We hadden een mooie auto gezien, rondje gereden maar wilden toch liever een andere kleur. Jorian is meteen voor ons gaan zoeken, eind de week zouden we iets horen, maar de volgende dag had Jorian al wat auto's gevonden. Hij is voor ons aan de slag gegaan, we rijden nu sinds 3 weken in de auto en deze bevalt uitstekend. Jorian heeft ons het juiste advies gegeven. Deze auto rijd fantastisch en ligt rustig op de weg. We zijn erg blij met de nieuwe auto, we kunnen er hopelijk weer een aantal jaren mee vooruit. Je wordt erg goed geholpen en bij Ben de Rooy denken ze met je mee. Je kan met al je vragen terecht, zeker aan te bevelen!

Sympathiek, betrouwbaar

Met Jorian hebben we goede zaken gedaan. We zijn netjes behandeld en zijn blij met de prachtige auto. En de service ? Meer dan uitstekend. We komen zeker terug ! Gerrit Middelburg

Een TOP bedrijf

We hebben nu de 3e auto daar gekocht, de 1e een vw polo 2e een vw MK 7,5 3e weer een polo Wat een pareltjes, en zo'n goede service! En niet te vergeten wat vriendelijkheid! Ik zou iedereen aanraden om bij hun een auto te kopen ze zullen je niet teleurstellen!!

Na de proefrit afspraken met Jorian gemaakt voor de week daarop om de auto te kopen. Alle afspraken zijn nagekomen en ik heb een geweldige auto gekocht. Super vriendelijk personeel die doen wat ze zeggen.

TOP!

Twee weken geleden heb ik hier een mooie Golf 6 R20 gekocht. Ik werd uitstekend geholpen, s'avonds afspraak kunnen maken en alle vrijheid gekregen om auto goed te bekijken ook op de brug en meerdere proefritten. Zeker een aanrader, niet opdringerig, geeft je genoeg tijd en ruimte om je keuze te maken. TOP!

Wanneer we een nieuwe auto nodig hebben nemen we altijd gelijk contact op met Jorian. We zijn hier altijd zo goed geholpen dat we hier graag terug komen. Inmiddels onze 5e auto die we bij Ben de Rooy hebben gekocht! Erg fijne communicatie, betrouwbaar en komen altijd hun afspraken na. Onlangs weer een auto gehaald en ook toen ik was alles snel geregeld. Voor ons geen ander autobedrijf meer :-). Bedankt Jorian voor de top service, altijd!

Met een goed gevoel weggereden een mijn nieuwe auto!

Na een tijdje zoeken op het internet ben ik terecht gekomen bij Ben de Rooy. Bij binnenkomst al direct een goed gevoel bij dit bedrijf. Het was voor mij een stukje rijden (125km) maar dit vond ik niet erg. Verkoper Jorian heeft mij goed geholpen zonder de auto door m'n te boren. Ook voor mijn polo uit 2008 kreeg ik nog een prima prijs.

Goede service, fijne vaklui!

Goede ervaringen met Ben de Rooy! Vriendelijk personeel, werken snel en goed, leveren goede service!

Fantastische service, kwaliteit en deskundigheid!

Fantastisch geholpen, deze kwaliteit van service zie je bijna nergens meer in de Autowereld. Het enige wat ik hoefde te doen waren mijn wensen door te geven en hier werden vervolgens passende en eerlijke opties aangeboden. De vakkundigheid en transparantie van Jorian hebben tot de aanschaf van mijn VW Polo geleid en ben hier nog iedere dag super blij mee!

Ik heb onlangs een Audi A3 gekocht en een Ford ingeruild. Het was heel prettig onderhandelen met Jorian. Ook de service daarna was uitstekend.

Uitstekend!

Recent een auto gekocht bij Benderooy. Snelle en prettige communicatie met Jorian en zijn collega's. De (after)service is uitstekend, afspraken worden waargemaakt, prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend en de koffie staat altijd klaar. Zeer tevreden klant!

Professioneel, kwaliteit en klantvriendelijk!

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Waarde Op dinsdag contact gehad met Jorian over een eventuele nieuwe auto, reden van terugkeer naar juist dit bedrijf is omdat ik al 7 jaar klant ben en altijd goed geholpen wordt. Na wat wensen uitgesproken te hebben dezelfde dag 4 opties gekregen, en een dag later een offerte ontvangen. Binnen dezelfde week van a tot z alles geregeld! Ook mijn volkswagen polo, aangeschaft en onderhouden bij Benderooy is helemaal gepoetst van binnen en van buiten, een kleine beurt gekregen en zijn er twee nette auto's afgeleverd aan mij en mijn partner. Ik raad dan dit bedrijf ook aan iedereen aan!

Een tijdje geleden een mooie auto gekocht bij ben de Rooy, communicatie verliep snel en we werden met alles fijn geholpen. Prima service!

Uitstekende service op alle vlakken!

Deze heren leveren prachtige diensten! Ze staan altijd en op eender welk moment van de dag paraat voor hun klanten. Ze zijn correct en transparant in hun werking en prijzen en hebben me al vaak uit nood geholpen. Ik doe m’n wagen enkel en alleen nog bij hen binnen en ik stap m’n wagen altijd met een grote glimlach terug in. Nog eens bedankt voor al jullie diensten heren!

Fantastisch service op elk vlak, toppers in hun vak

Bij deze heren kan je terecht voor zowel een vraag als een herstelling groot of klein moet je bij ben de rooy zijn. Perfecte service Zeer goeie prijs garantie Mijn keuze is gemaakt mijn wagens gaan enkel nog hier binnen voor eender wat dan ook Julie zijn echte toppers

Simpelweg prima !

Bij Ben de Rooy een e-Golf gekocht. De voorlichting over de auto was eerlijk en duidelijk. Geen onzinigge verkooppraatjes maar recht toe recht aan. Geen opdringerige verkoper maar gewoon een gezellig gesprek. Prima inruilprijs voor onze eigen auto. GPS antenne had kleine beschadiging (geen technisch probleem en niet eens echt opvallend) en deze werd vervangen voor een nieuwe zodat we een hele mooie auto afgeleverd hebben gekregen. Aanrader dit bedrijf mocht je een mooie betrouwbare auto zoeken.

Een eerlijk, net en goed bedrijf. Zo wel verkoop als reparatie. Onlangs mijn nieuwe bedrijfswagens mogen ontvangen met de hulp en het mee denken van jorian. Daar ben ik dan ook zeker erg blij mee. Ze staan altijd voor je klaar. Tot de kleinste vragen toe. Deze worden dan ook snel in behandeling genomen.

Fantastische communicatie en een professioneel bedrijf

Ik ben heel fijn geholpen door Jorian. Met iedere vraag over de auto, die ik had uitgekozen, kon ik bij hem terecht. Het antwoord kwam dan ook vrij snel terug. Hij heeft gedurende deze periode ook zijn eerlijke mening gegeven. De bezorging van de auto is ook prettig verlopen. Conclusie; ik zou dit bedrijf zeker aanraden aan vrienden en familie!

Heel erg snel en goed geholpen!

Erg goed geholpen bij het zoeken en leveren van een auto. Zeker een aanrader!

Uitstekend!

Afgelopen zondag hadden wij op Autoscout24 een erg leuke VW Up bij Benderooy zien staan. Via de e-mail meteen daarop gereageerd en wij kregen ook al heel snel reactie op onze mail. En dat op zondag! We twijfelden nog even om maandag helemaal vanuit Groningen richting Zeeland te rijden om een proefrit te maken. Achteraf een prima beslissing om dat wel te doen. Jorian nam alle tijd voor ons en is een zeer prettig persoon om zaken mee te doen. De auto zag er echt tip top uit en na een proefrit hebben wij dan ook besloten om de auto te kopen. Deze konden wij gelukkig meteen meenemen richting het hoge noorden. Ik raad iedereen dan ook aan als je een leuke auto ziet staan op internet bij Benderooy om zeker even te gaan kijken!

Goede service, eerlijk en nuchter

Wij zijn al enkele jaren naar volle tevredenheid klant bij Ben de Rooy! De eerlijkheid, nuchterheid en de service maakt dat we ook nog graag lang klant blijven. De auto's zijn er in onderhoud en ook als we een nieuwe auto zoeken, doen we dit graag via Ben de Rooy.

Fijn bedrijf met goede service

Mijn huidige VW Tiguan aangeschaft bij Autobedrijf Benderooy.nl Bedrijf is goed bereikbaar voor vragen zowel via telefoon, mail en zelfs Whatsapp. Bij de aanschaf twijfelde ik eerst nog welke auto het zou worden en heb ook in diverse auto's een proefronde mogen rijden. Jorian heeft me goed geadviseerd, en is een aardige knul waar je goed zaken mee kan doen. Auto ook keurig afgeleverd. Volgende keer weer benderooy.nl!

Goede ervaring!

Zeer tevreden en een goed gevoel! Mijn wens was: een auto leasen en dat is gelukt. Zeer tevreden over de deal, met dank aan Jorian! Hij heeft de voorwaarden rustig en duidelijk uitgelegd en kwam tegemoet aan mijn wensen. Vriendelijke medewerkers, fijn bedrijf. Echt een aanrader!

Dat ging flitsend

2 auto's gekocht bij Ben de Rooy in 2020. Keurig geholpen.

Bedrijf met gemotiveerd personeel

Laagdrempelig - Oplossingsgericht ''hart voor de zaak'' uitstekende service Als klant geen nummer maar betrokken personeel. Nu houd ik op met lovende woorden, want het gevaar bestaat dat het personeel om meer salaris gaat vragen nu ;)

Industrieweg 8

4675 RA Sint philipsland

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.