Alles goed geregeld

Jlt heeft het goed voor elkaar mooie zaak

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Gerard. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Uitstekend!

Prettig in de omgang; communiceert snel, duidelijk en vriendelijk. Heeft oog voor belang van koper en verkoper.

• Prijs kwaliteit N.v.t.

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Wouter. Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. En wij wensen jullie alvast veel vaarplezier het aankomende vaarseizoen toe met de aangekochte zeilboot Victoire 855. Tot weerzien en bedankt voor jullie vertrouwen in ons, namens team JLT Boten

Een aardige verkoper met veel geduld! Ik zou er zo weer een boot kopen.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Foppe. Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. En wij wensen jullie alvast veel vaarplezier het aankomende vaarseizoen toe met de aangekochte Oud Huijzer sloep. Tot weerzien en bedankt voor je vertrouwen in ons, namens team JLT Boten

Topbedrijf, komt afspraken na en werkt vriendelijk en zorgvuldig!

Meerdere keren onze auto via JLT bemiddeling verkocht en recent ook weer een 2e hands sloep. Dit verliep allemaal erg plezierig. Vooral omdat er nooit 'verrassingen' achteraf zijn. Alles duidelijk gecommuniceerd zonder overdreven toestanden. Helder, duidelijk en eerlijk. Paul Huisman

• Prijs kwaliteit

Beste Paul, Bedankt voor deze super mooie beoordeling. Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee, en daar doen we het voor. Op naar nog een jaren lange klantenrelatie. Tot weerzien en bedankt voor je vertrouwen in ons, namens team JLT Boten

Zeer correct en vriendelijk

Zeer correct en vriendelijk. Ze nemen alle tijd voor je.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Jan. Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. En wij wensen jullie weer heel veel vaarplezier het aankomende vaarseizoen toe. Tot weerzien en bedankt voor je vertrouwen in ons, namens team JLT Boten

top

andere auto tegen goede prijs gekocht

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Marcel. Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. En wij wensen jou en je gezin veel rijplezier en veilige km's toe. Tot weerzien en bedankt voor je vertrouwen in ons, namens team JLT Boten en Auto

Een gezellig en warm clubje.

Goede hulp,zelf help ik ook dus op naar 2022.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ron. Daar zijn wij natuurlijk blij mee. En wij wensen jou veel vaarplezier het aankomende vaarseizoen toe. Tot weerzien en bedankt voor je vertrouwen in ons, namens team JLT Boten

Worden altijd goed geholpen.

Hebben onze boot hier gekocht en jaarlijks krijgt onze buitenboordmotor een onderhoudsbeurt. Altijd heel plezierig en vakkundig.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Hielke en Jolanda. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie weer heel veel vaarplezier het aankomende vaarseizoen toe. Tot weerzien en bedankt voor je vertrouwen in ons, namens team JLT Boten

Men heeft verstand van zaken en meerdere merken in de collectie.

Mijn ervaring is een plezierige. Er werd een product gezocht voor ons gebruiksdoel. Ruime kennis van zaken en over de producten zelf. De communicatie was vlot en helder.

• Service N.v.t.
  • Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Theo. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen u heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot met de nieuwe Torqeedo 1103 CS elektrische buitenboordmotor toe. Echt het neusje van de Zalm op het gebied van de opblaasbare en opvouwbare PVC rubberboten met een zeer betrouwbare en van top techniek voorziene elektrische buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goed en duidelijk geholpen

Er werd de tijd genomen voor alle vragen die we hadden.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Fam. De Bondt. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot met de nieuwe Suzuki buitenboordmotor toe. Echt het neusje van de Zalm op het gebied van de opblaasbare en opvouwbare PVC rubberboten met een zeer betrouwbare en van top techniek voorziene buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Netjes en volledig

Auto gekocht in principe zonder garantie. Bij een klein gebrek heeft JLT verantwoordelijkheid genomen dit te herstellen conform consumentenrecht mbt verwachting deugdelijk product.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Jaap. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel rijplezier toe met de aangekochte VW Fox. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Auto

Geweldig! bedrijf die mee denk!

Nieuwe boot gekocht, goede uitleg, zelfs nog gebracht bij onze camping met uitleg!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Wilfried. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex S-line 380 Alu Rib rubberboot met 30 pk Mariner buitenboordmotor toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Duidelijke uitleg en goede voorlichting

Een rubberboot met motor gekocht. Hele duidelijke uitleg er werd veel tijd genomen om vragen te beantwoorden. Boot op het afgesproken tijdstip opgehaald alles was zoals afgesproken geleverd.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Klaas. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Comfortline rubberboot met Mariner buitenboordmotor toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Een vriendelijk bedrijf met een goed advies voor de aanschaf van een rubberbootje.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Alfred. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Nimarine MX 290 alu Black Rhino rubberboot met de 5 pk Mariner buitenboordmotor toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goed geholpen, goed advies, we hebben dan ook al mega veel plezier gehad van de gekochte rubberbootjes, ook de instructie filmpjes op YouTube waren top.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine QLA 300 rubberboot. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Uitstekend geholpen

Goed advies, zeer snel geleverd

• Service N.v.t.
  • Prijs kwaliteit N.v.t.

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Peter. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot met de mooie witte Suzuki buitenboordmotor toe. Echt het neusje van de Zalm op het gebied van de opblaasbare en opvouwbare PVC rubberboten met een zeer betrouwbare en van top techniek voorziene buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Very Good Costumer Support and friendly communication !

Freundlich. Fair. Sehr gute Beratung. Das gekaufte Boot war vorrätig.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vielen Dank für diese schöne Bewertung. Und wir wünschen Ihnen viel Spaß mit dem gekauften neuen Talamex Schlauchboot. Wir sehen uns wieder und danken Ihnen für Ihren Einkauf bei uns im Namen des Teams JLT Boten

Goede prijs/kwaliteit met service

Goede informatie voor verkoop van een rubber boot. Ruime keus, vriendelijk en behulpzaam. Ter plekke de rubberboot gereed gemaakt voor gebruik.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Uitstekend geholpen!

Ondanks leverproblemen super goed geholpen, meegedacht. En zelfs na aankoop nog hulp bij diverse zaken. Kennis van zaken. Aanrader!!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling familie van der Steen. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot met Suzuki buitenboordmotor toe. Echt het neusje van de Zalm op het gebied van de opblaasbare en opvouwbare PVC rubberboten met een zeer betrouwbare en van top techniek voorziene buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk eigenaar en personeel. Goede service klantvriendelijk. Echt een aanrader om daar een boot of buitenboord motor of accessoires kopen .

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Jan. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Silverline rubberboot toe. Echt het neusje van de Zalm op het gebied van de opblaasbare PVC Aluminum RIB's met top vaareigenschappen. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

duidelijke uitleg

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex rubberboot. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Er wordt nog echt tijd voor je genomen

Een zeer ervaren en gedegen uitleg met geduld en begrip voor de situatie waarin werd geluisterd naar mijn wensen en ervaringen. Zonder ook maar 1 keer opdringerig of gehaast over te komen is er goed advies gegeven. Begeleiding op dit niveau kom je hoogst zelden nog tegen. Jelte mijn complimenten over hoe je dit doet, en wij zullen in de toekomst elkaar nog regelmatig spreken. bedankt voor je advies, service en levering.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Leonard. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jou en je gezin heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot toe. Echt het neusje van de Zalm op het gebied van de opblaasbaar en opvouwbare PVC rubberboten. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Uitstekend bedrijf met goede service en communicatie

Altijd top service gehad. Leuk bedrijf en bovendien betrouwbaar.

• Prijs kwaliteit

Super bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Luuk. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jou heel veel vaarplezier met de aangekochte boot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Zeer hulpvaardig en snel met advies. Helaas wat te ver weg anders zeker klant geworden

• Prijs kwaliteit N.v.t.

Hallo Walter, Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Afstanden zijn betrekkelijk binnen Nederland en Sneek is een leuke plaats om te bezoeken voor een combinatie met een dagje uit en aankoop van een rubberboot. Van harte welkom bij ons en in het mooie Sneek. Namens team JLT Boten

Grandioos

Je word als klant uitstekend geholpen goede uitleg ze nemen ruim de tijd voor je . Als je een vraag heb word je uitstekend geholpen . Ze krijgen van ons een dikke 10 plus

• Prijs kwaliteit

Hallo Jan, Super bedankt voor deze zeer mooie beoordeling. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex rubberboot en Suzuki buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Over JLT Boten en Auto

Mijn naam is Jelte van den Berg, eigenaar en oprichter van JLT Boten en auto. Ik help u graag met de aankoop van uw gewenste nieuwe of tweedehands boot, auto, buitenboordmotor of trailer. Bij mij vindt u altijd een mooi aanbod auto occasions uit het gewilde klein en middenklasse segment. Ook in mijn aanbod vindt u diverse soorten boten van klein tot groot, zoals motorboten, open toer- en visboten, sloepen, rubberboten alsmede sport- en speedboten. De verkoop van rubberboten is een bedrijfstak waarin wij gespecialiseerd zijn en waar we altijd een groot aanbod in hebben (Talamex, Suzumar, Nimarine). Daarnaast beschik ik ook over een ruim aanbod aan buitenboordmotoren zowel nieuw als gebruikt.