Top service!

Wanneer je een auto huurt bij van Steijn weet je wat je krijgt: uitstekende service!

ben je nog echt een klant

altijd behulpzaam

Mijn ervaring met uw bedrijf is prima hoor. Werd goed geholpen! Duidelijk allemaal! Negatieve punten heb ik niet! Misschien wel een aanvulling of ik het kenteken van de bus tijdig kan krijgen voor het vignet in Oostenrijk en Hongarije?

Op Paaszaterdag hadden wij een verjaardag, op Eerste Paasdag gingen wij onze dochter uit haar studentenkamer uit Groningen verhuizen. De mensen dachten met ons mee. We konden iets eerder de auto ophalen. Zodat de verjaardag rustig door kon gaan, zondags vroeg naar Groningen konden rijden. De auto was ruim genoeg om alles mee te nemen. De auto reed prima met cruise control. Het was prima dag!

Goed geholpen, aardig personeel, prijs-kwaliteit oke

Klantvriendelijke verhuur van een uitstekende bestelbus

Ik ben zeer tevreden over de gehuurde, bijna nieuwe, bestelbus met alles erop en eraan. Bijzondere kwaliteit in vergelijking andere autoverhuurders. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Vriendelijke en deskundige mensen. Absoluut een aanrader!!

Goede service en vriendelijk personeel.

Een goede en snelle service

Ik rijd weg van huis en kom er snel achter dat ik een lekke band heb. Om 9uur een telefoontje (na het sturen van een mailtje toen het gebeurde, voor openingstijd) dat ze op dezelfde dag de auto op komen halen in Lisse. Om 11:30uur opgehaald en dezelfde dag klaar. Al jaren klant met altijd goed verleende service.

Afspraken worden nagekomen. Goede service.

Dacht dat APK nodig was. Bleek niet zo te zijn. Is duidelijk gecommuniceerd. Daarom aangegeven een kleine beurt uit te laten voeren. Is correct uitgevoerd en werd gebeld dat auto opgehaald kon worden. Gratis leenauto meegekregen.

Zeer professioneel en kundig autobedrijf

Een zeer snelle en goede dienstverlening. Ze communiceren helder en duidelijk en doen wat ze beloven. Wij zijn erg geholpen door dit autobedrijf met een verwaarloosde auto. Een autobedrijf wat ik iedereen zou aanraden.

Fijn verhuurbedrijf !!!

Super fijn huurbedrijf voor een verhuisbus tot aan personenauto’s !! Zeker een aanrader:)

Zo goed, gelijk voor een volgende afspraak

+ Auto bijna nieuw + Heldere afspraken + snel borg teruggestort

top

service, uitleg, staat van het busje alsmede de snelheid van (financiële) afhandeling, alles top

Kleine beurt en APK

Het boeken en uitvoeren goed verlopen. Vriendelijk,kundig en behulpzaam bedrijf.

weer snel geholpen

binnen 5 minuten was het probleem verholpen en rijden we weer met nieuwe ruitenwisserbladen.

Uitstekende hulp en oplossing mankement.

Heel goed.

Uitstekende service.

Betrouwbaar en servicegericht.

Heel goed!

Remblokjes van mijn auto waren op. De auto heb ik deze week veel nodig. Ik kon langskomen om te kijken. Remblokken werden direct besteld en twee uur later kom ik terugkomen voor vervangen. Super fijn!

Prima auto en gemoedelijke service

Auto was behoorlijk nieuw, voldeed helemaal. Bij vragen was het bedrijf snel bereikbaar en ook behulpzaam. Enige is dat je even geduld moet hebben voordat je de borg weer teruggestort krijgt.

Goed geholpen bij het vervangen van een lamp

Heel goede service

Vriendelijk en duidelijk

Staan altijd voor je klaar en niets is lastig. Goede service, leenauto en je wordt snel geholpen. Kom er al lang en nog altijd tevreden.

prima bus om in te rijden

ik had titaal geen moeite om in een bus te rijden

Nooit problemen gehad en kan langs komen als er iets niet goed is en dan kijken ze er naar.

Prima service!

Prima service, goede communicatie.

Helemaal TOP !!

Goede communicatie de monteurs denken mee, en goede prijs kwaliteit verhouding

Over Autobedrijf J.T. van Steijn

Alles onder één dak voor uw gemak Sinds 1987 is JTSauto.nl hèt vertrouwde adres voor complete autoservice in de Duin- en Bollenstreek. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf. Dit houdt in dat je voor het onderhoud en reparatie van alle automerken en modellen bij ons terecht kunt. Daarnaast verkopen wij zowel nieuwe als tweedehands auto’s, ongeacht het merk én doen wij ook aan het verhuren van (bedrijfs)auto's als Autohopper Teylingen. JTSauto.nl is lid van de Bovag en aangesloten bij de Nationale Autopas. JTSauto.nl is gevestigd aan de Teylingerlaan 82a in Voorhout / Teylingen. Ons autobedrijf is eenvoudig bereikbaar vanuit de hele Duin- en Bollenstreek én ook zeker vanaf de A4 / A44. Wil je een afspraak maken voor reparatie / onderhoud aan uw auto, één van onze occasions komen bekijken of wellicht een auto huren? Bel ons dan op telefoonnummer 0252-214248 of stuur een mail naar [email protected]

Over Bosch Car Service