Geweldige service

Zelfs na openingstijd ons zeer vriendelijk geholpen. Een bedrijf waar je graag nog eens en vaker terug komt

Ongekende service en know-how, fantastisch!

Je komt vaak bedrijven tegen die je iets willen verkopen met als hoofd omschrijving : artikel nummers. Dit is niet het geval bij Bouwman aanhangwagens. Vanaf het eerste contact en toen gedurende het aankoop proces ging het om persoonlijke begeleiding, adviezen en top kwaliteit materialen. Een echte aanrader om bij aankoop van wat voor trailer dan ook, deze firma te bellen want succes is verzekerd!

Altijd een top ervaring!!

Volgens afspraak alles weer geregeld

correct en goed

goede kwaliteit, afspraken worden goed nagekomen, service gericht. verlichting met plakbandresten worden nog even omgewisseld voor aflevering. Erg fijne aanhanger.

Fijn bedrijf , ze doen wat ze beloven

Gebruikte aanhanger gekocht , voor een prima prijs kwaliteit , en de aanhanger was ook zoals omschreven . Ga zo door .

Fijn bedrijf, ga zo door!

Prima geholpen

Prima geholpen

Top service en goede prijs kwaliteit verhouding

In december een geweldige aanhanger gekocht bij Bouwman in Assen. Naast dat ze het voordeligst zijn in prijs reageren ze snel op mails en geven goed en duidelijk advies over de producten die ze verkopen. Alles is uit voorraad leverbaar dus geen lange wachttijden. Al met al een goede ervaring en zeker vijf sterren waard.

Altijd goede service

Altijd goede service

fijn contact en goede service

fijn contact en goede service

Prima ervaring bij Bouwman.

Uitstekend geholpen, no nonsense, informeel en afspraak is afspraak.

Toppers snelle service en niet duur

Kom hier vaker met me glas aanhanger super service

Aardige mensen, goed advies en komen afspraken na!

Fantastisch geholpen

Geweldig geholpen, uitleg gehad, nodige accessoires direct gemonteerd. Vriendelijke mensen!

Juiste adres voor veilige aanhangers!

Uitstekend werk! Vriendelijk! Gewoon Perfect!

Leuk bedrijf, goede kwaliteit

Wat een leuk bedrijf! Ik heb recent mijn tweede motortrailer hier gekocht. Altijd een leuke ontvangst en een no nonsense mentaliteit. Afspraak is afspraak. Ga zo door!

Fijn bedrijf

De mannen zijn vriendelijk, staan voor je klaar en doen wat ze afspreken. Je voelt je er welkom!

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Keurig te woord gestaan, duidelijke uitleg over de werkzaamheden en alles volgens afspraak. Onze monteurs kunnen weer veilig op pad

Super service,en denkt met de klant mee.. Top

Uitstekend!

Mijn 2e aanhanger bij Bouwman gekocht. De aanhanger werd direct klaargemaakt en aangepast en kon direct mee. Super geregeld! Ook voor verhuur een goed adres, niet omslachtig en heel service gericht.

Vakmannen, adequaat en volgens afspraak

Prima bedrijf. Vakmannen die al jaren mijn trailer in orde houden. Prettig in omgang ook. Datgene wat ze zeggen doen ze ook en ze kijken ook nog even wat verder.

Vriendelijk en goed

Vriendelijke mensen en goed geholpen

Prettig zaken doen

Duidelijk contact, meedenkend en mooi product gekregen

Betrouwbare kwaliteit als “aanhanger” aan service gericht klantvriendelijk contact

Zie boven.

Over Bouwman Aanhangwagens Assen

Over Bouwman Aanhangwagens Al meer dan twintig jaar is Bouwman Aanhangwagens Assen een begrip in Assen en omstreken. Voor de verkoop en verhuur van aanhangwagens bent u bij ons aan het juiste adres. Aanhangwagen specialist sinds 2001 In 2001 is Bouwman Aanhangwagens gestart met een vestiging in Assen. Na ongeveer zes jaren in dienst te zijn geweest heeft Wouter Lubbers het stokje overgenomen en is verder gegaan onder dezelfde naam. Sinds die tijd is Bouwman Aanhangwagens Assen uitgegroeid tot een grote landelijke specialist in aanhangwagens. Naast aanhangwagens is Bouwman Aanhangwagens een grote speler op het gebied van motortrailers. Vanuit eigen ervaring met motorrijden, zijn de motortrailers toegevoegd aan het assortiment om zo in te spelen op de behoefte van de motorrijder. Onze persoonlijke en deskundige aanpak zorgt dat u het beste advies krijgt bij uw koop of huur van een aanhangwagen. Met onze goed uitgeruste werkplaats is ook onze service op het hoge niveau dat u van ons mag verwachten.