Zeer tevreden!

Tristan heeft ons goed geholpen, komt de afspraken na en is zeer behulpzaam. Zou Garage Kil absoluut aanbevelen!

Gewoon geweldig

In een woord geweldig

Top service, professioneel medewerkers, zeker aanrader.

keurig bedrijf net personeel

zeer mooie showroom met mooie autos geven duidelijk info over de auto proefrit maken geen probleem en is echt lekker om te doen personeel keurig en goed gekleed en vriendelijk auto bij ophalen in keurige staat

Tevreden

Goede ontvangst, mooie auto gekocht. Waar we lang plezier van zullen hebben.

Heel prettig geholpen

Heel fijn geholpen tijdens onze zoektocht naar een Mazda CX-5. Uiteindelijk bij Garage Kil onze auto gekocht. Verkoper Tristan kon ons veel vertellen over de auto wat blijk geeft van expertise, en heeft tijdens de verkoop alles netjes voor ons geregeld zodat wij er weinig omkijken naar hebben gehad. Auto werd super netjes afgeleverd, keurig gepoetst van binnen en buiten. Wij blijven terug komen bij Garage Kil.

Heel prettig geholpen

Garage Kil is een vaardig, vriendelijk en goed bedrijf.

Via internet kwamen we de auto van onze voorkeur tegen bij garage Kil. Binnen een halve dag hebben we een afspraak gemaakt voor de proefrit en er was direct sprake van een kennismaking met een prettige garage. Met Tristan hebben we in een open onderhandeling een mooie deal kunnen maken. De afwerking van de aflevering van de auto is uitstekend geweest.

Goede service, topauto voor leuke prijs!

We hadden een leuke occassion gezien, na een proefritje te hebben gemaakt was de deal snel gesloten en konden we hem enkele dagen later mooi opgepoetst, gekeurd en nagekeken ophalen, we zijn er heel blij mee.

Top geregeld!

Ik ben tevreden met de geleverde diensten en met de aankoop van de auto. Toen ik de auto kwam bekijken was hij van binnen en van buiten erg schoon. Wat er moest gebeuren werd gedaan zoals afgesproken (het was maar een klein dingetje). Verkoper Tristan zal alle gestelde vragen beantwoorden, hij is ook een zeer betrouwbaar en aardig persoon. Ook een leuke cadeau van Garage Kil gekregen dat was een hele leuke verrassing! Ik raad iedereen gebruik van de diensten van Garage Kil maken.

Betrouwbare verkoper

Ik heb goede ervaringen met Garage Kil en de verkoper Tristan. Vriendelijk en reageren snel.

Goed geholpen, en goede service

Als klant direct een goed gevoel bij aankoop van een auto bij Kil.

super goed

Wat een enthousiaste mensen werken daar met veel ervaring. Het is fijn om daar een auto te kopen bij mensen die verstand van zaken hebben en die de tijd nemen.

Mannen met een hart voor de klant en auto's

De auto werd in perfecte staat opgeleverd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Tristan en julian zijn heel vriendelijk in de omgang Met veel kennis van de auto's die ze verkopen. Zeker aan te raden. Succes!!! Groeten Margot en Edwin Sier

Al meer dan twintig jaar goeie service

In de afgelopen 20+ jaar heb ik diverse keren een auto aangeschaft bij Garage Kil. Daarbij ben ik altijd heel goed geholpen en ben ik vriendelijk te woord gestaan. De service was in al die jaren altijd uitstekend. In juli heb ik wederom een aanschaf bij ze gedaan. Mijn ervaringen waren wederom heel erg positief. Meedenken met de klant, hele nette aflevering en uitstekende nazorg.

Een service boven verwachting, heel klantvriendelijk!

Uitmuntende service, kreeg meer service dan ik verwacht had! Personeel is erg vriendelijk en denken heel erg met je mee. Ik ben helemaal vanuit de omgeving Schiphol gekomen om bij Garage Kil een auto te halen, dat zegt al heel wat ;)

Uitstekende ervaring en een uitstekende wagen

Ik was toe aan een andere auto en werd heel fijn te woord gestaan door Tristan. Vrijwel meteen vonden we de geschikte auto. Een luchtig en vlot gesprek, inruilen van de vorige auto geen probleem. Verder een goede uitleg en nazorg van Tristan. Bij deze autogarage voel ik me thuis.

Erg prettig bedrijf om mee te werken!

Ik was op zoek naar een vrij nieuwe specifieke auto/kleur (witte Ford Mondeo 2.0 Hybrid), waarvan er op dat moment drie in Nederland werden aangeboden. Die van GarageKil had m.i. de beste prijs/kwaliteit verhouding, dus daar een afspraak gemaakt. Ter plekke kregen mijn vrouw en ik een prima indruk van de garage, de medewerkers zelf (met name Tristan) en niet te vergeten van de aangeboden auto. Uiteindelijk werden we het eens over de inruilwaarde en konden we de auto, conform afspraak, twee weken later ophalen. De Mondeo (2 jaar oud) zag er prima uit en rijdt als een zonnetje. Alle contacten, zowel per telefoon, mail als per app, verliepen snel en erg prettig. Men had alle aandacht en tijd voor ons.

Goede kwalitatieve service richting de klant.

Besloot mijn auto in te ruilen en had een occasion op het oog. Testrit aangevraagd en dit werd gelijk ingepland. Tevreden over mijn besluit werd ik gelijk geholpen en binnen no-time was er een telefonisch contact, afspraak, servicebeurt en inruil moment. Dit in een tijdsbestek van twee weken. Geweldig!

Gewoon top !

Vriendelijk personeel, duidelijk, betrouwbaar en de verkoper Tristan Kwakman heeft ons perfect geholpen, onze nieuwe Mazda rijd perfect.. toppers zijn het!

Goede ervaring met een betrouwbare en vriendelijke service!

Direct na binnenkomst om een mooie (de mooiste) Mazda 3 sedan occasion te bekijken, had ik meteen het gevoel dat het goed zat bij Garage Kil. Ondanks de drukte werd er prima de tijd genomen en voldoende informatie gegeven door Tristan en de rest van het team. Ik had ook het voordeel dat de auto hier jarenlang in onderhoud is geweest en dat zij de geschiedenis van mijn toekomstige mobiel dus goed kenden. Na de proefrit was ik er dan ook wel snel uit. Ik heb gekozen om het afleverpakket erbij te nemen en twee weken later was het heuglijk moment daar om hem af te halen. Voorzien van apk, nieuwe banden en vloeistoffen zag ie er opgepoetst als nieuw uit. Ik kan niet anders zeggen dat de betrokkenheid en klantvriendelijkheid echt hoog in het vaandel staan bij Garage Kil. Dank daarvoor. Aanrader!

Fijne garage en leuke mensen

Je word goed geholpen en er word ook goed naar je geluisterd wat he wensen zijn ze zijn er vriendelijke en hartelijke. Ook de na zorg is uitstekend nog even een belletje hoe de auto rijdt en of alles is goed gegaan met de overdracht.

Goede service met en een perfect compleet afgeleverde auto

Vanaf het eerste ontvangst tot en met de aflevering is naar mijn grote tevredenheid verlopen.

Julianaweg 268 1131NX Volendam

Over Garage Kil

Garage Kil, uw mobiliteitspartner voor uw auto! Bij Garage Kil aan de Julianaweg 129 in Volendam kunt u altijd terecht met alle mogelijke vragen of problemen rondom uw auto. Met ruim 40 jaar ervaring en auto-expertise helpen wij dagelijks vele klanten op weg. Of het nu gaat om een privéauto of een zakelijke bestelwagen, iedere auto is bij ons welkom voor onderhoud, APK of reparatie. Ook als u op zoek bent naar een nieuwe auto, kunt u rekenen op het team van Garage Kil. Alle merken auto’s kunnen worden geleverd. Wilt u een splinternieuwe of zoekt u een occasion? Wij helpen u bij het vinden van de auto die bij u past. Bij ons krijgt u het juiste advies! Garage Kil is niet voor niets uw mobiliteitspartner.