Alleen heel lang wachten op de rekening 6 weken

heel fijne dienstverlening

Persoonlijke benadering waardeer ik zeer. Ons kent ons.

Vriendelijk en betrouwbaar als altijd

Al meer dan 7 jaar klant bij Ford Europa garage Coevorden en niet voor niets. Vriendelijk no-nonsense personeel met verstand van zaken, of het nou gaat om de aankoop van een auto of om onderhoud. Al met al een zeer betrouwbaar bedrijf waar je altijd terecht kunt.

Goed service en een passend aanbod van onze huidige Ford Puma.

Er was veel keuze in Puma's en we hebben dan ook 4 testritten gedaan alvorens tot een aankoop te komen.

Verkoper was goed, komt de volgende keer weer terug om een auto te kopen.

Kan niet beter

Vriendelijk en vlot personeel en weten waar ze het over hebben. Goede uitleg en je kunt alles vragen. En natuurlijk mooie auto’s die er voor verkoop staan, Even kijken of een kopje koffie drinken. En zekers ook nieuwe auto s rijd nu zelf de ford puma st line x automaat en dat bevalt uitstekend.

prima service voor vaste klant

stoomstoring tijdens vrijedagen, kreeg direct een vervangende auto. Binnen no time probleem opgelost. Toppers

Klantgericht

Supervriendelijke correcte houding van Wiljan. Ook over de werkplaats ben ik uitermate tevreden.

Zoals altijd, top!

Mijn fiésta heeft de onderhoudsbeurt weer gehad. En zoals gewoonlijk, is dat bij de Europa Garage altijd goed! Keurig geholpen door de werkplaatsreceptie. Heel erg vriendelijk.

Goed en vakkundig

Altijd bereid om mee te denken voor een oplossing

Alles vlot geregeld

Zie boven

In zijn geheel zeer goed geholpen, vanaf de afspraak tot en met het verhelpen van het euvel.

Alles is prima naar wens verlopen.

Lang wachten voor je een afspraak hebt

Verder goed geholpen

Zeer klantvriendelijk

Na het ontstaan van een electrische storing heeft men alles uit de kast getrokken om dit op te lossen. Ze vriendelijk en klantgericht personeel. Met name de werkplaatschef krijgt van ons een enorm compliment. Maar ook de monteurs zijn kundig en hebben het probleem naar volle tevredenheid opgelost.

Klantvriendelijk en goede service en denkt met je mee

Wij zijn super tevreden met de service een de klantvriendelijkheid

Aanrader

Fijne garage om te komen en altijd vriendelijk personeel.

Prima bedrijf met goede service!

Europagarage Coevorden is een bedrijf waar de klant nog herkent wordt. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze brengen je goed op de hoogte als er extra werkzaamheden uitgevoerd moeten worden en houden zich aan de gemaakte afspraken. Bovendien kreeg ik mijn auto gewassen en gezogen terug!

Onze ford moest voor apk en kleine beurt. De auto werd gehaald, nagekeken en gekeurd en weer thuis afgeleverd.

Geweldige service

Perfecte service We zijn ontzettend goed geholpen door Rick Schonewille zowel toen we kwamen voor een proefrit en zeker ook toen de auto werd afgeleverd. Ze zijn Klantvriendelijk en Denken met je mee.

Goede service - goede prijs

Onderhoud Ford Mondeo

Zeer tevreden! Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Netjes geholpen met onze Ford. Vriendelijk ontvangst en ze weten waar ze over praten.

Goede service. De klant wordt begrepen

Fantastisch geholpen. Fijne verkopers en de werkplaats medewerkers luisteren naar de klant. Ga zo door

Europaweg 2 7742PN Coevorden

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.