Betrouwbare kwaliteit als “aanhanger” aan service gericht klantvriendelijk contact

Zie boven.

Goed en betrouwbaar

Goed advies. Snelle service.

Vriendelijk en servicegericht

Vriendelijk en servicegericht

goed en vriendelijk geholpen

top mensen die alle tijd voor je nemen

Er was een hoek van onze huif (de ijzeren opbouw) afgebroken, deze is weer keurig gelast!

uitstekend, goede service

goed bedrijf, we worden snel en goed geholpen. onderhoud ook altijd perfect. klant vriendelijk.

uitstekend

Uitstekend bedrijf

Mijn ervaring is super ..... is altijd al zo geweest ....kom er al zo een 20 jaar ....en Wouter is alleen maar ouder gewerden en dat kan je echt zien .....Whaaaaaa

Netjes en goed geholpen

Vriendelijke mensen snel en goed geholpen ga zeker nog vaker terug

No nonsens mentaliteit, Zeer klantvriendelijk. Stelt de klant op zijn gemak. Volgende aanhanger zal ik ook zeker hier kopen.

prettig bedrijf, waar geen onzin verkocht wordt

Wij hebben met Pinkster schilderwerken diverse aanhangers en laten Bouwman al het onderhoud doen. Hun expertise, dus hun werk. Wij hebben volle vertrouwen en gaan altijd met een goed gevoel de deur uit. Qua prijs en dat wat ze uitgevoerd hebben. Plezierig bedrijf in omgang.

Top Service

Op 29december 2021 zijn wij fantastisch geholpen door de eigenaar i.v.m defect lampje van onze aanhangwagen. Ondanks dat de werkplaats dicht was kwam de eigenaar in actie en heeft het lampje gerepareerd en een nieuw lampenkapje en nieuwe bekabeling geplaatst. Bouwman is zeer aan te bevelen!! Alleen maar lof.

Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Ik heb een dichte aanhangwagen gehuurd van 2,5 m. Wat een top service en geweldig aardig en meedenkend personeel. Internetsite heel helder en gebruiksvriendelijk! Goed materiaal en huren voor een in mijn ogen lage prijs. Zeer aan te bevelen! Als ik weer wat nodig heb weet ik ze zeker te vinden!

Een top bedrijf!

Goede service van alle vriendelijke medewerkers!

top

top mensen en goede kwaliteit

Mijn ervaring met bouwman Assen is uitstekend. Prettige mensen, gaan goed vertrouwd met ander mans materiaal om. Goede service uiteraard en betaalbaar.

snelle service

vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Auto ambulance stond al klaar bij aankomst.

Zeer betrokken

Vakkundig advies, prettige omgang

communicatie en kwaliteit goed

Komt afspraak na wat overlegd is en prettige omgang met de klant

Eerlijk en hulpvaardig.

Goede service en eerlijke prijzen. Je weet waar je aan toe bent.

Erg mooi werk geleverd!

Snel, correct en vriendelijk

Top Service!!!!!

Na een lekke band verkochten de jongens me gewoon 6 nieuwe banden en haalden ze van hun eigen trailers. :-)

Mooi bedrijf

Vakmanschap.

Wiltonstraat 12 9403AV Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.