Prettig contact bij aankoop

Vorige week bij Ben de Rooy een VW Golf Plus gekocht. Ik kende het bedrijf niet, maar de ervaringen bij aankoop zijn zeer positief. Fatsoenlijke prijs voor mijn in te ruilen auto gekregen. Ik zou iedereen die een gebruikte auto zoekt willen adviseren dit bedrijf zeker mee te nemen in de zoektocht.

Zeer plezierig bedrijf

Ons ervaring is een klantvriendelijk,prettig bedrijf. Wij rijden met veel plezier in de Audi A5,telkens weer een feestje. wij zijn zeer tevreden.

Werd goed geholpen raad dit zeker aan.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Een aanrader

Uitstekende begeleiding en een heel prettige en rustige onderhandeling bij de aankoop van een gewenste auto, waarbij de oude auto ingeleverd kon worden. De aflevering was netjes op tijd en er werd een goede uitleg gegeven over de in ontvangst genomen auto. Het vertrouwen dat dit bedrijf gaf en geeft, is de moeite waard de auto er in onderhoud te brengen en te houden.

Mijn VW Sportsvan gekocht

Een zeer mooi bedrijf. Er wordt met de klant meegedacht. We zijn op een zeer vriendelijke en deskundige wijze geholpen. Gastvrij en je voelt je direct op je gemak. De auto keurig afgeleverd en we rijden er nu ruim 2 maanden in en zijn zeer tevreden.

Met specifieke wensen binnengestapt en op basis hier van een auto aangeboden gekregen die onze verwachtingen overtrof.. prima prijs kwaliteit verhouding, snelle en open communicatie, fijne manier van zakendoen en top service.

Mooie Skoda Scala gekocht.

Netjes geholpen. Al 15 jaar klant

Bij dit autobedrijf staat service en klanttevredenheid boven aan!

Onlangs een prachtige auto gekocht bij dit autobedrijf. Zeer vriendelijk zijn wij geholpen door Ben zelf. Tijdens het klaar maken van de auto keurig op de hoogten gehouden over de werkzaamheden. Eindresultaat met een grote glimlach naar huis in een heerlijke auto!

Degelijk en gastvrij bedrijf

Heb al sinds de beginjaren mijn auto’s hier gekocht. Altijd op een eerlijke en prettige manier, altijd tevreden. Tot mijn grote vreugde na vele diesels en enkele benzine modellen nu zelfs in een 100% elektrische Volkswagen. Wat dat betekent raad ik iedereen aan: doe een proefrit en je bent klaar met die rokende knalpotten onder je vehikel.. wat een techniek, wat een rijplezier Gewoon hier om de hoek gekocht bij Ben de Rooy, goed hoor

Prima Autobedrijf!

Wij hebben hier een andere auto (VW T-roc) gekocht. Perfect geholpen door verkoper Jorian, duidelijke afspraken en geen mooie praatjes. Zat nog een kleine beschadiging aan de auto, dit is weer netjes gerepareerd, top service! Zeker een aanrader om hier eens te kijken voor een mooie tweedehands auto.

Fantastich!

Ik kocht bij ben de rooy mijn eerste maar ook tweede auto ondertussen . Zoals ik gewend was, goede service , snelle levering en zeer fijne manier van omgang met klandizie. Kortom fantastisch hoe je geholpen word !

Super tevreden!

Ik heb onlangs een Volkswagen Polo bij Ben de Rooy gekocht. Vanaf het eerste contactmoment voelde het al erg prettig, dit was via de mail. Er werd tijdens het bezoek rustig de tijd voor mij genomen en alles werd uitgelegd / uitgezocht. De volgende dag ben ik samen met mijn vriend weer gaan kijken en ook toen namen zij alle tijd voor ons. Wij werden via vrienden op het bedrijf gewezen en zullen onze ervaring ook zeker met andere delen! Echt een hele prettige samenwerking die hopelijk nog lang zal duren!

Prima Garagebedrijf

Onze ervaring met Benderooy is heel erg positief. Na een goed gesprek met Jorian (verkoper) hebben we een 2de hands Volkswagen T-roc gekocht. Op de auto zaten nog 2 kleine deukjes, de auto is bij ons opgehaald en zeer netjes gerepareerd. Top service! Ik raad andere potentiele kopers aan om hier eens een bezoekje te brengen. Groet, Marco.

Onderhoud en auto import

Vaker onderhoud gedaan en net een mooie auto uit duitsland geimporteerd. Perfecte service!

Uitstekende garage

Sart: Receptie: Pieter uitstekend. Chef garage: Laurens uitstekend. Verkoop: Jorian uitstekend. Schadeherstel: wordt door Ben de Rooy zelf uitstekend afgehandeld. Zoals overal waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo ook bij Ben de Rooy. Mijn vorige auto had een panorama schuifdak waarvan de water afvoer verstopt was hierdoor kwam water in het interieur. De garage kon dit na uren werk a € 145,- alleen oplossen door het schuifdak af te plakken met ducttape. Dit is notabene door een Poolse garage opgelost voor € 80. Ben de Rooy heeft als tegemoetkoming wel een tegoedbon van € 75,- uitgeschreven. Hierdoor zijn het 4 sterren ipv 5 wat anders zeker het geval zou zMijn geweest.

Advies op maat met uitstekende service!

Zeer fijn contact gehad met Jorian en later met Ben om de juiste auto voor ons gezin aan te schaffen. Het budget besproken wat kunnen we hiermee? Auto importeren of uit de voorraad kiezen, kostenplaatje en rijbeleving etc... We hebben meerdere auto's mee gekregen om te ervaren wat de juiste auto voor is. Uiteindelijk, zonder enige druk, de juiste keuze kunnen maken. Snelle service, zaterdagochtend aangekocht en 's middags al rijden! Auto netjes afgeleverd volgens afspraak. Team Benderooy bedankt!!

Goed en vriendelijk geholpen. Prettige communicatie.

Nette, snelle en vlotte service. Auto is netjes afgeleverd en ben er heel blij mee

Top bedrijf.

Super mooie Opel Grandland X hybrid4 geleverd door team Ben de Rooy. Super service en zeer klantvriendelijk.

Geweldig super dienstverlening betrokken eerlijk service afspraken na komen snel begripvol voorbeeld

Service gericht empathisch gewoon zo als hoort voorbeeld voor andere

Altijd klant vriendelijk en super service. Ben zeer tevreden en raad hun echt aan aan iedereen

Fijn contact en super geregeld!

Samen de auto auto gevonden waar ik naar op zoek was, daarna nergens meer naar om hoeven kijken.. tip-top geregeld!

We hadden een mooie auto gezien, rondje gereden maar wilden toch liever een andere kleur. Jorian is meteen voor ons gaan zoeken, eind de week zouden we iets horen, maar de volgende dag had Jorian al wat auto's gevonden. Hij is voor ons aan de slag gegaan, we rijden nu sinds 3 weken in de auto en deze bevalt uitstekend. Jorian heeft ons het juiste advies gegeven. Deze auto rijd fantastisch en ligt rustig op de weg. We zijn erg blij met de nieuwe auto, we kunnen er hopelijk weer een aantal jaren mee vooruit. Je wordt erg goed geholpen en bij Ben de Rooy denken ze met je mee. Je kan met al je vragen terecht, zeker aan te bevelen!

Sympathiek, betrouwbaar

Met Jorian hebben we goede zaken gedaan. We zijn netjes behandeld en zijn blij met de prachtige auto. En de service ? Meer dan uitstekend. We komen zeker terug ! Gerrit Middelburg

Industrieweg 8 4675 RA Sint philipsland

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.