Prijs / kwaliteit verhouding goed en vlotte service.

Prijs / kwaliteit verhouding goed en vlotte service.

Super geholpen

Super bedrijf nette afhandeling aardige verkoper

Je word super goed geholpen

Zeer goed bedrijf helpt de klant goed. Vriendelijke verkopers.

Er wordt waar gemaakt wat er beloofd wordt.

Na een positieve testrit in een Volvo V40, overgegaan tot de aankoop. Op mijn vraag aan Nard Strik of ik de volgende dag al over mijn aankoop kon beschikken werd dit in overleg met de monteur i.v.m een afleverbeurt overlegd. Uitkomst van dat overleg was dat dit mogelijk was. Ondertussen heb ik alweer 1000 km gereden in mijn nieuwe aanwinst. Tot nu ben ik een tevreden klant.

Tot nu toe zeer tevreden

Onlangs een auto gekocht bij strik autos waren wat kleinigheidjes die zijn gelijk opgelost dus tot nu toe ben ik zeer tevreden over strik autos

Een prettige ervaring

Goed geholpen, vriendelijk en oprecht te woord gestaan.

Snelle en goede verkoop van mijn auto.

No Bullshit, stier bij de hoorns en met 'n content gevoel op weg.!

Na een ruime zoektocht van enkele weken waarbij ik héél wat auto-occasion bedrijven / merkdealers & kleine een-mans autobedrijven had bezocht stuitte ik op Strik auto's in Boxtel. Aanvankelijk schrok ik van het grote aanbod occasions en min of meer de locatie, maar het geheel zag er goed verzorgd uit. M'n blik stond op een Citroen C3. Nard Strik zeer sympathiek en behulpzaam in de keuze voor dit voertuig. Uit volle overtuiging sprak Nard over "zijn" auto's en de garantie dat Strik auto's borg stond voor de kwaliteit. Nou is dát wat je bij ieder bedrijf te horen krijgt. Edoch wanneer je Nard Strik in zijn ogen kijkt wéét je dat de man gelooft in zijn woorden. Enzo maakte ik een proefrit.! Jammer dat de koppeling 'n beetje raar deed waardoor mijn overtuiging een deukje opliep. De monteur werd erbij geroepen en de man maakte 'n proefritje waarbij hij constateerde dat de koppeling slipte. Nard beloofde echter dit probleem direct aan te pakken; er werden nieuwe koppelingsplaten gemonteerd.! Gezien de keurige staat van de C3 én de no bullshit oplossing van Nard Strik ben ik in zee gegaan met dhr Strik. Het was woensdag en volgens onze afspraak zou de C3 drie dagen later klaar zijn en dus gereed voor 'n proefrit. Donderdagmiddag belde Nard Strik rond het middaguur dat de C3 klaar was; nieuwe koppelingsplaten én nieuwe remblokken gemonteerd en wel. Prijstechnisch gezien in context van kwaliteit én service ben ik een tevreden koper, waarbij ik stel dat je 'n eerlijke auto koopt en bovenal niet betaald voor 'n duur pand en 'n verkoper in driedelig kostuum die met zn ogen van links naar rechts draait om z'n leugens te bedenken. Nard thanx man.! Stay a no bullshit person.!!

Heb een prima ervaring opgedaan met Strik Auto's

Heb een zeer positieve ervaring opgedaan bij de koop van een bestelbus bij Strik Auto's. De communicatie verliep vlot en prettig en alle afspraken werden prima nagekomen. Al met al een aanbeveling meer dan waard.

Professioneel, betrouwbaar, klantvriendelijk en servicegericht

Prettige ervaring met Strik Auto's, zowel dhr Strik zelf als de monteur. Ze zitten er al lang dus komen professioneel en betrouwbaar over. Uiterst klantvriendelijk, met respect en geduld behandeld. Auto ingeruild, auto gekocht, incl reparaties, beurt en apk, tijdelijk nette vervangwagen. Snelle response op vragen, oplossings- en servicegericht. Ga zo door ! 👍

Vriendelijk personeel, denkt goed mee.

Auto gekocht, prima verlopen.

Super vriendelijk en behulpzaam

Leuke auto gekocht en vriendelijk geholpen. Had later nog wat vraagjes en werd daar netjes over terug gebeld. Goede service dus zeker een aanrader

Snelle en vriendelijke service en afhandeling

Mijn ervaring met Strik auto's heb ik als erg prettig ervaring. Mensen hebben verstand van zaken. Je wordt netjes en vriendelijk te woord gestaan. De afhandeling voor de koop van een auto was snel geregeld en werd allemaal duidelijk uitgelegd.

Super goede service en erg vriendelijk

Wij zijn erg netjes geholpen bij het kopen van een auto. Achteraf nog een klein probleempje met de auto gehad, werd meteen opgelost! Super fijn bedrijf

vriendelijke mensen mooi aanbod van auto's

zijn goed en vriendelijk geholpen en hebben verstand van zaken

Geen snelle verkooppraatjes, What you see is what you get

Ik heb onlangs bij Strik een Fiat 500 gekocht. Ben zeer tevreden over hoe ik ben geholpen en geadviseerd. Het is echt een ouderwetse dorpsgarage waar service nog hoog in het vaandel staat. Topzaak 👍🏼👍🏼👍🏼

Super service en een geweldige behandeling door de verkoopmedewerker.

Al bij het eerste telefoongesprek met de verkoopmedewerker had ik een goed gevoel. Dit werd nog eens bevestigd bij het bezoek aan het bedrijf. Helaas ging, door toedoen van onze kant, de proefrit met de auto waarvoor we kwamen niet door, maar dit was allemaal geen enkel probleem. De auto die we vervolgens zagen staan en waarmee we een proefrit wilden maken werd direct klaargemaakt zodat we daar direct mee weg konden rijden. Verder was geen enkele vraag te veel, werd er alle tijd besteedt aan ons als klant en werden de papieren zonder rompslomp in orde gemaakt. Niets was te veel en alles was bespreekbaar. Geen verkooppraatjes, maar gewoon aangeven waar het op staat. Duidelijkheid en eerlijkheid. Wat een verademing in deze wereld waarin bij veel bedrijven de nadruk ligt op verkopen met zo veel mogelijk winst. Wanneer u van plan bent een gebruikte wagen aan te schaffen kan ik zeker dit bedrijf aanbevelen om op zijn minst even een kijkje te nemen.

Zeer klantvriendelijk

Een garage zoals het hoort te zijn! Super klantvriendelijk, denkt altijd mee naar een goede oplossing. Dit is voortaan onze bedrijf waar wij met de familie komen.

Een schitterde Audi gekocht zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Johan ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen

Prima vw transporter

Ik heb een vw transporter gekocht. Prima rijklaar mee op vakantie gegaan naar Noorwegen. Kortom, als de auto dat zonder probleem kan is deze duidelijk zijn koop waard geweest.

Strikt goede afspraken en zorg voor kwaliteit

Ik ben vriendelijk geholpen en de auto die ik heb gekocht is tiptop afgeleverd. Ik zou dit bedrijf iedereen die een auto zoekt aanraden.

Een top auto en klantvriendelijke verkoper dat zeker. Maar achteraf kwamen er meer onkosten bij kijken dan de verkoper vertelde. De remmen bleken op te zijn terwijl hij beloofde er nog wel even mee te kunnen doen. Zowel voor als achter. En ook de banden waren verder versleten dan wat me werd verteld.

Aardige mensen, fijne auto gekocht, goede deal gesloten over extra onderhoud.

Ik kreeg een prettige indruk van de mensen bij Strik Auto's en had er meteen vertrouwen in dat ik een goede auto zou kopen voor een redelijk bedrag. Toen mijn eigen garage aangaf dat de distributieriem over de datum was zijn beide riemen (multieriem ook) vervangen plus een pomp voor een schappelijk prijsje. De auto bevalt me zeer goed en ziet er van binnen en van buiten uit als bijna nieuw.

Leuk autootje

Hier een Volkswagen up gekocht. Leuk autootje. Voordat ik de auto kocht was al bekend dat de wielen uitgelijnd moesten worden. Daarvoor nog een keer terug gegaan, gratis. Wel kwam ik er pas na aankoop achter dat er een onderhouds achterstand was. Weer contact gehad daarover maar uiteindelijk bleek de Volkswagen dealer 100 euro goedkoper voor een kleine beurt dus heb ik hem elders laten doen. Rubbers achter klapperen ook maar dat is een bekend probleem met kleine auto's en het droge weer het verschilt per keer hoe erg het is. Al met al een leuk autootje voor een goede prijs. Alleen zelf goed opletten om onverwachtse kosten te voorkomen.

In een woord, Geweldig

Goede service Vriendelijke sfeer Goede prijs / kwaliteit verhouding Je voelt je er meteen thuis IK heb het gevoel dat ik lot in de loterij heb gewonnen