Zeer tevreden! Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Netjes geholpen met onze Ford. Vriendelijk ontvangst en ze weten waar ze over praten.

Goede service. De klant wordt begrepen

Fantastisch geholpen. Fijne verkopers en de werkplaats medewerkers luisteren naar de klant. Ga zo door

prima geholpen

uitstekend geholpen

In een woord geweldig.

Wij komen daar al jaren daar en het is gewoon altijd gezellig en goed.

Beurt prima uitgevoerd

Kennis van zaken,kant vriendelijk

Snel kunnen helpen

Vriendelijke personeel

Goede service en goede prijs voor de auto

Ok

Snel en duidelijk

volledig tevreden

Alles is gedaan volgens afspraak en op tijd. Alleen de prijs is aan de hoge kant maar is voorschrift van Ford.

Goed gevoel bij mijn eerste service beurt. Uitgebreide uitleg over de beurt en formulieren . Ook de door jullie geleverde auto een jaar terug bevalt uitstekend.

ik vind het een zeer prettige garage.

Ik word zeer prettig geholpen en ik heb het gevoel dat men mij als leek zijnde begrijpt. Bij een APK keuring word ik van te voren gebeld voor een grote ingreep. Ook heeft men aangegeven dat ik altijd langs kan komen voor de bandenspanning.

Ik heb neergezet keren gebeld omtrent dat ik mijn factuur nog niet heb ontvangen graag zie ik die zsm tegemoet Mvg rh bierlee

Snel en goed geholpen!

Zie boven.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Denken mee, in goede oplossingen en zeer behulpzaam

Staan echt klaar voor hun klanten en denken mee

Snelle en goede service

Snelle geholpen bij een lekke band.

super

Mijn auto startte niet, lege accu door te weinig rijden. Garage gebeld en met 10 min. stonden ze op de stoep en kon ik weer verder.

Ben best tevreden

Alles goed geregeld

Prima monteur

Reparatie volledig naar wens klant uitgevoerd

Uitstekend en snel

Fantastische service, mijn Polo is weer klaar. En keurig uitgevoerd allemaal.

Mijn ervaring is goed!!

Afspraak was gauw gemaakt en de uitvoering was gewoon goed.

Mijn ervaring is goed!!

Afspraak was gauw gemaakt en de uitvoering was gewoon goed.

Vriendelijke service

Nvt

Goed gevoel

Na aankoop van de Ford C Max - voor de aflevering - enig verschil van mening omtrent de opvolging van de afspraak, Dat was even vervelend. Na telefonisch overleg is dit goed opgelost. Al met al een goed gevoel van overgehouden. Prettige omgang. Prima auto en heb vertrouwen in een goede samenwerking

Goed gevoel

Europaweg 2

7742PN Coevorden

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.