Klantvriendelijk en afspraak is afspraak

Al jaren klant bij Vos autotechniek en nog nooit een vervelende ervaring gehad. Onderhoud is goed, snel en eerlijk. Wat ze verkopen zijn goede auto's waar ze zelf ook achter staan.

V60 D 5 Twin Engine Polestar getuned

Afgelopen vrijdag bij Vos Volvo Zaltbommel geweest om een Polestar Tuning te laten doen aan mijn D5 Wat een geweldig resultaat is dit geworden, de auto rijd echt veel prettiger geweldig. Daarnaast krijg je een officieel certificaat erbij en een foto van een S serie op een aluminium plaat, heel erg mooi vind ik. Ik had geluk, het was, of is, een actie op dit Moment en scheelt 50% Weer bedankt Volvo Vos Zaltbommel voor de geweldige service en de lekkere Cappuccino, En nog de beste wensen voor 2022

Hele goede en vriendelijke service.

Na het kopen van mijn auto, werd ik op een prettige, klantvriendelijke manier geholpen. Goede service.

Mijn eerste autootje gekocht bij Vos Autotechniek. Zeer netjes afgeleverd volgens gemaakte afspraken. Enkele ongelukkige mankementen gehad na aflevering waar niemand wat aan kon doen, maar die werden meteen verholpen na goed contact met Matthijs. Fijne zaak met goede service!

Klantvriendelijk, komen afspraken na, goede service.

Veel auto’s gekocht . Nu een Nissan qashqai gekocht. Prima auto bevalt goed ,alleen bij hard remmen trilde de auto. Ben terug gegaan en er worden gewoon nieuwe remschijven op gezet. Dit was kosteloos ,viel onder de garantie. Ik ben zeer tevreden over vos autotechniek . En zal mensen ook aanraden om hier naar toe te gaan. Zowel voor onderhoud , reparatie , en occasions.

Klankvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en het resultaat is altijd perfect!

AUTOWASSEN IS IN PRINCIPE HANDWERK Bij VOS Autotechniek Goor wordt op die wijze reeds jarenlang onze auto's gewassen. Met als uitschieter dat na 10 bezoeken de betreffende auto bij de volgende sessie een "VIP-behandeling" ondergaat. Afgelopen dinsdag was dat weer zover: geweldig resultaat - ik nam als het ware (zoals gewoonlijk) een nieuwe blinkende auto in ontvangst!! Mvg. Herbert Lochem

Vriendelijk en behulpzaam

Geeen woorden voor

Topbedrijf met topservice en medewerkers

Ik kom al jaren bij dit bedrijf. Je word goed geholpen. Het contact is lekker formeel. En het zijn vakmensen. Word altijd goed geholpen. Wij blijven zeker klant. Wat goed is...moet je goed laten.

Topgarage, professionals, absolute aanrader.

Ik heb de mensen bij Vos Autotechniek in de 10-12 jaren leren kennen als klantvriendelijke professionals, die altijd nét even dat tandje extra bijzetten als dat nodig is. Afspraak is ook echt afspraak, je komt als klant nooit voor verrassingen te staan. Ook worden bij bijvoorbeeld storingen die binnen de garantie vallen kosten noch moeite gespaard om e.e.a. te verhelpen, en het de klant naar de zin te maken. Mijn complimenten !

Top service... alles netjes geregeld en afgehandeld

Voorheen had ik contact gehad over nieuwe banden voor mijn auto. Een afspraak was snel gepland. Op het afgesproken tijdstip stond alles al klaar. Mijn auto is netjes afgeleverd.

Klantvriendelijk, eerlijkheid en service

De klant is koning bij dit bedrijf. Geen onverwachte kosten, altijd vriendelijk en eerlijk, een auto wordt perfect afgeleverd en is er onverhoopt toch iets aan de hand, dan wordt het opgelost. Een gewenste auto wordt voor je gezocht, opgehaald en nagekeken. Het onderhoud van je auto wordt gedaan terwijl je wacht met een kop koffie of er staat een leenauto klaar. Bij hoge kosten wordt er eerst overlegd met de klant. Ik ben een tevreden en al jaren trouwe klant.

Betrouwbaar bedrijf, prima service!

Kleine wat oudere auto gekocht en nog oudere budgetauto (tegen een redelijk bod) ingeruild. Helaas vertoonde de auto al snel wat mankementen. Radiateur lek en aircopomp maakte lawaai....best wel serieuze ingrepen. Maar Matthijs deed er geen moment moeilijk over en heeft beide geheel gratis vervangen. Kreeg ook nog een leenauto mee. Zeer tevreden over de service en afhandeling...complimenten!

Vakkundig, vriendelijk, snelle service en duidelijke communicatie

We zijn nu al meerdere jaren een tevreden klant bij Vos autotechniek. Voor onderhoud en begeleiding bij aanschaf nieuwe auto. De communicatie is altijd duidelijk en je weet waar je aan toe bent. Laatst waren wij toe aan een nieuwe auto, hierbij zijn wij bijgestaan in raad en daad. Vos autotechniek heeft voor ons een mooie Ford c-max gevonden waar wij weer veel zorgeloze km mee kunnen maken.

no nonsens bedrijf

efficiente en zakelijke benadering, die vertrouwen uitstraalt naar de klant, die op een persoonlijke manier wordt geholpen. What you see is what you get!!!!!

Goede en snelle service.

Auto hier gekocht. Ze adviseren goed en luisteren ook goed naar de wensen van de klant. Hebben verstand van zaken. En de service is top.

Goed service.

Snelle en zeer klantvriendelijke service.

Juiste advies , keurig te woord gestaan !

Juiste advies , keurig te woord gestaan !

Ok

Uitstekend!

Uitstekend autobedrijf met prettige mensen. Matthijs heeft voor mij een fantastische auto naar wens gevonden en alles prima afgehandeld, van inkoop tot en met aflevering. Top!

Auto aangekocht zonder garantie en toch uitstekend geholpen toen er na 3 maanden een defect bleek te zijn. Bedankt voor deze service!

Vlot en correct geholpen

Uitstekende en snelle service

Vos Autotechniek is voor ons, Classic Car Nederland uit Diepenheim, een perfecte partner omdat Vos net zoals wij gaan voor kwaliteit tegen een zeer betaalbare prijs........

betrouwbaar

Goede service en goed personeel in dienst

Altijd weer fantastisch!

Ben erg tevreden en dat elke keer weer.

Betrouwbaar

Al meerdere auto's gekocht en erg tevreden. Uitstekende service! Hadden een motorstoring en hier is net zo lang gezocht tot het probleem verholpen was en wij hebben hier niet de hoofdprijs voor betaald. Netjes hoe zij hier mee om gaan.

Wheedwarsweg 18

7471 GG Goor

+31 547 276 295

Over Bosch Car Service Vos

Vos Autotechniek is opgericht in 2008 door Matthijs Vos na jarenlang automonteur te zijn geweest bij verschillende bedrijven. Vos Autotechniek is een aangesloten bedrijf bij Bosch Car Service. Professionals met passie! Er zijn nog steeds mensen die denken dat hun auto door een merkdealer moet worden onderhouden omdat anders de fabrieksgarantie vervalt. Dat is echter allang niet meer het geval. Daarom is het goed om te weten dat u ook op het gebied van service en onderhoud met een gerust hart alles aan Bosch Car Service Vos kunt overlaten, met behoud van garantie. Wij beschikken over compleet uitgeruste faciliteiten met de modernste elektronica voor alle gangbare merken, van Fiat tot Ferrari. Bovendien hebben we monteurs in huis die hun vak niet alleen verstaan maar er ook plezier in hebben. En dat merkt u. Wij bieden u: *Reparatie en onderhoud van alle merken *Reparatie en onderhoud voor leasemaatschappijen *Apk keuringsstation *Aircoservice *Storingsdiagnose *Ruitvervanging en reparatie *Bandenservice *Aanhanger/caravan/camper reparatie en onderhoud *Verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s *Lease, financiering en verzekeringen *Schade taxatie en reparatie. (altijd gratis vervangend vervoer tijdens schade) U heeft de mogelijkheid bij klein onderhoud/reparatie of bandenservice, te wachten tot uw auto weer gereed is. Dit in onze receptie onder het genot van een kop heerlijke koffie of thee. Voor ons aanbod van occasions zie www.vosautotrading.nl. Wij zijn BOVAG erkend en aangesloten bij stichting de nationale autopas (NAP), kortom een vertrouwd adres voor de aanschaf van uw ‘nieuwe’ occasion. Graag tot ziens bij Bosch Car Service Vos.