Apk goed en snel uitgevoerd

Bedoeling was voorkeuren. Toen bleek dat auto in prima conditie was en de keurmeester voor de steekproef toch langs kwam, is auto direct goedgekeurd. Het wachten met de heerlijke koffie met kroket van Jos maakte het wachten tot een formaliteit

Goede service!

Voor deze keer een nieuwe grote beurt voor de auto wederom goed afgehandeld!

Prima werk met uitstekende service en ook nog een leuke attentie!

Altijd goed geholpen door kwalitatief goed en origineel personeel.

top

Altijd alles goed voor elkaar . Duidelijk overleg . top gewoon

Professionels, kundige en betrouwbare service.

De oorzaak van de storing werd vlot gevonden en het herstelplan duidelijk met mij overlegd. Professioneel en kundig werd het probleem verholpen en ik kreeg tot mijn verrassing de auto met schone matten terug :)) Vriendelijk en meedenkend personeel, transparante service..top!

Zeer goede service

Nadat ik aangereden was verliep de schade-afwikkeling problematisch. De medewerkers van Garage Elschot dachten gelukkig met me mee en konden me adviseren. Uiteindelijk hebben ze ook de schade geheel naar wens kunnen herstellen; er is niets meer van te zien. Kortom; wederom de service zoals ik die van hen gewend ben.

Zoals het hoort

Goede service, vriendelijke omgangsmanieren

Goed geholpen, duidelijke communicatie

Auto voor grote beurt gebracht, tijdens controle van de auto wat extra defecten gevonden, goed overleg over de prijs e.d. Dus eg tevreden over de service en het gedane werk,

Heel fijn en correct geholpen. Kom zeker terug.

Prettige dienstverlening

Was al jaren klant van Louis Pelgrom. Nu is het Dorpsgarage Elshof geworden. Heb vorige week een onderhoudsbeurt en een APK keuring laten doen. Alles was perfect voor elkaar, en een prettige bediening, zelfs kreeg ik een leenauto mee. Auto was netjes schoongemaakt en zag er perfect uit. Top !

Snelle service, duidelijke uitleg, vriendelijk en grappig personeel. Top bedrijf!

Professioneel geholpen. Snelle service en duidelijke uitleg. Met plezier mijn auto weggebracht en opgehaald.

was helemaal fantastich

ben keurig gebeld voor overleg, en de auto wee helemaal top. en schoon. ben goed geinformeerd, en netjes gebeld dat hij weer klaar stond.

Perfect!

Mijn eerste bezoek aan uw garage is prima bevallen.

Beste mensen van garage Elshof. Teleurgesteld door een andere garage was het bezoek aan uw garage in Voorst een hele verademing. Bedankt voor de prettige ontvangst en de goede raad die u mij heeft gegeven. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Peter.

Super garage!

Normaal doe ik alles zelf als er iets mis is met een auto. Dit omdat ik geen fatsoenlijke garage kon vinden waarbij ik niet het gevoel heb genaaid te worden. Echter deze garage is zeer open met de prijzen (staan gegraveerd op een bord) en kun je prettig overleggen wat en hoe iets moet gebeuren aan de auto om eventuele kosten te mijden. Inmiddels als er iets mis is breng ik mijn auto daar heen ipv er zelf onder te liggen! Zeer goede ervaring met deze garage! Doordat ik slechte ervaringen heb leggen ze de onderdelen die vervangen zijn in de auto zodat ik kan zien dat ze daadwerkelijk vervangen zijn. Daarnaast kom je de auto ophalen en blijkt hij compleet gewassen te zijn, Erg tevreden!

Dankjewel Rik 😊

Heel prettig en duidelijk

We zijn erg positief over de garage en de medewerkers en service. Ze geven duidelijk en goede uitleg over de reparatie, inclusief foto's. Ook hadden ze nog iets lekkers en leuks voor de kinderen in de auto gelegd. En als extra service ook nog de auto gewassen en uitgezogen! Top!!! We zijn erg blij!!!

Autopech: direct verder geholpen

Helaas begaf mijn auto het. Binnen een half uur kon ik met een reserve-accu (de oorzaak was een kapotte dynamo) naar hun garage rijden, alwaar ik mijn reis kon vervolgen in een leen-auto. Top-service!

Zeer goede ervaring

Gisteren een reparatie uit laten voeren aan de vooras. Een goed bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel. En ook niet onbelangrijk: Ik had al een offerte opgevraagd bij twee merk garages van mijn merk in Apeldoorn en Deventer. Hier bleken de reparaties meer dan twee keer zo duur. Ik bedoel maar.

Dankjewel😊

Zoals ik gewend ben van Elshof Dorpsgarage.

Fijn dat ze ook in voorst zitten. Werd er goed ontvangen en een erg goede monteur aanwezig. Breng m’n auto de. Lovende keer graag weer naar voorst.

Prima Service

Goed en snel geholpen. Eerlijk.

Ik ben heel tevreden over de beurt + APK van mijn oude auto.

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Super service

Nette, vriendelijke mensen. Super service.

Super service

Ook met de nieuwe eigenaar is de service van deze garage top!

Professioneel

Prima cornaproof ontvangst en service

Goede eerste indruk en kennismaking met jullie bedrijf

Defecte koppelingskabel... deze werd zsm besteld en de reparatie werd direct ingepland en naar volle tevredenheid uitgevoerd...

Over Dorpsgarage Elshof

Onze omgeving (en ons dorp) mobiel houden, dat is waar het ons om gaat. Of je nou een auto bezit of gebruikt. Wij zetten ons dagelijks in om geplande of onverwachte onderbrekingen van jouw mobiliteit zo kort, zorgeloos en prettig mogelijk te maken. Bij ons ben je te gast. Als het nodig is, halen we je op en brengen je ook weer weg. We staan altijd voor je klaar en dringen niets aan je op. Wij vinden het belangrijk dat jij precies weet waar je aan toe bent en daarom zijn wij altijd open en duidelijk over tijd en kosten. Van ons mag je kwaliteit verwachten. We zijn kritisch op ons eigen werk, zodat jij weer veilig en vertrouwd de weg op kan. En als we je dag ook een stukje leuker hebben gemaakt, dan kan onze dag helemaal niet meer stuk.