedes belanden wij in Harderwijk. Vanuit de polder snel aan te rijden. Na een leuk niet opdringerig gesprek met Ruben en veel uitleg over alle snufjes in de auto een proefrit gemaakt met voor ons de eerste M & automaat. Met een mooie inruil prijs voor de VW was de koop snel gesloten. En konden wij hem de volgende dag ophalen. Hopelijk nog lang genieten van het Zwitserleven gevoel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn geholpen met de aankoop van een prachtige auto!

De verkoop en inruil ging eerlijk en vlot, bij de aflevering werd alle tijd genomen voor uitleg. De afstand vanuit Rotterdam was zeer de moeite waard

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een warm welkom en oprechte interesse.

Gebeld om informatie op te halen over een auto. Dat voelde zo goed dat ik heb besloten om langs te gaan. Ook bij aankomt oprechte interesse en meedenkende verkopers. Deal was snel gesloten. Na een week gebeld omdat de airco wel koud blies maar niet koud genoeg. Ik kon gelijk terugkomen en heel goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ontvangst, professioneel en correct.

Na contact te hebben gehad over whatsapp wat betreft inruil een goed voorstel gekregen. Bij aankomst stond de auto al klaar voor een proefrit, maar was snel overtuigd van de kwaliteit. Inruil snel geregeld en een uur later reed ik met mijn nieuwe auto meer dan tevreden naar huis, mannen bedankt en de volgende auto haal ik zeker bij jullie!

Klantgericht en uiterst professioneel

Tijdens de zoektocht van onze nieuwe auto zijn wij terechtgekomen bij autobedrijf Eric van de Weijer. Erg professioneel en klantgericht geholpen. Na een super deal hebben wij onze super leuke Mercedes kunnen bemachtigen. Dank voor alles mannen, wij zijn erg tevreden en raden jullie zeker aan!

Erg prettig geholpen

Zijn netjes en vakkundig geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

traumatische ervaring bij de aankoop van een bmw

Hele nare nasmaak overgehouden aan de aankoop van een bmw 3 serie. Bij aankomst vertelde Ruben dat de auto weinig onderhoud zou hebben en dat wij zorgeloos op weg konden. Helaas tijdens de rit naar huis met mijn zwangere vriendin( reden dat we een betrouwbare auto zochten) Kwamen we direct stil te staan. ANWB gebeld en na 1,5 uur werden we naar de bmw gebracht voor de eerste reparaties , kosten *** Na deze reparatie de verwachting dat de auto er weer een lange tijd er tegenaan zou kunnen gaan. Echter kwam het volgende garage bezoek weer binnen 3 dagen. Auto wederom uit laten lezen , kosten van de reparaties ***. Deze reparaties hebben we niet uit laten voeren. Ruben gebeld en we mochten de auto terugkomen brengen en zouden boven het aanschafbedrag *** extra krijgen. Dit terwijl de reparaties ruim *** hebben gekost , los van de gemaakte kosten van aanmelden bij de ANWB en het meerdere malen laten uitlezen van de auto. Erg vreemd dat dezelfde auto die destijds voor *** werd gekocht en niet dealer onderhouden is nu ineens te koop staat voor *** met de tekst dealer onderhouden. De enige die de auto, dealer onderhouden heeft zijn wij geweest. Voorgaande reparaties zijn uitgevoerd door een andere willekeurige garage. De compensatie richting ons is ronduit schandalig, teksten als ja dat heb je uit eigen initiatief gedaan en ja maar dat is bij de dealer en dat is duurder heb ik veel gehoord. Het vervelende en wrange van dit verhaal is dat hij nu wel zelf de vruchten plukt van het feit dat ik de dure reparaties uit heb laten voeren. Enige compensatie naar ons werd afgedaan als dit is alles wat ik voor je kan doen. Tip staar je niet blind op de leuke verhalen die ze vertellen. Als ik jullie en tip mag geven, koop hier NOOIT een auto!

positief

duidelijkheid over de auto

Uitmuntende service

Vorige maand heb ik mijn Audi A3 ingeruild bij Ruben voor een Golf GTE, het bod wat werd gedaan op mijn oude auto was erg goed, meer dan wat andere autobedrijven boden. De service van Ruben was top, hij nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Hij zegt waar het op staat en verteld geen rooskleurig verhaal, echt fijn zaken doen. Ik zou met hem in de toekomst zeker weer zaken willen doen. Vanwege de fijne ervaring geef ik autobedrijf Eric van de Weijer 5 sterren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

top service en uitstekend behandeld

Wij hebben zeer goede ervaring met het autobedrijf van Eric. We zijn erg goed behandeld. Reële inruil prijs gekregen voor onze auto's zonder dat deze werden afgekraakt. Wat vaak bij andere bedrijven wel gebeurt. respect en duidelijke communicatie. Tevens konden we onze nieuwe auto buiten openingstijden ophalen. Voorlopig kunnen we met onze nieuwe prachtige BMW 5 serie nog wel even door, maar mochten we opnieuw opzoek gaan naar een nieuwe auto komen we zeker bij je terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, goede prijs kwaliteit.

Prima service, er wordt snel en duidelijk gereageerd op berichtjes. Prijs en kwaliteit is prima in orde. Enige punt van kritiek, de auto had nog schoongemaakt kunnen worden voor dat wij deze op kwamen halen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, bekwaamt en behulpzaam.

Wat een geweldig feest om een auto te kopen bij evdw.nl op afstand alles doorgenomen en een duidelijk inruilbod gekregen. Bij aankomst stond de nieuwe wagen te schitteren met een strik en uiteraard de Hardewijkse backdrop. De auto werd van a tot z doorgenomen en iedere functie kwam aan bod. Na het nodige papierwerk verlieten wij met een fijn gevoel de garage. Dit is echt 100% hoe je een auto moet kopen. Als iemand dit leest en een mooi exemplaar op het oog heeft dan kan ik je met een gerust hart vertellen dat het een net en eerlijk bedrijf is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaringen opgedaan!!

Ik wil het bedrijf graag aanbevelen om diverse redenen , ze doen wat er beloofd wordt , klantvriendelijk , we komen zelf uit het westen van het land en gingen graag naar Eric en zijn collega in Harderwijk om daar een betrouwbare auto te kopen , dat zegt genoeg toch?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tot nu toe mijn beste ervaring bij het kopen van een auto

Eind december hier een auto gekocht en van begin tot eind maar ook na de koop zeer netjes behandeld zoals het hoort. De auto kocht ik zonder garantie maar toen werd al gezegd dat als er problemen zich voordoen met de auto, zij altijd zullen meedenken in oplossingen. Ik kreeg pech met de auto en heb gebeld met autobedrijf Erik van de Weijer. De eigenaar Erik zij meteen al dat ze mij zouden helpen en dat hebben ze ook gedaan. Zeer netjes! dit is wat je noemt een goede service.