Prima auto geleverd prima service

Vriendelijke geholpen. Acceptabele prijs voor de auto. Prima snelle service

Efficiënt betrouwbaar en accuraat

Zonder meer een garagehouder die levert wat hij afspreekt!

Super auto's, super service!

Mijn vorige auto was er ook eentje van Auto-Accent. Je koopt er niet zo vaak eentje bij Auto-Accent omdat ze simpelweg te lang meegaan! De vorige was na 14 jaar nog steeds helemaal prima maar je wilt ook wel weer eens wat anders... Ondertussen rijdt al heel de familie naar volle tevredenheid in een Auto-Accent bolide. Wat mij betreft...tot over 14 jaar maar weer! ;)

Fijne benadering, deskundig advies, goede nette auto.

Op zoek gegaan naar een door mij gevraagde uitvoering van een Mazda CX3, naar volle tevredenheid in gebruik genomen en nog altijd erg te spreken over deze auto.

zeer professioneel en prettig

zeer prettig en professioneel contact.

Prima geholpen

Goede auto voor scherpe prijs

snel en prettig geholpen.

Snel aan een andere auto geholpen na een ongeval. Wij werden thuis opgehaald bij het afleveren van de auto zodat we daar niets voor hoefde te regelen.

Hier is een klant nog ouderwets klant en geen nummer.

Een fijne garage met oprechte en eerlijke medewerkers. De persoonlijke aanpak zonder gladde praatjes is top. Aardige eigenaar en zijn vrouw. Gewoon een nette en eerlijke garage.

Goed gevoel.

Heb het gevoel dat men hier op een eerlijke manier te werk gaat.

Vriendelijk en vakbekwaam geholpen aan een hele fijne auto. Snelle levering geheel conform afspraken.

Geweldige service zeer net bedrijf

Van begin af aan meteen een goed vertrouwen geweldige mensen Ik zal het ten zeerste aanraden aan mensen die een auto zoeken

Prima bedrijf en een gezellige eigenaar.

Goeie service, nette prijzen en goede kwaliteit auto's. Pieter denkt met je mee en zoekt alles goed voor je uit.

Heel goed weer!

Wij hebben hier twee auto's gekocht en doen hier ook het onderhoud. Al jaren enorm tevreden! Hier word je niet onnodig op kosten gejaagd en betaal je een nette prijs voor je auto.

Gedreven ,vriendelijke benadering ,thuisgevoel gevend

We werden goed ontvangen en er was een luisterend oor. Had graag meer willen horen betreft de afkomst van de auto. Van de andere kant heb ik er tot op heden vertrouwen in dat ik een prima auto gekocht heb.

Fijne service en vriendelijke eigenaar

De aankoop was een fijne ervaring in een gemoedelijke sfeer en met goede service. We komen hier zeker terug voor onderhoud

zeer goed

Ik heb mijn auto bij Auto Accent Best gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit en service! De geleverde opel astra opc rijd geweldig.

uitstekend, vertrouwend, vriendelijk en tevreden

we werden vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg en het voelde vertrouwd. wij zijn heel tevreden met onze nieuwe auto

Betrouwbare garage en Pieter de zanger en eigenaar staat altijd voor je klaar

Betrouwbare garage waar je goed geholpen wordt en geen nummer bent. Pieter hoef je maar te bellen en staat altijd voor je klaar

Meedenken, service, kwaliteit, nakomen van afspraken!!

Ik heb mijn auto bij Auto Accent Best gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit en service! De afspraken die gemaakt worden worden nagekomen. Er wordt goed geluisterd naar wat je wensen en mogelijkheden zijn. Je kunt altijd met vragen terecht onder het genot van een goeie kop koffie!

Geweldige service

Voor het eerst daar een auto gekocht, maar zeker niet voor het laatst! Geweldige service en begeleiding

Geweldig en een eerlijke verkoper!

Geeft eerlijk advies, goede inruilwaarde en verkoopprijs is goed.

Prima service en deskundig advies

Prima geholpen bij inruil van oude auto en aankoop van occasion

Vriendelijkheid , helpende hand en service aanbieden. Koffie ????...wordt gelijk gevraagd. Super tevreden

Een positieve beleving

Na het kenbaar maken van de gestelde eisen en een afweging maken die tot een gedegen onderbouwing van een keuze leiden Resulteerde in afspraken over o.a. prijs model uitvoering en kwaliteit. Het resultaat mag er zijn. 100 procent tevreden met garantie en een prima ondersteuning .

top service

Beste Heren, Afgelopen vrijdag hadden wij bij onze Nissan Note een kokende motor, thermostaat was stuk gegaan, met veel moeite afslag Best gehaald een groot probleem aangezien wij op weg waren naar ons vakantiehuisje in Schaijk , op de carpool strook even gegoogeld waar een Nissan garage lag , 3 km rijden dat moet lukken dacht ik , Bij jullie aangekomen werden we zeer vriendelijk ontvangen kregen een kopje koffie en ons werd medegedeeld dat er zo naar ons voertuig gekeken zou , na een half uurtje kregen we te horen dat de thermostaat stuk was ,was helaas niet in huis maar geen probleem het onderdeel werd gehaald , binnen een paar uurtjes was ons voertuig klaar monteur kwam ons netjes tekst en uitleg geven over door hem uitgevoerde werkzaamheden , wil jullie via deze weg nogmaals bedanken voor jullie super service echt een garage met een grote G we hebben nog een geweldig weekend gehad dank zij jullie . Helaas komen wij uit het diepe Zuiden maar als we in de buurt van Best hadden gewoond hadden jullie een nieuwe klant erbij echt TOP jongens Met vriendelijke groet Manuel Maassen Hoensbroek