Top garage!

Snelle service, aardige mensen, vakkundig en behulpzaam

Goed en snel geholpen

Kon snel terecht. Auto dezelfde dag terug. Transparant. Duidelijke uitleg. Garage ziet er mooi uit. Hartelijk ontvangen. Alles ziet er professioneel uit.

Dankjewel 😊

Professioneel, klantvriendelijk en duidelijk.

In mei voor de eerste keer bij Dorpsgarage Elshof geweest voor APK en onderhoudsbeurt. Prima geholpen. Toen ik hoorde van het onderhoudsabonnement, een afspraak gemaakt voor de 0-meting. Na uitvoering hiervan heb ik duidelijke uitleg gekregen hoe alles verder zal gaan. Kortom, ik ben erg tevreden hoe alles is afgehandeld.

gewoon afspraak nakomen

gewoon afspraak nakomen

Dankjewel 😊

Top probleem opgelost en verholpen.

Buiten werktijd gebeld voicemail ingesproken waarna binnen 5 min terug gebeld. Volgende dag verholpen.

Dankjewel 😊

Duidelijk weten waar je aan toe bent

Leuk en vlot geholpen. Duidelijk in wat er gedaan moet worden aan de auto.

Dankjewel 😊

Fijn en vakkundig geholpen!

Snel en vakkundig geholpen. Totaal andere auto weer terug gekregen, rijdt weer fantastisch.

Dankjewel 😊

Super snel en goed geholpen

Voor de 2e keer mijn apk hier gedaan super geholpen en goed overleg met wat je gedaan wil hebben wat hun denken wat nodig is.

Dankjewel 😊

Maakt de naam dorpsgarage waar

Vriendelijke, formele communicatie. Brengen je netjes op de hoogte. Snelle service en grote voorraad onderdelen. Zelfs hetgeen niet op voorraad is, wordt snel geregeld.

vriendelijke, uitstekende service

Ondanks de sluiting in het weekend wel teruggebeld nadat ik insprak op de voicemail. Op maandag de auto snel weer gefikst, goede afstemming van werkzaamheden / kosten vooraf aan de daadwerkelijke uitvoering. Goede uitleg over de oorzaak van het euvel en de werkzaamheden/oplossing

Dankjewel 😊

Wij hadden een aanhanger kenteken plaat nodig. Na 3 uur konden we hem ophalen. Ook konden we voor een redelijk bedrag een aanhanger huren wat erg fijn was.

Dankjewel 😊

Prima! Met leen auto erbij. Heel fijn.

Prettige ervaring

Ik was voor de 1 e keer bij jullie en heb de de service als prettig ervaren . Ook wat er met de auto moet gebeuren . Daar ben ik van tevoren telefonisch over ingelicht .erg vriendelijk personeel .

Voelt als thuiskomen

Er is altijd tijd Altijd koffie Altijd deskundigheid Altijd warm onthaal Kortom is zoals het altijd was

Dankjewel Hans😊

Goede service en duidelijke communicate omtrent te verrichten werkzaamheden voor APK.

Superservice

Problemen met koelsysteem. Goede observatie. Juiste diagnose. Sterk opgelost. Goed advies. Erg schappelijk en zeer klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden. Goeie garage!

Ik werd met mijn probleem een vw bus goed geholpen het was iet makkelijk om aan het te reparende onderdeel te komen,maar prima geholpen.

zeer goed

Staan altijd klaar en doen wat ze kunnen,was mooi geholpen met de leen auto maandag,verwachting was donderdag klaar maar belden dinsdag al dat hij weer klaar stond ,snelle goede Service daar hou ik van,

Vriendelijk, behulpzaam en kundig.

Werd direct geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Vriendelijk, vlot geholpen en servicegericht

Vriendelijke ontvangst, duidelijkheid over de kosten, goede communicatie en het euvel is vlot, dezelfde dag nog verholpen! Ontzettend attent dat mijn auto gewassen klaar stond!

Alles ging soepel, aardige mensen. Tevreden dus

Fijne garage, snel a/d beurt

zeer goed

Mijn ervaring met Dorpsgarage Elshof is zeer goed. De werkplaats ziet er keurig uit en ik ben zeer vriendelijk geholpen.

Prima garage. Correct geholpen.

Reparaties werden van te voren goed overlegd. Garage is dicht bij. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Werkzaamheden prima uitgevoerd!

Mijn oldtimer gebracht voor een controle.

Netjes geholpen en goed advies. Ik kom beslist terug bij problemen.

Jullie hebben een nieuwe klant erbij! Goeie service, duidelijk over de prijs. Geen onverwachte hoge rekening na afloop. Super ga zo door mannen!

Coldenhovenseweg 27 6961EA Eerbeek

Over Dorpsgarage Elshof

Onze omgeving (en ons dorp) mobiel houden, dat is waar het ons om gaat. Of je nou een auto bezit of gebruikt. Wij zetten ons dagelijks in om geplande of onverwachte onderbrekingen van jouw mobiliteit zo kort, zorgeloos en prettig mogelijk te maken. Bij ons ben je te gast. Als het nodig is, halen we je op en brengen je ook weer weg. We staan altijd voor je klaar en dringen niets aan je op. Wij vinden het belangrijk dat jij precies weet waar je aan toe bent en daarom zijn wij altijd open en duidelijk over tijd en kosten. Van ons mag je kwaliteit verwachten. We zijn kritisch op ons eigen werk, zodat jij weer veilig en vertrouwd de weg op kan. En als we je dag ook een stukje leuker hebben gemaakt, dan kan onze dag helemaal niet meer stuk.