Fijne rijlessen

Duidelijk instructie en met een gerust gevoel op examen.

Fijne rijlessen en uitleg

Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. Celina is een fijne instructrice die rustig blijft en duidelijk uitlegt. Er wordt geluisterd naar je wensen.

Superfijne rijschool. Heb heel veel fijne tips gekregen

Super fijne rijschool waar ze mij goed op weg hebben geholpen. Hele fijne tips en trucjes waar ik echt iets aan had. Celina was altijd heel relaxed waardoor ik geen stress had. Ook heeft de tip van Paul mij enorm geholpen met mijn besluitvaardigheid. Super bedankt voor mijn rij-opleiding!

Meedenkende rijschool die je eerlijk op de hoogte houd.

Altijd eerlijk op de hoogte gehouden, daardoor eerste keer geslaagd!

Enorm fijne rijschool

Ik heb enorm fijn gelest met Jop en zou dit zeker aanraden. Door Jop ben ik in 1 keer geslaagd en heb ik nu mijn rijbewijs.

Fijne rijschool en instructeur!

Hele fijne rijschool! Ik heb goede en fijne rijlessen gehad van jop en heb me altijd op me gemak gevoelt. Ook waren de theorielessen van paul heel leerzaam. Ik zou iedereen deze school aanbevelen

Zorgen dat je veilig de weg op kan

Met fijne rijlessen en goede tips zorgt reniers ervoor dat je goed en veilig de weg op kan.

Ik heb met veel plezier in de auto gezeten en er veel van geleerd

Ik vond het nooit erg om te moeten rijlessen en ze hebben mij goed voorbereid op de tussentijdse toets en het rijexamen.

Leuke rijlessen en fijne instructeurs

Goede lessen en begeleiding

Er werd duidelijk gezegd wat ik beter moest doen en op het moment dat ik hetzelfde fout bleef doen er op geoefend bleef worden tot ik het uiteindelijk wel goed deed. Celina heeft me goed geholpen en ik ben blij dat ik haar als rij instructeur mocht hebben.

Super fijne rijschool!

Ik heb mijn auto en mijn motorrijbewijs hier gehaald. Ik heb goede begeleiding gehad waardoor ik allebei mijn rijbewijzen in een keer gehaald heb. Bedankt Paul!

Goede instructies veel kunnen en mogen leren. Ga zo door! Groeten Bart

Super ervaring met rijschool Reniers

Perfect georganiseerd. Goede instructies en kundige instructeurs. Een aanrader.

Goede begeleiding en fijne instructeur!

Goede en duidelijke uitleg/begeleiding. Steeds dezelfde instructeur gehad, fijn! Rustige/goede instructeur! Top

Mijn ervaring is positief

Goede begeleiding

Goede en duidelijke lessen

Goed. Geven duidelijk les en zijn vriendelijk

Ik ben in een keer geslaagd !!

Ik vond de afwisseling van instructeurs die je had wel fijn, ik had hier door veel dingen ook op een andere manier geleerd waar door ik uiteindelijk de fijnste manier door kiezen die voor mij deed werken.

Fijne begeleiding naar mijn rijbewijs toe!

Comfortabele manier van lesgeven. Fijne instructeurs en instructrice, die zorgen dat je met genoeg zelfvertrouwen op examen kunt.

Gemoedelijk maar goed

Duidelijke deskundige manier van lesgeven met mooi materiaal. Aanrader.

Top rijschool

Hele fijne en duidelijke lessen en instructeurs!

Goed en fijn gelest

Heel fijn gelest goede uitleg en op een rustige manier.

Fijne rijschool die je goed en veilig laat rijden. Hartelijk bedankt!

Een goede ervaring

De lessen waar en goed en de auto reed goed

Super rijschool!

Super fijne rijschool! Leggen alles goed uit en nemen de tijd om het je te leren.

Geweldige rijschool

Ik ben met de instructeur Jop op pad geweest en het was super gezellig en leerzaam. Nu kan ik eindelijk veilig de weg op en daar ben ik super blij mee. Ik heb samen met Jop leuke, grappige en rare momenten mee gemaakt op de weg. Aan heel de rijschool bedankt maar vooral Jop bedankt☆

Over Rijschool Reniers

Over ons Een goede klik tussen jou en onze rijschool is een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde rij-opleiding. Een persoonlijke kennismaking is daar bij natuurlijk onmisbaar. Rijschool Reniers is al bijna 55 jaar een begrip in Reusel en omgeving. Vanaf de oprichting in 1965 hebben al hele generaties rijles bij ons gehad. Niet zelden hebben ouders en zelfs opa's en oma's van nieuwe leerlingen ook al bij ons gelest! We richten ons tijdens het lessen vooral op de sterke kanten van de leerlingen en creëren een veilige leersituatie, waarin rust en duidelijkheid de boventoon voeren. Service en aandacht voor iedere leerling is tijdens de opleiding zeer belangrijk.