Super snelle service

Aangekomen met een kapotte band in de garage wordt er meteen actie ondernomen, zeer snelle en goede service met onderwijl een bakje koffie en een praatje.

Snel en goed geholpen!

Behulpzaam en betrouwbaar! Prettige partij om zaken mee te doen. Ook de service na verkoop is super! Altijd bereikbaar en helpt indien nodig.

Goede info, goede service, nakomen van afspraken

Ik ben goed geinformeerd over de te kopen auto. Ik ben nog met respect behandeld. Duidelijke afspraken die negekomen werden Vriendelijke bejegening, men namalle tijd.

Komt afspraken na ! Fijne auto gekocht!

Fijn bedrijf

Goed advies en houd zich aan de afspraak

prima service.

goede service, nemen de tijd voor je.

Positieve ervaring!

Mooie auto' s, goed advies, goeie service.

Eerste ervaring: Goed eerlijk bedrijf

Druk bedrijf, eigenaar neemt de tijd voor je. Legt alles goed uit, eerlijke inruilprijs oude auto en niet te duur met andere aanschaf auto. Beetje aanloopmoeilijkheid met ondergebouwde trekhaak maar alles naar volle tevredenheid opgelost. Hoop het niet nodig te hebben maar eigenaar zegt alles op te lossen als er iets aan de auto mankeert. Heb de indruk dat hij hierbij eerlijk overkomt.

Goede service, snelle reactie en persoonlijke service

Fijne persoonlijke benadering.

Gemoedelijk

Gastvrij ontvangen. Neemt alle tijd voor jouw als klant

Mooie auto's

Ik ging met mijn dochter voor een auto kijken. De vriendelijke verkoper had niets staan voor mijn dochter ondertussen mocht ze een auto zo lenen zonder dat ze daar een cent voor hoefde te betalen. Dat is nog eens service. Na een paar dagen wilde we de auto ophalen en zag ik voor mij een hele mooie auto staan. Ik mocht er eerst in rijden en daarna beslissen. De auto die ik had heb ik doorverkocht aan mijn dochter en ik heb een Renault Capture er aan overgehouden. Dus 2 mensen helemaal blij. Chapeau garage Accent.

We zijn goed geholpen

We zijn redelijk goed geholpen alleen hadden we wel meer uitleg over de auto verwacht

Goed geregeld alles was Top.Heel vriendelijk.

Goed geholpen alles was Top,een aan rader.

Topservice

Onze zoektocht naar een Fiat 500C via een Bovag-dealer bracht ons vanuit de regio Alkmaar naar Best. Daar konden we zelfs op zondag terecht voor een proefrit. Een mooi bedrijf aan huis en gastvrij ontvangen door Pieter. Eerlijke informatie over de auto en geen verkooppraatjes. We merkten aan alles dat Pieter pas tevreden is als de auto in perfecte staat zijn garage verlaat en daarnaast is het gewoon een sympathieke vent. Toen bij de aflevering nog een onverwacht mankement bleek werd de Fiat naderhand zelfs in de kop van Noord-Holland gebracht. Met daarbij nog een flesje wijn en een mooie bos bloemen. Topservice!

Prima auto gekocht en een goede service gehad.

Onlangs een Ford C Max gekocht bij auto Accent. Naar voller tevredenheid. Prima bedrijf!

Goede service en snelle levering

Super goede service gehad en alles werd snel geregeld.

Daar is klant koning

Je wordt daar gezellig en goed ontvangen

Heel prettig geholpen

Heel prettig geholpen door de eigenaar Pieter .

Geen "gemaakte" verkooppraatjes

Klantgericht, goede service hetgeen zorgt voor de uitstraling van een vertrouwd adres.

Heel goed.

Prettige ervaring!

Zeer goede service en klantvriendelijke mensen

Ik heb bij Auto Accent Best een Opel Astra ( 2017 ) gekocht. Heel goed geholpen door de eigenaar ( Pieter ) en zijn personeel. Het was de moeite waard om van mijn woonplaats ( Almere ) helemaal naar Best te rijden.

geweldig

wij hebben een renault captur gekocht gewelde uitleg gekregen van pieter hij heeft met ons samen alle tijd genomen met de proef rit we mogen ten alle tijden voor meer informatie bij hem komen pieter top wij vonden het heel vertrouwd geweldig

Super goede ervaring met Auto Accent Best

Voor de eerste keer en naar alle tevredenheid een auto gekocht bij Auto Accent in Best. Onze geïmporteerde auto is voorzien van alle papieren (historie) en dat geeft een extra fijn gevoel. Daarnaast is de conditie van de auto in perfecte staat en valt het ons overigens op dat alle auto's bij Auto Accent er tip top bijstaan. Pieter (de eigenaar) komt al zijn afspraken netjes na. Onze auto had nog een paar kleine parkeer deukjes en moest de navigatie opnieuw worden ge-update. Dit is alles naar volle tevredenheid opgelost. Zelfs heeft Pieter de batterijen van onze afstandsbedieningen allemaal vervangen. Dit zegt iets over de goede service en hoe je met klanten omgaat. Nee die grote dealers met hun maatpakken en slechte koffie laten wij in het vervolg naast ons liggen. Pieter nogmaals dank voor onze mooie bolide en dat je nog lang mooie en betrouwbare auto's mag verkopen. Het is je echt gegund. Groetjes Peter

Top auto door een top bedrijf

Dan ga je voor de auto van je moeder naar Auto Accent Best.. en een week later rij je in je eerste eigen auto! Professioneel bedrijf met top kwaliteit occasions, nogmaals bedankt Pieter!

De Dommel 12

5684 PN Best