Goede cursus

Netjes geregeld, ism rijschool keybek

• Gevolgde opleiding: Vrachtwagen met Aanhanger (CE)

Het duurt te lang maar ik ben blij me dank Julie wel gr

super bedrijf

Ga zo door

Goede begeleiding

goede begeleiding

Fijne deskundige mensen

Ik heb een fijne dag gehad, het onderwerp dat we kregen leerde ik veel van. Het werd goed uitgelegd. Met andere woorden met E&R opleidingen is het een leerzame dag, ik kom hier graag terug.

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Kon niet de aandacht vasthouden

Leerzame cursus

Goede opbouw van de cursus, ook weer wat nieuwe dingen geleerd. Belangrijke onderwerpen zijn aangestipt. De docent vond ik ook bekwaam en aardig.

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Bijscholing sluit aan bij je dagelijkse werkzaamheden

Kennis opgefrist die op de achtergrond waren geraakt. Op de hoogte gebracht voor de nieuwe technieken die er eventueel toegepast gaan worden bij het beroeps personen en goederen vervoer.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

enthousiaste instructeurs, fijne rijervaring

De planning ging iets minder, want er is er maar 1 die ook nog op vakantie was en de andere zou met zwangerschapsverlof zijn. Verder ben ik wel gewoon binnen 3 maanden geslaagd voor mijn rijbewijs -D

Goede voorbereiding op beroepschauffeur

Ik vond het fijn dat mijn instructeur Vincenth de nadruk legde op mijn veilig op pad sturen, in plaats van alleen maar het rijbewijs zelf halen. Ik denk dat dat een goede mindset is als instructeur. Verder was Vincenth erg flexibel, als ik bijvoorbeeld verzocht om een dagje naar Delft te gaan met rijles, om daar met de bus doorheen te rijden. Daarnaast mocht ik een keer met collega Marco meerijden in de richting van mijn huis, wat mij reistijd scheelde, daarom 5 sterren voor de service!

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

Was eerste instantie beetje wennen met de instructeur hij was vrij direct. En ik kan daar slecht tegen en mijn eigen fout dat ik daar dan zelf niks van zeg maar opkrop. Maar gaande weg was Arnold voor mij een geschikte instructeur en hij goeie indruk achter gelaten een man met kennis hij zegt niets meer en niets minder dan waar het tot doet . Bedankt Arnold !! Was goed bedankt fijne rijschool En niet gedacht dat het zo groot is bij E&R Allemaal goeie instructeurs Met duidelijke uitleg Ik raad jullie zeker aan !!!!

• Gevolgde opleiding: Bus (D)

goede instructie leidend naar een goed resultaat

met dank aan de instructeurs Sjaak, Darko, Bert en George

Duidelijk en goed

oke

h

Interessant

Nico , mijn opleider gaf duidelijke uitleg en goed les , was serieus en week niet af van de onderwerpen , kortom zeer tevreden

theorie en code 95

heb het via e learning de opleiding gedaan. Wat ik tot op heden jammer vind ik dat toen ik mijn theorie verkeer gehaald had wat je moet hebben als je wil afrijden. De procedure is dat je dan de andere examen ook moet halen. Ik betaal het zelf dus ik bepaal zelf of ik wil lessen of dat ik wil wachten. Dan moet ik een mail sturen om eerder te starten met lessen maar dan krijg je eigenlijk gewoon standaard geen antwoord op. 15 februari examen verkeer gedaan mag pas eind april gaan lessen. Vind het echt jammer dat ik eerst informatie heb aangevraagd en ik geen antwoord kreeg en vervolgens dat ze eigenlijk ook niet vlot zijn met reactie geven op mails. Ik hoop dat de rest van mijn opleiding goed gaat en dat de praktijk lessen goed zijn dan schrijf ik mijn beoordeling opnieuw nu beveel ik E en R nog niet aan en dat komt omdat ze geen antwoord geven op een mail die je stuurt. Het enige wat ze wel vlot deden was de factuur sturen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

perfect

goed les gekregen ,en goede uitleg

Fantastische cursus

In een woord geweldig, perfecte instructeur, en een ouderwets goede dag door heel veel rijden, en geen simulator, dus nogmaals fantastisch, mede dank de instructeur

Goed instructeur

Hij wist goed waar die het over had, recht en duidelijke uitleg

• Gevolgde opleiding: Code 95/Nascholing

Snelle en duidelijke planning voor mijn code 95 zodat ik snel an de slag kon in mijn nieuwe baan!

Apart

De leraar kwam te laat binnen was arrogant en lachte vooral om zijn eigen grappen

Ik heb goede update mee genomen voor code 95

Goede informatieve opfris cursus.

Afspraak=Afspraak

Al enkele jaren ben ik klant bij dit bedrijf. Ik ben tevreden over de communicatie cursist/ planning. De planner belt als afgesproken is dat er gebeld wordt. Dat is fijn. Bij dit bedrijf is Afspraak = Afspraak. Dit geldt voor cursist en planner. Over de instructeur- momenteel Ali- ben ik zeer tevreden. Streng edoch rechtvaardig!

Top onderwijs

Vakkundige docent weet alles duidelijk over te brengen, en houdt de sfeer en spirit goed.

betrokken trainster is Loura

Ik ben tevreden over de training en hoe Loura de groep wist te activeren. Iedereen deed mee. De dame van de catering vond ik erg onvriendelijk. Dat voelde wat minder gastvrij.

Over E & R Opleidingen BV

E&R is de meest complete rijschool in de regio: je kunt bij ons terecht voor alle particuliere en zakelijke rijbewijzen. Ons doel is om al onze klanten tevreden te stellen. Daarom streven wij in onze opleidingen naar de hoogst mogelijke kwaliteit en proberen we deze waar mogelijk te verbeteren. Wij geloven in een persoonlijke, open aanpak. Dit betekent dat wij voor iedereen een opleiding op maat verzorgen en altijd helder zijn over kosten en verwachtingen.