Echt geweldig

Fijne instructeurs en zorgen ervoor dat je goed voorbereid de weg op gaat

Rijschool met fijne sfeer

Altijd met plezier gelest. Goede beschikbaarheid om te lessen doordeweeks en gezellige instructeurs!

Fijn leerervaring

Het verliep goed en kreeg goeie tips.

Erg leuk en leerzaam

Ik vond Reniers een erg leuke en leerzame rijschool. Ik wil graag Jop van Ham bedanken voor de en gezellige lessen.

Goede uitleg en goede tips

Ik heb in veel geleerd en ook goede tips gekregen, waardoor ik een prima examen neer kon zetten.

Leerzame en leuke lessen gehad!

Altijd kunnen lachen met Job, maar serieuze leer momenten waren er ook zeker. Ik zeg houdoe en bedankt!

Erg leerzaam

De lessen waren erg leerzaam en er hing een goede sfeer. Reniers heeft mij goed geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs.

Goede uitleg

Ik keek altijd uit naar mijn rijlessen

Ik vond rijlessen bij Reniers super leuk. Ze maakte de lessen heel leerzaam door er een leuke draai te geven met soms een beetje humor toe te voegen.

Ik durfde geen auto te rijden, mijn rij instructeur gaf me de tijd om het te doen en het te leren. Dit vond ik erg fijn. Ook nu voor het examen extra rijlessen gehad en nu in 1x geslaagd!

Een goede rijschool

Rijschool Reniers heb ik ervaren als een professionele rijschool. In de periode april-oktober in het jaar 2022 heb ik bij Rijschool Reniers rijlessen gevolgd voor mijn autorijbewijs. Als rij-instructeur had ik Wil, waarvan ik ontzettend veel heb geleerd. Zo kreeg ik tijdens de rijlessen beter inzicht in het verkeer en hoe ik in bijzondere verkeerssituaties het beste moet handelen. Ook heeft hij mij geleerd om een handgeschakelde auto te beheersen. Kortom, ik beveel deze rijschool zeker aan, want je leert er ontzettend veel van, wat je later in de toekomst goed kan helpen. Daarom wil ik rijschool Reniers ontzettend bedanken voor alle rijlessen.

Top ervaring

Top ervaring gehad met rijschool Reniers, word goed geholpen door de instructeurs.

Goede rustige rijles en in één keer geslaagd.

Prettige rijlessen gehad voor het aanhangerrijbewijs. Rust in de auto en in één keer geslaagd

Goede uitleg en namen de tijd voor mij

Ze hadden goeden uitleg en namen goed de tijd met mij hele aardige mensen

Af en toe wat tegenstrijdige dagen, maar met een goed gevoel afgesloten

Ik ben zelf erg eigenwijs en kan af toe ergens niet helemaal mee eens zijn, dat voelt soms voor mezelf achteraf niet zo fijn, maar ik weet dat alles goed bedoelt is en dat is uiteindelijk ook goed bewezen, want… drie keer is scheepsrecht.

In prettige sfeer gelest met mooi resultaat

Tijdens les rustige, duidelijke instructie. Instructeur geeft vertrouwen.

Goede uitleg, aardige rijinstructeur

Ze nemen de tijd om het je zo goed mogelijk uit te leggen en ze geven goede feedback als het niet goed gaat

Fijne lessen gehad met de aanhanger. Duidelijk wat er wordt verwacht tijdens het examen en hier wordt ook goed op gelet tijdens het lessen. In 1x geslaagd!

Fijne auto met drie goede instructeurs

De auto waarin ik gereden heb, is een fijne auto. De instructeurs van Reniers gaven mij rust in de auto, de tips die ik kreeg vanaf het begin tot het einde van mijn rijlessen waren goed te volgen, de uitleg die ik kreeg was goed en zo snapte ik het snel. De rijlessen zijn goed ingedeeld qua tijd maar ook in de zin van planning met de leerlingen zelf, in ieder geval zo ervaarde ik het.

Goeie duidelijke en gemoedelijk lessen

Ik heb mijn lessen gewoon ontspannen en op mijn gemak kunnen uitvoeren wat heel prettig was .

Hele fijne rijschool!

Ik heb de rijschool als erg positief ervaren, goede rijinstructeurs en ze helpen je heel goed verder!

Lange Voren 45

5541RS Reusel

Over Rijschool Reniers

Over ons Een goede klik tussen jou en onze rijschool is een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde rij-opleiding. Een persoonlijke kennismaking is daar bij natuurlijk onmisbaar. Rijschool Reniers is al bijna 55 jaar een begrip in Reusel en omgeving. Vanaf de oprichting in 1965 hebben al hele generaties rijles bij ons gehad. Niet zelden hebben ouders en zelfs opa's en oma's van nieuwe leerlingen ook al bij ons gelest! We richten ons tijdens het lessen vooral op de sterke kanten van de leerlingen en creëren een veilige leersituatie, waarin rust en duidelijkheid de boventoon voeren. Service en aandacht voor iedere leerling is tijdens de opleiding zeer belangrijk.