Ik pakket 1 ben ik geslaagd en vond het een leuke en leerzame ervaring om zo het autorijden te mogen gebben geleerd.

Het waren prettige, fijne en veilige rijlessen

Ik voelde me bij Wil In de auto op mijn gemak, het waren fijne rijlessen en heb er veel van geleerd.

Fijn

Ik heb altijd fijne en duidelijke lessen gehad

Super ervaring bij Rijschool Reniers voor rijbewijs A

Fijne en goede lessen van Paul gehad op de motor. Ondanks de drukte bij het CBR kon Paul snel gaatjes vinden voor de examens avb en avd. Zeker een aandrader!

Hele fijne rijschool!

Fijne rijinstructeurs

Fijne duidelijke rijlessen met aanhanger

Duidelijke aanwijzingen en veel geduld om he zelf vertrouwen te laten groeien zodat je zekerder van je kunnen achter het stuur zit.

Goede ervaring

Altijd fijne lessen gehad

Fijn met goede hulp

De uitleg was altijd erg fijn en duidelijk en als ik iets niet goed snapte of iets fout deed, werd dit goed uitgelegd en werd ik goed geholpen.

Fijne begeleiding

Prima ervaring met rijschool Reniers.

Hele fijne ervaring

Fijne en duidelijle rijlessen gehad. En met succes af mogen ronden bij het CBR.

excellent experience with highly qualified instructors

I have passed my driving test recently and I can’t say how grateful I am to Jop for all his hard work and most importantly his support throughout this journey. He is absolutely professional but still makes the lesson fun, gives clear easy to follow instructions, very straight forward, patient and ensures to fine tune your areas of weaknesses. I have been lucky to have him as my instructor and thankful to him for transforming me into a confident driver on the road. Also huge thanks to Paul and the rest from Rijschool Reniers, the language was never a problem and everyone was pleasant to learn with, indeed a highly recommended school!

• Would you recommend us? Yes

Fijne rijlessen gehad!

Zeer duidelijke en fijne aanhangwagen rijlessen gehad.

Fijne rijlessen en een gezellige sfeer

Ik heb de rijlessen als fijn en gezellig ervaren, en gelukkig hadden ze zoveel geduld met mij! ;)

Prima rijschool

Goede ervaring gehad met rijschool reniers en altijd goede lessen van jop gekregen

Goed en duidelijk

Duidelijke uitleg en aardige mensen en fijne auto en aanhanger

Top rijschool

Ik heb bij Jop gelest en was altijd gezellig en serieus. Hij heeft mij goed ondersteund en was eerlijk over hoe ver ik was. Ik raad dit zeker aan.

Goede rijschool, alles in een keer gehaald!

Het was een fijne rijschool die flexibel was met lestijden.

Ik heb altijd met een fijn gevoel in de auto gezeten en vond het een fijne leeromgeving

Ik heb het altijd naar mijn zin gehad en heb veel geleerd van rijinstructeur Jop. Ook heb ik veel nieuwe mensen leren kennen.

Fijne instructeurs die de tijd voor je hebben

Fijne rijschool, met prettige rijinstructeurs, die de tijd voor je nemen en je op je gemak stellen

Leuke ervaring met aanhangwagen lessen

De rijlessen die ik heb gedaan waren leuk en interessant. Heb veel bijgeleerd. Dankjewel

Fijne lessen met veel feedback.

Ronduit fantastische rijschool!!

Na mijn geld weggegooid te hebben aan een pakket bij een andere rijschool. Wist ik dat ik iets beters moest gaan zoeken lm te kunnen slagen. Zo heb ik bij die andere rijschool een vol pakket uitgereden en geen één keer fijn in de auto gezeten. Bij Reniers was dit vanaf les 1 heel anders! Ik heb een ontzettende fijne tijd gehad bij Reniers en met veel plezier leren autorijden van instructeur Job! Hij wist precies hoe hij mij les moest geven en deed zijn werk meer dan uitstekend! Bedankt voor alles!

Wordt goed uitgelegd wat je moet doen

Echt geweldig

Fijne instructeurs en zorgen ervoor dat je goed voorbereid de weg op gaat

Lange Voren 45 5541RS Reusel

Over Rijschool Reniers

Over ons Een goede klik tussen jou en onze rijschool is een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde rij-opleiding. Een persoonlijke kennismaking is daar bij natuurlijk onmisbaar. Rijschool Reniers is al bijna 55 jaar een begrip in Reusel en omgeving. Vanaf de oprichting in 1965 hebben al hele generaties rijles bij ons gehad. Niet zelden hebben ouders en zelfs opa's en oma's van nieuwe leerlingen ook al bij ons gelest! We richten ons tijdens het lessen vooral op de sterke kanten van de leerlingen en creëren een veilige leersituatie, waarin rust en duidelijkheid de boventoon voeren. Service en aandacht voor iedere leerling is tijdens de opleiding zeer belangrijk.