betrokken trainster is Loura

Ik ben tevreden over de training en hoe Loura de groep wist te activeren. Iedereen deed mee. De dame van de catering vond ik erg onvriendelijk. Dat voelde wat minder gastvrij.

Lesgeven gebeurd met passie

Je merkt dat de lesgevers je met intentie de lesstof bijbrengen.

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Professioneel en zeer betrokken.

Was gewoon een fijne en leerzame les periode.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Helemaal super geregeld en goed meegedacht

Leuke dag gehad met leerzame punten. Leuke trainer die duidelijke uitleg geeft met goede voorbeelden

Top !!!

TjoooTjooo !!!

Positief verrast

Heb er weer wat van op kunnen steken.

Goed georganiseerd

Ondanks de reisafstand, Capelle naar Nieuwegein, toch een positieve ervaring, enkel en alleen om alles weer op te frissen. Aardige en goede docenten, maar het feit dat één iemand 1 minuut te laat was omdat hij aan de overkant stond, dus net niet op tijd in het lokaal was, niet meer deel mocht nemen, was wel n GROTE afknapper. Dat moet beter kunnen

Goede rijinstructeurs goede leswagens

Ik heb Rijles gehad van Dennis, Wim Leonard en Kevin. Naar mijn mening hele goede rijinstructeurs die weten hoe ze les moeten geven en je snel beter maken als leerling. De lange lesuren zijn niet altijd handig ivm concentratie die afneemt als je 4 uur lang geconcentreerd lest.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Uitstekende ervaring

Ik heb onlangs deelgenomen aan de les voor de praktische toets en toets besloten terrein voor de bus en ik ben zeer tevreden over de ervaring. De instructeur was buitengewoon professioneel en deskundig, en wist de les op een duidelijke en boeiende manier te presenteren. Tijdens de les kreeg ik de kans om mijn busvaardigheden te verbeteren en mijn kennis van verkeersregels en veiligheid te vergroten. De praktische oefeningen voor het toets besloten terrein waren zeer nuttig en gaven me het vertrouwen dat ik nodig heb om veilig en bekwaam achter het stuur van een bus te zitten. Wat ik vooral waardeerde aan deze les was de individuele aandacht die ik kreeg. De instructeur nam de tijd om mijn sterke punten en verbeterpunten te identificeren, en gaf nuttige feedback die me zal helpen mijn rijvaardigheid verder te ontwikkelen. Al met al kan ik de les voor de praktische toets en de toets besloten terrein voor de bus van harte aanbevelen aan iedereen die zijn busvaardigheden wil verbeteren. Ik voel me nu veel zelfverzekerder en beter voorbereid om de weg op te gaan. Bedankt aan het hele team voor deze waardevolle ervaring!

Niks te klagen

• Service N.v.t.

Helemaal goed

Deskundig

• Gevolgde opleiding: Andere categorie/cursus

Alles in één keer gehaald!

Zeer tevreden over mijn ervaring bij E&R opleidingen Uithoorn! Zowel mijn theorie examens als mijn praktijk examens voor rijbewijs D in één keer gehaald. Nogmaals bedankt Andre, Ferry en Kim!

In 1 x geslaagd voor C.

Dennis als instructeur werkte perfect, hij heeft veel kennis en weet dat prima over te dragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Gevolgde opleiding: Vrachtwagen (C)

Saai

Vond het saai. Aangezien ik al veertig jaar in het vak zit was het meeste al bekend.

Leefstijl, een cursus die ik niet onder code 95 vind vallen

Langdradige cursus, leefstijl, voor mij alleen actieve cursussen wat code 95 inhoud dus wat betrekking heeft op ons vak

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Goede digitale informatie en prettige leeromgeving

Ik heb code 95 gedaan. Ik deed dat bij ER omdat ik vijf jaar geleden op een fijne manier mijn groot rijbewijs gehaald heb bij ER. Die ervaring was zo prettig dat ik nu, ondanks dat mijn huidige werkgever een ander aanbeval, ik toch voor ER gekozen heb. Punt van kritiek is dat voor docenten soms ook gebruik werd gemaakt van externen, die vervolgens zeer bedenkelijke kwaliteit leverde. Ik heb de indruk dat de kritiek die dat opleverde, ER meteen in actie bracht.

Prima geregeld

Goed geregeld

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Goede ervaring moet nog een dag maar zie er niet tegenop

Goede gedegen opleiding

Wij hadden een leuke groep. Veel stof en informatie tot ons moeten nemen. Alles werd duidelijk uitgelegd en overal werd de tijd voor genomen

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Goed bezig en goede uitleg

Nvt

• Gevolgde opleiding: Andere categorie/cursus

Cursus waar je iets aan hebt.

Nuttig maar ook prettig gegeven.

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Een goede rijschool met veel deskundigheid

Een heel goede rij-instructeur die zich goed kan afstellen oo de leerling. Prima begeleiding en een flexibele organisatie

Koud leslokaal en matige lunch cursus ansich ok

Koud leslokaal en matige lunch cursus ansich ok

• Service N.v.t.

Utrechthaven 1 3433PN Nieuwegein

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.