goede service, goed behandeld

Auto Uniek is een adres om te onthouden wanneer je op zoek bent naar een gebruikte Volvo. De nette manier van zaken doen en de servicegerichtheid in combinatie met het sterke assortiment geven een vertrouwd gevoel.

voldoende, een redelijke ervaring

Een bedrijf dat je een vertrouwd gevoel geeft, notitie neemt van hetgeen bij de klant leeft en op nette en niet opdringerige manier tot zaken komt.

goede service, goed behandeld

Vanwege de eerlijke ontvangst en perfecte verdere afhandeling van alle gemaakte afspraken zijn wij overgegaan tot aankoop van de auto.

goede service, goed behandeld

Nogmaals review. Bij aanschaf geen garantie afgesloten, na kleine week wat dingetjes die opgelost moesten worden. Afspraak gemaakt, monteur ander half uur bezig geweest, allemaal kosteloos. Een genot om te ervaren dat dit soort bedrijven , met aandacht voor de klant nog bestaan. Met dank aan Roeland en zijn team, een woord top !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Zojuist V70 gekocht, zag er perfect uit, voor een redelijke prijs, zeker als we het vergelijken wat eerder gezien hebben. Keurig geholpen en komen zeer betrouwbaar over. Nu maar hopen dat we nog jaren plezier van deze auto hebben. Fam Mol,

goede service, goed behandeld

Een prettig ontvangst, uiterst vriendelijke mensen en een enorm goede service

voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaringen zijn positief. Prettig dat je op afspraak komt zodat er tijd voor je is. Zeker als je van ver komt rijden. Het bedrijf komt (vak)kundig over. Benadering vriendelijk. Prettige samenwerking. Kleine opmerking, nog even een rit door de wasstraat voor aflevering (ook al ziet de auto er presentabel/knap uit) had wel gemogen als extra service.

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk, betrouwbaar, goede service. Al met al een prima bedrijf, waar je een leuke auto kunt kopen voor een goede prijs.

goede service, goed behandeld

Een prettige en eerlijke manier van zaken doen, dat is mijn ervaring met Auto Uniek. Het bij te leveren hondenrek welke niet direct leverbaar was kon ik bij de volvo dealer bij mij in de buurt afhalen.

goede service, goed behandeld

vriendelijk en in staat om de zaken snel te kunnen afronden

goede service, goed behandeld

Prettig zaken gedaan. Deskundig en vriendelijk geholpen. Goede afterservice.

goede service, goed behandeld

Goed en snel persoonlijk contact. Snelle reactie op vragen en/of opmerkingen. Mooie site..

auto gekocht

perfect, zeker aan te bevelen

V50 gekocht in het voorjaar . Werd goed afgeleverd en de prijs vs inruilprijs voor de vw was goed. Veel plezier aan het beleven van deze aankoop. Recent toch wat garantie werk laten doen omdat een sensor van de brandstof toevoer defect was. Kostte mij anders rond de 1400 euro. Ze hebben ordentelijk voor de auto de vervangingskosten betaald en belden de dag erna of alles in orde was. Kortom geweldige service en enthousiaste mensen

goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk, kundig bedrijf. Hebben passie voor het merk Volvo. Goed afspraken mee te maken, en komen deze ook na. Op zoek naar een Volvo? ga eens kijken of Auto Uniek de auto heeft staan.

perfect, zeker aan te bevelen

In een woord: SUPER! Vriendelijk, rustig en goed luisteren wat je wensen zijn. Goed advies met duidelijk liefde voor het merk Volvo. Afspraak is een afspraak, alles wordt conform uitgevoerd. Zonder enig onder voorbehoud. De eerste lang rit op weg naar huis begrepen waar Volvo voor staat. Machtige auto, heerlijk om in te rijden. Intuitieve instelling en bediening van alle Summum extra\'s Roeland bedankt!

goede service, goed behandeld

Gebruikte Volvo gekocht, auto net opgehaald dus geen ervaringen v.w.b. eventuele garantie maar de contacten (zowel via email als persoonlijk) heb ik als zeer correct en betrouwbaar ervaren. Ook plezierig dat het geen probleem is om op zaterdag en zondag langs te komen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb op een zeer prettige wijze kennis gemaakt met auto uniek. Ik was op zoek naar een jonge volvo V70. Bij auto uniek ben ik meer als geslaagd. Prijs/kwaliteit is uitstekend,er wordt echt naar de wens van de klant geluisterd.De heer van Rixel en de heer van de Berg nemen de tijd voor je en geven deskundig advies. Daarnaast geven ze vertrouwen en denken met de klant mee op een plezierige en vrijblevende manier. De klant staat centraal! Alle afspraken worden nagekomen en de service kun je stellen is Uniek! Ik ga tevreden en met vertrouen de komende jaren genieten van de Volvo V70 2.5T Joost Herckenrath

voldoende, een redelijke ervaring

Gebruikte auto gekocht, Goed contact met de verkoper, interesse om \'zaken te doen\' , is afspraken goed nagekomen, en heeft een perfecte aflevering verzorgd

goede service, goed behandeld

inderdaad een unieke manier om een Volvo aan te schaffen. op een tijdstip dat je zelf het beste uitkomt.(zelfs s\'avonds of op zondag) Ook 4 garantiegevallen zijn prima opgelost bij volvo garage in mijn eigen regio.

goede service, goed behandeld

Zeer prettig contact met de heer van Rixtel. Neemt alle tijd voor de klant en komt betrouwbaar over. De eerste ervaringen met de after-sales zijn ook uitstekend. Tot nu toe een paar kleine zaken die op een correcte manier worden afgehandeld. Heel sterk punt van het bedrijf is dat mogelijke garantie-zaken bij een dealer ter plaatse mogen worden afgehandeld.