perfect, zeker aan te bevelen

Ik leer niet makkelijk, misschien omdat ik al een stuk ouder ben, of misschien door de stressvolle omstandigheden in mijn leven als ondernemer. Maar Esther heeft al geduld met mij gehad en heeft in de laatste maanden mij begeleid tot het opbouwen van een sterke basis voor mijn rijbewijs. Esther haar ervaring, deskundigheid en prettige manier van zijn in de auto zijn de perfecte factoren om success te boeken. ¡Gracias Esther!

perfect, zeker aan te bevelen

Het was een leuke en leerzame ervaringen

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb goeie ervaringen met autorijschool Blonk. Het is prettig samenwerken met mevrouw Blonk.

perfect, zeker aan te bevelen

Ester kijkt naar wat je nodig hebt en past haar stijl er op aan. Ze is ook duidelijk en erg geduldig en legt alles visueel uit als dit nodig is.

een goede rijschool

goede service, goed behandeld

Gezellige instructrice en duidelijk met instructies en het leren van!

Prettige instructrice met geduld

goede service, goed behandeld

Fijne gestructureerde rijlessen. Je weet wat je hebt aan Esther die erg deskundig is opgeleid. Je merkt gewoon aan haar dat ze hier veel tijd en moeite in steekt.

goede service, goed behandeld

Fantastische rijschool, rij instructrice weet hoe ze elke leerling over de eindstreep moet krijgen.

Dank je wel voor het mooie compliment Remco!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer fijne ervaring. Esther heeft me erdoor geholpen, zeer blij met me rijbewijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn, vertrouwd. Goede adviezen. Past zich goed aan de persoon!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb echt mijn rijbewijs te denken aan Esther, als instructeur maar ook als mens. Als ik ergens moeite mee had gaf Esther een heel rustig advies, dat heeft me heel erg geholpen. Ik raad rijschool Blonk aan iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Super bedrijf, veel geleerd van Esther. Dolletje op ze tijd alles kan bij haar. Maar ZIJ heeft jij verder geholpen en mij me rijbewijs laten halen. SUPER BEDANKT ESTHER TOPPIE

Heel graag gedaan Ron! :-D

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk neemt zeker de tijd voor je.

Leuke gezellige lessen.

goede service, goed behandeld

De lessen bij Autorijschool Blonk zijn heel goed, fijne contact met de rij-instructrice. Ik heb er veel van geleerd en ben zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

ts een hele fijne rijschool die alles duidelijk en geduldig uitlegt en goed les geeft

goede service, goed behandeld

Een zeer prettige rijschool met erg fijne begeleiding! Tijdens mijn rijopleiding heb ik mij altijd op mijn gemak gevoeld en het vertrouwen was ook altijd goed. Esther is een erg prettige instructrice die je erg goed kan begeleiden en ondersteunen tijdens de rijlessen. Ook blijft ze altijd rustig en krijg je de nodige tips. Kortom, Een aanrader dus!

goede service, goed behandeld

Uitstekende en gerichte coaching is wat je krijgt van Esther. DE weg naar het behalen van een Rijbewijs doe je bij Autorijschool Blonk. Niks meer dan lof.

voldoende, een redelijke ervaring

Zeer leerzame rijschool, Rijschool blonk leert je veilig en respect vol te rijden. Ook werkt ze graag aan je minpunten en past ze haar lessen hier op aan. Ze leert je niet onzeker te zijn.

goede service, goed behandeld

zeer goede lessen, goede rijinstructrice die altijd een methode van leren heeft die bij jou past

Holtingerbrink 146 7812DA Emmen

Over Autorijschool Blonk

Bij Autorijschool Blonk sta jij als leerling(e) centraal. Mijn doel is om jou zó op te leiden dat je een bovengemiddelde kans hebt om in één keer voor het rijexamen te slagen. Het gebruik van de digitale vorderingenkaart zorgt voor behoud van motivatie. Er wordt een heldere lesmethode gebruikt. Lesgeven gebeurt op een rustige, gezellige, relativerende manier. De opbouwende kritieken zijn gericht op je handelen en nooit op je persoon. Elke situatie weet ik om te buigen naar een positief gegeven waarin je wat geleerd hebt! Ik heb aantoonbaar gespecialiseerde kennis en zeer ruime ervaring in het begeleiden van ASS en AD(H)D, faal- en rijangst als ook diverse andere medische aandoeningen.