We vinden het tot nu toe een fijne auto zonder problemen.

rijd goed, zit heerlijk en stuurt fijn. Brandstof verbruik valt wel tegen.

Professionele en klantgerichte houding

Wiljan is deskundig, klantgericht, denkt mee en communicatief sterk. Als klant weet ik waar ik aantoe ben. Hij zorgt voor klantenbinding, waardoor ik een trouwe klant blijf.

Goede service, laagdrempelig

No nonsense duidelijke communicatie is zeldzaam tegenwoordig, hier was dit nog aanwezig. Gelukkig snel van onze nieuwe aanwinst gebruik kunnen maken. Een (bijna) nieuwe auto is altijd even wennen, maar we zijn nog steeds erg blij met deze aanschaf.

Normaal

Nvt

Prima setvuce

Vakkundig

Deskundig en zakelijk

Garage chef zeer vriendelijk en erg behulpzaam met vragen van de klant en medenkend.

Prima geholpen, auto rijdt lekker.

Ik heb als opmerking: er zit geen constante stroomdraad op de trekhaak waardoor is geen electriteit in de caravan had. Hoe lossen wij dit op?. Ik had verteld dat ik de auto graag wilde ivm het trekken van een caravan. Gr, Marcel

We zijn goed en correct behandeld

Het kwam ons vertrouwelijk over en de zakelijkheid was correct de kuga is netjes af geleverd

makkelijk

De auto rijdt makkelijk en betrouwbaar. Ik heb tot dusver nog geen problemen gehad en de klantenservice was ook goed. Ik heb het gevoel gehad voldoende geholpen en ingelicht te zijn over de mogelijkheden en het kwam goed uit dat ik gelijk een goed gevoel had over de auto.

Heel positief

Auto werd na de APK thuisgebracht omdat ik slecht kan lopen. Heb ik zeer gewaardeerd. Behulpzaam personeel.

Prima !

Snelle reactie en vlotte afwikkeling. Goede service.

Uitstekend geholpen door Rick!

Ik ben uitstekend geholpen door Rick bij de aanschaf van mijn nieuwe Ford Fiesta st line x Fijne communicatie en afspraken worden perfect nagekomen.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Altijd behulpzaam en zoeken altijd samen naar een goede en betaalbare oplossing

Prima service en kennis

Is gewoon zeer goeg

Flexibel en altijd bereid om je te helpen en vriendelijk

Zeer te vreden over deze garage.

Fijne garage, goed geholpen!

Een hele fijne ervaring met dit bedrijf, vriendelijk geholpen en nette service!

Zeer goede garage!

Een poosje geleden daar mijn nieuwe auto gekocht, ze zijn er heel deskundig en bereid om je te helpen, zou hier zeker terug komen!

Alle afspraken stipt nagekomen.

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Top werk en mooi binnen de tijd

Afspraak maken brengen halen en communicatie verloopt prima zonder problemen

Super geholpen door enthousiaste verkoper!

We zijn wederom op een fijne manier geholpen. Eerlijke inruilprijs voor onze Puma. Nu superblij met de Kuga.

Fijne en betrouwbare garage.

Bij Europagarage Coevorden heeft men oog voor de klant, en dat geeft een vertrouwd gevoel. Een aanrader voor iedere automobilist!

Alleen heel lang wachten op de rekening 6 weken

heel fijne dienstverlening

Persoonlijke benadering waardeer ik zeer. Ons kent ons.

Vriendelijk en betrouwbaar als altijd

Al meer dan 7 jaar klant bij Ford Europa garage Coevorden en niet voor niets. Vriendelijk no-nonsense personeel met verstand van zaken, of het nou gaat om de aankoop van een auto of om onderhoud. Al met al een zeer betrouwbaar bedrijf waar je altijd terecht kunt.

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.