goede service, goed behandeld

Heb als klant een goed gevoel bij dit bedrijf en alle afspraken zijn tot nu toe (1 week na aankoop) netjes nagekomen. Om echt een objectieve beoordeling over dit bedrijf te kunnen geven zou men na het verstrijken van de garantieperiode of na afhandeling van evt. mankementen binnen de garantieperiode nogmaals een enquete moeten doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij auto-uniek een occasion Volvo S80 gekocht. Goede inruil. Goede prijis / kwaliteit. En uitstekende service. Dankzij Bovag-garantie is een reparatie verricht. En door bemiddeling van Auto-uniek is de reparatie-geschiedenis (o.a. Vervanging distributieriem) achterhaald. Een jong bedrijf dat een grote klantenkring verdient en is gespecialiseerd in de betere occasion Volvo.

goede service, goed behandeld

De samenwerking met Auto Uniek was professioneel en persoonlijk. Vanaf het begin heeft Dhr van der Berg mij uitstekend geadviseerd en zich persoonlijk ingezet om aan mijn wensen te voldoen. De afhandeling geschiedde in alle rust en is zorgvuldig gedaan. Een aanbeveling voor iedere liefhebber van goede VOLVO occassions. Vriendelijke groeten, Jaap Bolwijn.

goede service, goed behandeld

Ik heb hier in juli 2012 een Volvo V70D5 Summum gekocht. Correcte afhandeling. Maakt een zeer betrouwbare indruk. Heeft mooie auto\'s. Kortom: een aanbeveling!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Via de website kennis genomen van Auto Uniek. Vervolgens kwam er naar aanleiding van mijn vraag over een Volvo S60 een mailwisseling tot stand die uitnodigend en in ieder geval niet opdringerig over kwam. Toen we werden uitgenodigd om wederzijds kennis te nemen van elkaars auto hebben we een afspraak gemaakt. Roeland van Rixtel maakte op mijn vrouw en mij een plezierige betrouwbare en deskundige indruk. Je merkte dat hij wilde gaan voor kwaliteit en ook eerlijk is in het onderhandelen over de prijs. De aflevering was volgends afspraak en alles was keurig in orde. Mijn eerste ervaringen met Auto Uniek zijn zoals de naam aangeeft: Uniek! Ik heb er vertrouwen in dat dit ook in de garantieperiode zo zal zijn. Ik wil daarom dit bedrijf van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

Medio november kocht ik bij Roeland een V70 D5 (2008). Niets anders dan lof. Goed ontvangen met aandacht voor de klant. Er werden goede afspraken gemaakt die allemaal werden nagekomen. Kleine garantie gevallen werden probleemloos opgelost. Zeker een bedrijf om aan te bevelen en ik zal er graag terugkomen.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk ontvangst, geen verkooptrucs en gepush.Je kunt alle vragen stellen en krijgt duidelijk antwoord.De Volvo\'s die te koop worden aangeboden zien er allemaal goed uit en hebben over het algemeen niet veel km\'s gelopen. Het is een klein bedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant.

goede service, goed behandeld

Via Gaspedaal zag ik een mooie Mazda 6 sportbreak voor een zeer scherpe prijs, omdat ik niet echt in de buurt woon en zeer geintresseerd was, hebben ze de auto voor me gereserveerd. Alles wat in de advertentie stond klopte, de auto voldeed aan mijn verwachtingen. Auto meegenomen en ik loop na 2 dagen nog steeds met een grote glimlach alsof een klein jongetje een nieuwe speelgoed auto heeft gehad. Mooie occasions voor een zeer scherpe prijs

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij Auto Uniek een zeer complete V70 occassion aangeschaft. Ik heb een zeer goed gevoel bij dit bedrijf. Roeland van Rixtel is vriendelijk, bekwaam en meedenkend. Dit bedrijf is wat mij betreft een aanrader!

goede service, goed behandeld

Ik kan met een bijzonder goed gevoel terugkijken op de eerste kennismaking met Roel en Gerard. Zij zijn zeer hartelijk en open. Ook het enthousiasme en de ervaring van beiden spreken me heel erg aan. KWALITEIT, dat is wat zij én het bedrijf uitstralen. Het is mijn eerste volvo geworden na een testrit van slechts 5 minuten: na de eerste meters is het gevoel precies zoals het moet zijn: alles klopt! En dan is de keus niet zo moeilijk. En zeer tevreden klant erbij! Vriendelijk groetend, GertJan Evers

goede service, goed behandeld

Prima persoonlijk contact en snelle en adequate en deskundige dienstverlening. Aanbod van Volvo\'s met een gunstige prijs/kwaliteitsvehouding. Het echte bewijs van de kwaliteit zit \'m natuurlijk in de after sales. Hoewel ik daar nog geen ervaring mee heb, ga ik er zonder meer van uit dat dat in voorkomend geval ook in orde zal zijn. Thuis afleveren van de aangekochte auto vond ik een pluspunt.

goede service, goed behandeld

3 maanden geleden een Volvo xc70 gekocht met alles erop en eraan. het bedrijf heeft mij goed voorgelicht en wat ze beloofden is inmiddels allemaal uit gekomen. Ik heb nog nooit zo\'n fijne auto gehad. Chapeau voor Auto Uniek

goede service, goed behandeld

Oudere V70 op zondagochtend gekocht. prettige ongedwongen sfeer, bedrijf straalt kwaliteit uit. Kundig in Volvo. Auto\'s staan er top bij.

goede service, goed behandeld

Wij hebben bij Auto-Uniek een gebruikte Volvo V60 gekocht. Omdat deze scherp geprijsd was, zijn we gaan kijken. Het bleek geen lokkertje te zijn. Wij zijn op een zeer correcte wijze geholpen door Roeland van Rixtel. Hij neemt de tijd voor je, is vriendelijk, wil dat de koper een goed gevoel heeft over de aankoop. Als wij over een aantal jaren weer toe zijn aan een jongere Volvo dan gaan we eerst weer bij Roeland kijken.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend bedrijf!! Goede communicatie, snelheid van reageren/handelen ligt zeer hoog, eerlijk advies en vooral kennis van zaken. Na aanschaf van een zeer mooie en gunstig geprijsde Volvo kwamen er een paar kleine storing aan de auto naar boven. Na een kort overleg met Roeland van Rixtel besloten de auto bij mijn plaatselijke Volvo dealer aan te bieden voor diagnose. Na het stellen van de diagnose heeft Auto Uniek aan de plaatselijke Volvo dealer opdracht verstrekt de auto keurig en conform Volvo normen te repareren. Als klant had ik niet meer kunnen wensen. Wat mij betreft een PRIMA en VERTROUWD adres om een mooie gebruikte Volvo aan te schaffen.

perfect, zeker aan te bevelen

vriendelijk, hulpvaardig, accuraat en kennis van zaken

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met Auto-Uniek is zeer positief,klantvriendelijk en eerlijk.

goede service, goed behandeld

net bedrijf, goede communicatie, deskundigheid

goede service, goed behandeld

Prima service, snelle deskundige afhandeling en een uitstekende selectie jonge volvo\'s

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Meulenveldt 5 5451HV Mill