goede service, goed behandeld

Zeker aan te raden deze rijschool. Leerzame lessen, een gezellige instructeur en ook streng wanneer het nodig is. Je voelt je direct op je gemak bij Kesawan.

perfect, zeker aan te bevelen

Hij is heel goed, duidelijk en flexibel dus als je voor kwaliteit en deskundigheid kiest dan kies je voor mj rijschool.

goede service, goed behandeld

Dankzij de leuke en leerzame lessen ben ik bij dit bedrijf in één keer geslaagd. Ik raad MJrijschool zeker aan!

goede service, goed behandeld

Ik heb gister me rijbewijs behaald bij mj rijshool het is zeker een aanrader hij geeft heel goed les en legt alles heel relaxe uit en neemt de tijd voor je ;-) Ik heb het heel erg na me zin gehad bij mj rijschool ;-) Hij geeft je ook een gezellige zweer in de auto Dus daarom zeker een aanrader mocht je opzoek zijn naar een leuke rijschool ga dan naar mj rijschool :-)

goede service, goed behandeld

De lessen bij MJ-rijschool waren heel erg gezellig maar zeker ook heel leerzaam. De lessen worden naar je eigen kunnen opgebouwd , dat zorgt ervoor dat je rustig en ontspannen leert rijden. Ik raad MJ-rijschool zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

Het zoeken naar een goede rijschool was voor mij als het zoeken naar een speld in een hooiberg; zoveel verschillende aanbieders en ieder voor zich claimen zij dat zij de beste zijn tegen de laagste prijs. Mijn keuze voor MJ-rijschool bleek de juiste keus te zijn. De lessen waren leerzaam en relaxed. Kesawan brengt op een humoristische en duidelijke manier de \'stof\' over en als er een onderdeel niet lukt dan blijft hij het herhalen tot dat het wel goed gaat. Tijdens het lessen hebben we veel lol gehad en ik heb mijn rijbewijs echt met plezier, in één keer, gehaald! Ik raad dan ook iedereen aan om te lessen bij MJ-rijschool!

goede service, goed behandeld

Mijn rijbewijs is gehaald! En dat kwam niet alleen door mijzelf. De rijlessen van MJ rijschool zijn van hoge kwaliteit. Er wordt tijd voor je genomen en het is allemaal heel overzichtelijk en duidelijk waardoor het allemaal ook blijft hangen. De balans ligt goed, want er wordt geen tijd gerekt met extra lessen en dergelijke. Ik had al rijlessen gevolgd bij een andere rijschool en ik ben overgestapt omdat ik daar gezakt was. MJ rijschool heeft me goed geleerd wat ik de vorige keer fout deed en ik heb met succes mijn rijbewijs gehaald! Ik raad deze rijschool van harte aan bij iedereen! Anne

goede service, goed behandeld

Mijn naam is Martha Timmerman en ik heb mijn rijbewijs gehaald bij MJ Rijschool. Ik heb het als prettig en leerzaam ervaren, en daar gaat het tenslotte om. Mj Rijschool wijst je op kleine schoonheidsfoutjes die naarmate door oefeningen beperkt blijven en zelfs niet meer zicht baar zijn. Zelf ben ik een druk persoon en nijg ik teveel te willen doen waardoor ik tekort schiet in bepaalde situaties. Zo heb ik doormiddel van zijn geduld en met behulp van humoristische aanwijzingen mijn fouten kunnen verbeteren en het tot een goed einde kunnen brengen. Tip: -Zorg dat je het theorie blijft bijhouden ook al heb je je theorie gehaald. Wil jij een leerzaam en een leuke ervaring, raad ik je MJ Rijschool aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb de rijlessen bij kesawan er leuk en prettig ervaren. Kesawan is een leuke rij-intructeur die duidelijk uitleg geeft als snap je iets niet wordt het gewoon nog een keer uitgelegd. Dus ik beveel MJrijschool zeker aan als je met leuke lessen je rijbewijs wilt halen !

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb leren auto rijden van Kesawan en heb dit als zeer prettig ervaren. Ik ben vandaag in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. De lessen waren altijd heel erg duidelijk en op mijn tempo. Ik heb Kesawan niet als streng ervaren doordat hij gewoon duidelijk uitlegt wat je fout doet en waarom en op een normale manier. Hierdoor en door zijn enorme gevoel voor humor waren de lessen zeer ontspannen. Dus wil je goed voorbereid zelfstandig de weg kunnen dan zit je bij Kesawan zeker goed !!!

goede service, goed behandeld

Ik heb het rijden bij Kesawan als prettig ervaren. De lestijden zijn flexibel waardoor je ook met mijn (steeds wisselende) rooster gewoon elke week kunt lessen. Als je snel zenuwachtig bent, helpt Kesawan je rustig te blijven. De inhoudt van de lessen wordt op jou persoonlijk afgestemd , dus als je minder goed bent in een onderdeel herhaald hij het tot je ook dat onder de knie hebt.

goede service, goed behandeld

Kesawan is een leraar die duidelijk is. Hij geeft een duidelijke uitleg. Hij beschrijft waar je aan moet werken en wat goed gaat. Kesawan is niet zo iemand die je als rij instructeur verwacht(oude, saaie, luie, dikke man), maar meer een positieve vrolijke rustige jonge man. Ik ga er met plezier heen, dan leer je het meest.

goede service, goed behandeld

Top instructeur! Hij kan goed en duidelijk uitleg geven. Hij is geduldig en hij heeft een goede humor. Hij is wel soms streng maar alleen als het echt nodig is. Ik beveel deze rijschool zeker aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Keswan is een goede rijschool ;duidelijk uitlegen ,serious, instructeur komt op tijd,goede prijs. Met dit rijschool heb ik mijn rijbewijs in een keer makkelijk gehad .Ik heb alleen 11 lessen gehad dat betekent als jij goed rijdt dan maakt keswan snel een exam afspraak voor jou.I advice everyone to choose this rijschool

goede service, goed behandeld

Ik heb rijlessen gehad bij MJ Rijschool. De lessen met Kesawan waren goed opgebouwd, waardoor je niet gelijk in het diepe wordt gegooid. Alles gaat stap voor stap en als je het niet snapt, wordt het gewoon nog een paar keer uitgelegd. Kesawan is erg geduldig en je kunt ook erg met hem lachen. Dankzij Kesawan heb ik mijn rijbewijs in 2 maanden kunnen halen. Ik ben dus erg tevreden en ik raad Kesawan dan ook zeker aan als rijinstructeur!

goede service, goed behandeld

Ik zou iedereen deze rijschool aanbevelen. Top instructeur en goede uitgebreide instructie tijdens de rijlessen. Het is altijd leuk om met kesawan te lessen.

goede service, goed behandeld

Ik raad je deze rijschool aan omdat: er goede hulp en ondersteuning is, het is gezellig in de auto, duidelijke uitleg, als het moet word het 100 keer herhaald, je stapt met plezier in en je krijgt zelfvertrouwen in het verkeer. Ik durf nu met zekerheid in de auto te stappen en weg te rijden. Dit had ik een jaar geleden niet gedaan. Zeker een aanrader! ook wanneer je onzeker bent of faalangst hebt. Super leerzaam met een goede dosis humor

goede service, goed behandeld

Ik heb mijn rijbewijs gehaald. Ik had een goede intructeur die mij erg op mijn gemak stelde. Hij heeft mij ook geholpen met het op tijd regelen van mijn eigen verklaring zodat ik gekeurd kon worden voor mijn ADHD. Dat liep allemaal vlot. Ook heeft hij geholpen een afspraak te maken voor de rijtest! Verder kreeg ik lessen op tijden die mij uitkwamen (ik werk onregelmatig dus elke week heb ik op andere dagen en tijden les gekregen) Deze rijschool helpt je goed als je faalangst hebt (ik werd op mijn gemak gesteld en met de nodige humor door mijn moeilijke momenten heen geholpen en ik kreeg geruststellende gesprekken zodat ik de moed erin bleef houden) Ook werd er rekening gehouden met mijn ADHD verschijnselen tijdens het autorijden en door spel heb ik geleerd mij goed te concentreren. (roep de kleur van de auto die je voorbijgaat op de snelweg bijvoorbeeld zodat ik goed op het verkeer dat van achteren kwam bleef letten ) Ik raad deze rijschool voor iedereen aan, ook met ADHD en faalangst krijg je het lesprogramma wat voor jou werkt. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs in 1 keer heb gehaald!

goede service, goed behandeld

Heb zeer goede ervaringen met deze rijschool. De instructeur is heel relaxed, heeft veel geduld maar kan ook heel streng zijn als het moet.Jaren geleden heb ik ook gelest bij een andere rijschool maar ik zit nu veel rustiger en ontspannen achter het stuur. Ik beveel deze rijschool zeker aan.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

prima rijschool met een goeie instructeur die veel ervaring heeft in het begeleiden van de leerling en er word altijd gelest in een ontspannen sfeer.

Vlietwaard 169 1824LG Alkmaar