De jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt van mijn camper weer netjes uitgevoerd.

Is weer prima en vakkundig uitgevoerd.

Super weer

Op en top tevreden

Zeer te vreden

Auto had problemen met de injectie, garage heeft snel gehandeld zodat ik weer snel over de auto kon beschikken. Heel te vreden.

Prima en snelle service

Zie bovenstaande

Super service, vriendelijke personeel,auto tip top in orde

Super service, vriendelijke personeel,auto tip top in orde

Vriendelijk, goed advies, goeie service

Mooi bedrijf, goeie/ snelle service.

Mooi bedrijf, goeie/ snelle service.

Mijn ervaring heel vriendelijke personeel daar bij auto bedrijf Elshof staan gelijk klaar en komen de afspraak naar service is uistekende daar. En mag graag komen dus ben ook heel tevreden ☺ en volgende keer ga gewoon weer na toe dus een goed auto bedrijf Elshof

Goede service gehad

Op mijn verzoek is de auto gecontroleerd na miin aankoop bij een ander bedrijf.

Ben nieuwe klant goede ontvangst. Als er iets aan de auto niet goed is wordt er eerst gebeld dat je later niet voor een verrassing komt te staan. Ben aan bevolen door de kinderen. Prima.

Goede en snelle service, vriendelijk!

Snel en prima geholpen

Perfect!

Net een dag voor mijn vakantie is de band gescheurd. Ondanks het erg druk was hebben ze mij toch tussendoor geholpen zodat ik probleemloos kon vertrekken. Klasse jongens!

Snel, vakkundig en extra

Men herinnert mij tijdig dat auto gekeurd moet worden. Auto wordt opgehaald en teruggebracht vanuit Apeldoorn (mocht zelf om medische redenen geen autorijden). Men belt op om te melden wat er gedaan moet worden. Snel hersteld en ook nog een wasbeurt! Klasse

zeer positief over uitleg door de Heer G. Zomer

uitleg over onderhoud heel begrijpelijk. nette schone werkruimte.

goed bevallen

goed bevallen ,alles word met een foto vastgelegd zodat je het terug kunt zien wat eraan mankeerd.

snel en klantvriendelijk.

's morgens vroeg had ik een startprobleem met de auto. Na een telefoontje naar de garage kwam een monteur binnen 15 minuten en werd mijn auto door de monteur naar de garage gereden. Het probleem en de gevraagde servicebeurt werden correct uitgevoerd en de auto weer schoon gewassen thuis bezorgd. Voor het halen en terugbrengen werd niets in rekening gebracht.

Duidelijk, vriendelijk en snel

Top garage

Wij zijn al vele jaren klant bij Dorpsgarage Elshof. Belangrijk is dat er altijd een totaalbeeld gegeven wordt betreffende de eventuele werkzaamheden met bijbehorende kosten. Zo ontstaan er geen verassingen achteraf. Het personeel is altijd zeer vriendelijk en het meedenken met de klant is hun grote voordeel. Onze auto staat voor de aankomende APK in december 2022 alweer ingepland.

Zeer correcte garage met de schoonste werkplaats uit de branche die ik ken. Communicatie zeer goed

Prettige communicatie. Zeer schone werkplaats

Heldere communicatie. Ik werd voorbereid op een grote rekening in het nieuwe jaar ;-)

Goede service, vriendelijk personeel

No nonsense, professioneel en klantgericht!

Deze beoordeling berust op mijn ervaringen met Guido en Tom van de vestiging Voorst.

Gewoon helemaal goed

Duidelijk in afspraken en goede en nette bejegening. Duidelijk in wat ze doen en goede uitleg van de rekening

Zeer goed.

Ik word en werd zeer goed geholpen.

Over Dorpsgarage Elshof

Onze omgeving (en ons dorp) mobiel houden, dat is waar het ons om gaat. Of je nou een auto bezit of gebruikt. Wij zetten ons dagelijks in om geplande of onverwachte onderbrekingen van jouw mobiliteit zo kort, zorgeloos en prettig mogelijk te maken. Bij ons ben je te gast. Als het nodig is, halen we je op en brengen je ook weer weg. We staan altijd voor je klaar en dringen niets aan je op. Wij vinden het belangrijk dat jij precies weet waar je aan toe bent en daarom zijn wij altijd open en duidelijk over tijd en kosten. Van ons mag je kwaliteit verwachten. We zijn kritisch op ons eigen werk, zodat jij weer veilig en vertrouwd de weg op kan. En als we je dag ook een stukje leuker hebben gemaakt, dan kan onze dag helemaal niet meer stuk.