perfect, zeker aan te bevelen

Super duidelijke lessen, je leert auto rijden op een hele logische manier waardoor je alles snel op kan pakken en goed mee kunt rijden in het verkeer. Het roze pasje is een zekerheid als je goed volgens de lessen auto rijdt.

goede service, goed behandeld

Ik ben afgelopen vrijdag in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik heb een 10-daagse spoedcursus gevolgd, waarbij ik dagelijks vier uur heb gelest. Twee uur \'s morgens en twee uur \'s avonds. Dat is best zwaar zo\'n spoedcursus, maar aan Kesawan heb ik heel veel gehad. Hij is rustig en kalm, maar ook recht door zee wanneer ik dat nodig had. Kesawan had ook altijd door wannéér ik dat nodig had. Hij speelde goed op mij in en heeft alle punten die ik moest leren op een prettige manier uitgelegd. Ook dingen die wat meer tijd nodig hadden werden rustig uitgelegd en er werd de tijd voor genomen. Ik ben blij dat ik voor de spoedcursus heb gekozen, maar het is wel zwaar en vermoeiend. Je moet het vol kunnen houden, maar met Kesawan lukt dat zeker wel. Ik ben echt super blij dat ik in één keer ben geslaagd. Kesawan kon streng zijn wanneer ik dat nodig had, maar het was wel altijd enorm gezellig in de auto. We hadden veel lol met elkaar en dat zorgt er ook voor dat je ontspannen achter het stuur zit. Kesawan weet ook wat hij moet doen als je zenuwachtig bent voor het examen. Kortom raad ik deze rijschool zeker weten aan!! Ben erg blij dat ik voor MJ Rijschool gekozen heb

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb rijles genomen bij MJ Rijschool , Het was zeker een gezelige leuke sfeer in de auto , hij legt per les goed dingen uit , hij zij voordat we begonnen met de les wat we gaan doen en liet die voorbeelden zien in ze boek met plaatjes en die plaatjes hielpte wel echt , hij weet ook hoe hij met iemand moet praten of helpen met rijden als die zenuwachtig is. Ben ook natuurlijk in 1 keer geslaagd. JE MOET ZEKER BIJ MJ RIJSCHOOL GAAN !!

perfect, zeker aan te bevelen

Leuke, leerzame lessen tegen een scherp tarief.

gezellig en duidelijke uitleg

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb de rijlessen bij MJ Rijschool als zeer prettig ervaren. Situaties worden van tevoren met je besproken zodat je niet zo snel voor verassingen komt te staan. Je merkt iedere les dat je vooruit gaat en Kesawan is heel geduldig bij het bespreken en evalueren van je fouten (ook als je deze al 100x hebt gemaakt). Door de prettige sfeer die Kesawan weet te creëren voel je je ook snel op je gemak. Eigenlijk kan ik alleen maar pluspunten bedenken over de wijze waarop Kesawan je begeleidt naar je rijbewijs. Kesawan is zeer goed te bereiken en heel flexibel in het maken van afspraken en komt deze ook altijd na. Verder is Kesawan gewoon een topgozer met veel humor dus het is ook nog vaak heel gezellig in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

\"MJ Rijschool: het geluk naar je rijbewijs!\". En terecht, want ondanks dat ik enkele keren toch wel eens bijna mensen van hun sokken reed en ik er de laatste 2 van de 4 lessen een puinhoop van maakte, heb ik het toch allemaal even gefixt. Ik heb genoten van alle lessen: \'s ochtends vroeg, midden op de dag, maar ook \'s avonds laat. Je leert autorijden in een ontspannen sfeer en ondanks dat hij soms hard begint te schreeuwen (zodat je leert omgaan met onverwachte wendingen) probeert Kesawan de rust en kalmte te bewaren en begeleid hij je op een persoonlijke manier. Goede duidelijke lessen waarin veiligheid en sociaal rijden voorop staan. Fouten worden goed geëvalueerd zodat je weet waar je zwakke puntjes zitten en je die kan aanpakken. Ook het plannen van de lessen is flexibel, er is altijd wel ergens een gaatje vrij en anders zorgt hij daarvoor. Lage prijzen, hoge kwaliteit. Bedankt voor je gezelligheid, je vertrouwen, je gevoel voor humor en je luisterend oor. Bedankt man, voor alles.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben begonnen met lessen bij Kesawan. Toen ik begon wist ik nog helemaal niets. Daarom had ik eerst een proefles genomen. Hierin gingen we een rondje rijden en legde Kesawan al kort uit wat ik moest doen en hoe alles in elkaar zit. Ik vond het goed gaan, ondanks dat ik het spannend vond. Daarna heb ik een pakket genomen en tijdens de lessen heeft Kesawan altijd een goede en duidelijke uitleg gegeven. Ik vond het fijn dat we aan het eind altijd een nabespreking hadden, waarin werd besproken hoe de les was gegaan en waar ik nog op moest letten. Ook hebben we de punten die nog minder gingen altijd herhaald, totdat het beter ging. Ik vond het fijn dat Kesawan de tijd nam en rustig was. Vandaag heb ik mijn rijexamen gehad en ik heb het in één keer gehaald. Hier ben ik echt heel blij mee en ik wil Kesawan enorm bedanken!

goede service, goed behandeld

Ik ben er blij met de lessen van MJ rijschool, en daardoor heb ik ook in een keer mijn praktijk examen gehaald. Er wordt duidelijk verteld wat je te wachten staat en wat je moet kunnen. Kesawan is niet alleen serieus, maar is ook iemand waarmee je kan lachen. Hij blijft erg relaxt onder elke situatie waardoor het jou ook rust geeft. Over het algemeen was ik dus heel blij met de lessen bij MJ rijschool!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede rijschool geduldige man, leuke leerzame lessen en komt zij afspraak na. Met veel plezier gelesd!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte instructeur zeg. Sta je bij het stoplicht, lesauto gaat rechtdoor, wij rechts stond een rij auto\'s voor hem maar hij kon makkelijk zijn leerling vooruit laten rijden want er was plek zat. Wordt je gewoon uitgelachen in je gezicht door de instructeur omdat je er moeilijk door kan. SLECHT, heel slecht beste man. Zou jou dus nooit aanbevelen alleen al om dit (want wat leer jij je leerlingen nog meer? anderen irriteren of dwarszitten in het verkeer lijkt mij niet zo goed hoor!)

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geachte heer Nolten, Naar aanleiding van u beoordeling over onze rijschool op klantenvertellen.nl wil ik u graag het volgende mededelen. We stonden inderdaad bij een roodverkeerslicht op de Schagerweg op vrijdag 26 februari rond 16.15 a 20 uur, waarbij je de mogelijkheid hebt om af te slaan richting Daalmeer. Voor ons stond een vrachtauto met spullen om een markt op te zetten. Tijdens de rijlessen bij ons wordt altijd geleerd als er een vrachtauto bij een verkeerslicht stilstaat, ga je altijd als de mogelijkheid er is naast de vrachtauto staan. En als je er niet naast kan staan, zorg je dat je met voldoende afstand achter de vrachtauto staat (maakt eigenlijk niet uit wat voor voertuig ervoor staat). Dit i.v.m. de veiligheid en ook vooral met het zicht voor ons (we zien anders alleen de achterkant van de vrachtauto meer niet). Op het moment dat ik dat tegen mijn leerling vertelde met een glimlach en naar rechts draaide dacht u misschien dat ik u uitlachte. Ik kan u verzekeren dat het niet om u ging. Het ging om de situatie wat eigenlijk mijn leerling moest beheersen en dat het op dat moment niet ging zoals het hoorde. Ik word niet kwaad en probeer de leerling altijd rustig te houden met een grapje. Wij leren niet om andere te irriteren of dwarszitten maar juist de fouten van anderen op te vangen en te helpen. En daarbij gaat het ook om de veiligheid van ons. Vind het erg jammer dat u het via klantenvertellen.nl heeft gemeld. U had het ook eerst ons kunnen mailen of bellen. Ik had u graag te woord gestaan. Hoop dat u de situatie begrijpt en als u nog vragen heeft hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Kesawan Thanigasalam MJ-rijschool

perfect, zeker aan te bevelen

Erg goeie lessen worden er geschreven. Zeer goede prijzen. De lessen worden met aandacht gegeven en het is ook gezellig. Deze rijschool is echt aan te raden voor succes naar je rijbewijs!

perfect, zeker aan te bevelen

Vanmorgen geslaagd voor mijn rijbewijs! Altijd leuke lessen met Kesawan gehad en vooral leerzame lessen. Soms streng als dat nodig maar ook heel veel leuke lessen gehad. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

Net geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik heb hele leuke en leerzame lessen gehad bij Kesawan met veel humor. Er was altijd een goede sfeer! Het autorijden werd goed en duidelijk uitgelegd en als het even niet lukte bleef hij altijd geduldig. Wanneer plotseling een les niet kon doorgaan kon er ook altijd heel flexibel een ander tijdstip worden geregeld. Heb een hele leuke tijd gehad de afgelopen maanden en ga de lessen zéker missen!

goede service, goed behandeld

MJ rijschool is een goede rijschool. Kesawan is een leuke en relaxte rij-instructeur en legt goed uit. MJ rijschool is een goede aanrader voor iedereen die nog aan het twijfelen is.

goede service, goed behandeld

Hele goede duidelijke lessen, met altijd humor van de instructeur

goede service, goed behandeld

Goede uitleg met zo af en toe een beetje lol. Wat zorgt voor een relaxte sfeer in de auto. Wat voor mij resulteerde in het behalen van mijn rijbewijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag mijn rijbewijs gehaald! Super bedankt Kesawan! Ik keek iedere week opnieuw uit naar de lessen! Als je leuke en zeer leerzame lessen wilt krijgen raad ik zeker MJ Rijschool aan! Het is een rijschool waar je je meteen thuis voelt!

goede service, goed behandeld

Echt een goede rijschool! Kesawan is een grappige en gezellige, maar op de juiste momenten ook serieuze instructeur. Zijn lessen zijn goed opgebouwd, zijn instructies zijn duidelijk. Absoluut een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag me rijbewijs gehaald bij MJrijschool! Ik keek elke keer weer uit als ik weer moest lessen, omdat het altijd zo gezellig was met Kesawan maar ook vooral erg leerzaam. Ik heb met veel plezier me rijbewijs gehaald en ik raad iedereen deze rijschool aan. Een rijschool waar je je meteen op je plek voelt!

goede service, goed behandeld

Ik ben begon met lessen in Alkmaar,maar was inmiddels daar gestopt omdat ik niet leuk meer vond. Maar toen ik bij Mj rijschool kwam was heel anders ik ben heel tevreden geweest met het manier van lesgeven. bij Kesawan voel je op je gemaak en met veel humor, veel tips en positieve opmerkingen. Kesawan heeft mij veel vertrouw gegeven en dat is wat ik nodig had.:)

goede service, goed behandeld

Flexibele, rustige rij-instructeur met verstand van zaken.

goede service, goed behandeld

Spoedcursus gevolgd bij Kesawan. Ervaren rij-instructeur die de rust neemt om instructie te geven, maar ook van gezelligheid houdt, waarbij hij op de juiste momenten serieus weet te zijn. Ook door Nathalie (administratie) al snel op de hoogte gebracht per mail wat er van mij verwacht werd voor het praktijkexamen, zodat ik mezelf hier tijdig op kon voorbereiden; super rijschool!