Fijn!

Mijn eerste autootje hier gekocht. Fijn geholpen door Johan! Echt een lieve en behulpzame man!! Aanrader om hier te komen, vooral voor je eerste autootje.

Prettig eerste auto gekocht

Vorige week heb ik hier mijn eerste auto gekocht. Hiervoor heb ik eerder een afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen en ook heb ik er toen een korte proefrit mee gereden. Tijdens de bezichtiging ben ik heel prettig geholpen door de verkoper en werden al mijn vragen beantwoord. Tevens heb ik ook eerlijk advies gekregen over een eventuele afkooppakket voor de auto (was niet nodig). Verder heb ik van een andere occasion (van het zelfde model) meteen een reserveband kunnen meenemen, omdat die hem toevallig wel had! Tot slot hadden we afgesproken dat de vloeistoffen nog gecontroleerd zouden worden voor de verkoop, dit was alleen door een miscommunicatie nog niet gebeurd. Heb dit leteen aangekaart bij de verkoop en dit werd meteen opgelost en diverse vloeistoffen werden meeen bijgevuld. Ik heb hier dus prettig mijn eerste auto kunnen kopen door verschillende factoren en daarom zou ik dit bedrijf zeker aanraden aan anderen.

Uitstekende persoonlijke service

Na een vriendelijke ontvangst en proefrit (met uitleg) hebben we de auto aangeschaft. De aflevering zou door vakanties misschien wat langer duren maar door de inzet van Strik is de auto keurig geAPKt, met servicebeurt + gepoetst netjes binnen een paar dagen opgeleverd. Uitstekende service met heldere en duidelijke uitleg!

Supergoede deal,eerlijk.Verkoper kwam zelf met de mededeling dat de airco nog nagekeken moest worden

Verkoper kwam uit eigen beweging met dingetjes die hij nog zou nakijken,geen blabla maar gewoon eerlijk .Alles netjes afgehandeld.Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Behulpzaam / ervaringsdeskundige

Kort: positieve ervaring, kennis in waar nodig is, behulpzaam en klantvriendelijk. Zeker voor aanbevelen.

In prettig contact precies de auto gekocht die ik zocht.

In prettig contact precies de auto gekocht die ik zocht.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Prima autobedrijf, fijn contact en de gemaakte afspraken worden nagekomen, fijne auto gekocht.

Vriendelijk en goeie service

Erg vriendelijk personeel en super service. Fijne ervaring aan overgehouden. Zou hier zeker een tweede keer terug komen voor een nette, tweedehands auto.

Hoi Hugo, Bedankt voor je review, veel fijne en veilige kilometers gewenst. Groeten, team Strik Auto's

Hele fijne ervaring

Fijne service en eerlijk bedrijf. Ik ben er erg over te spreken.

Beste Gerjan, Bedankt voor de review en veel fijne en veilige kilometers gewenst met jullie Volvo. Groeten, team Strik Auto's

Zeer goede service

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van mijn nieuwe auto als echte auto-leek. Prima advies rondom wat wel/niet gezien mijn wensen. Snelle service. Op vrijdag auto gekocht en op maandag al kunnen ophalen.

Hoi Yvonne, Soms kunnen we snel schakelen ondanks de drukte. Bedankt voor de review en veel fijne en veilige kilometers gewenst. Groeten, team Strik Auto's

Eerlijke en aardige verkoper

Werden netjes ontvangen en kregen goede uitleg over de auto. Auto was ook netjes afgeleverd enige minpunt is dat hij niet was gewassen.

Ruben, er waren ook pluspunten, we hebben preventief het veerpootlager aan de linkerkant ook vervangen zonder meerprijs ipv alleen de rechterzijde. :-0. Het was te druk bij de wasstraat de afgelopen dagen. Iedereen wil het stof en zand van zijn auto af hebben en zoals ik je zei kan geen 20 a 30 minuten voor de wasstraat staan te wachten als ik alleen op de zaak aanwezig ben i.v.m. vakantie medewerker. We zijn een klein bedrijf dus de deur dicht doen is geen optie voor alle afspraken die ik heb staan de vandaag. Fijne kilometers gewenst en bedankt voor je review.

Afspraken niet nagekomen

Auto opgehaald en daarna bleek dat er helemaal niets aan de aflevering beurt gedaan was er zat geen olie aan de pijlstok er moest maar liefst 3 liter olie bijgevuld worden ik had zomaar de motor kapot kunnen rijden op weg naar huis Koelvloeistof tank was ook leeg en ruitensproeier tank ook er stond water in het linker achterlicht en voor knipperlicht was glas afgebroken had op z’n minst wel even vermeld kunnen worden want ik had dat niet gezien Geen goede beurt voor strik auto’s Na contact heeft strik wel de vloeistoffen vergoed en excuus aangeboden das dan weer een plus punt. Maar het schept weinig vertrouwen.

Goedemorgen Rob, We hadden de afspraak de vloeistoffen te controleren, niet een afleveringsbeurt want daar betaal je € 495,- extra voor. Dat deze vloeistoffen niet zijn gecontroleerd komt door een miscommunicatie bij ons intern. Ivm vakantie van mijn medewerker deze keer verkeerd gelopen en dus niet uitgevoerd. Gezien de hoge werkdruk die dag door mij niet gecontroleerd een fout van onze kant, nogmaals excuus daarna wel netjes met u opgelost. Dat je het knipperlichtglas in de spiegel niet hebt gezien kan gebeuren, het stond in ieder geval wel ingezoomd op de foto in de advertentie. Sterker nog, als het mij op was gevallen had ik er kosteloos ook nog een nieuwe voor je in gezet van 10 euro. Daarnaast weet je dat de auto pas later in de ochtend terug is gekomen van de spuiterij dus de tijd was kort. Groet Nard Strik van Strik Auto's

Top, snel geregeld en heel vriendelijk

Zeer goede service!!!

super goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe auto. Ze geven een helder en duidelijk advies op maat.

Goede service, snel geregeld en een top auto aangeschaft

Goede service, snel geregeld en een top auto aangeschaft

Vriendelijke mensen nemen de tijd voor je. Nette auto prijzen voor ieder budget. Een aanrader.

Geweldige mensen op een prachtige locatie.

Bij het kopen van een auto moet je een goed gevoel hebben over de auto en verkopende garage. Bij Strik Auto's had ik dat 100%. Nogmaals bedankt voor de goede service en de mooie Tiguan!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk eerlijk en behulpzaam

Duidelijke afspraken en prima service

Gebeld voor een afspraak en bij aankomst stond de auto klaar. In alle redelijkheid onderhandeld (inruil was mogelijk) en een prima prijs afgesproken. Bij de afleverbeurt kwam een probleem aan het licht waarover duidelijke afspraken gemaakt zijn (en de kosten gedeeld). Da’s fijn zaken doen!

Snel en goed

Goede service, vriendelijk personeel en alles snel geregeld

Zoals het overal zou moeten zijn!

Deze mensen weten hoe je met je klanten om moet gaan; geduldig, eerlijk en met een beetje gevoel in je donder. Reden genoeg voor mij om ook daar gelijk in onderhoud te gaan met mijn aankoop, ook al moet ik daar dan wel wat verder voor reizen.

Vlotte afhandeling

De keuze was door mij snel gemaakt, alles was daarna snel rond. Prijs kwaliteit denk ik passend, moet nog blijken. Tot nu blij met de keuze.

vriendelijk geen blah blah top

Fijn bedrijf goed te woord gestaan, ook de tijd gunnen en nemen om na te denken en rond te kijken. proefritten geen probleem, en niet te vergeten lekkere koffie.

Klant vriendelijk

Goed bedrijf!

Hele fijne ervaring! Ontzettend goed geholpen, ze geven je alle tijd om de auto goed te bekijken. Het personeel denk als de klant, wat een goed gevoel geeft. Zelf heb ik een Audi A1 gekocht, na een rondje te hebben gereden, met de verkoper alle vragen doorgelopen (onderhoudshistorie, vragen over de auto zelf). Als je een goede auto zoekt, ben je hier aan het juiste adres!

Over Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 9.0! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: