Prima, snelle service

Het was druk en toch hebben ze mijn probleem snel verholpen. Ondanks dat ik geen vaste klant was.

Als zeer prettig ervaren

Zeer vriendelijk. Nemen alle tijd voor je.

Echt een super betrouwbaar bedrijf

Staan altijd voor je klaar als er wat is. Onze auto moest direct naar de garage ivm de distributieriem dat deze kapot was en omdat wij op vakantie zouden gaan. Patrick heeft heeft uitstekend opgenomen en zsm laten uitvoeren. De werkzaamheden worden altijd perfect uitgevoerd. Wij zijn al jaren klant, zowel privé als nu ook zakelijk met mijn eigen bedrijf.

Zeer goede service

Bij aanschaf nieuwe auto vakkundig geadviseerd. Tevens snelle service bij aflevering van de auto. Top!

Prima service en communicatie

Bij de APK keuring werd keurig gecommuniceerd over de kosten welke ze gingen maken en hoe laat de auto klaar zou zijn. Prima afhandeling en service.

Super !

Na een offerte te hebben gekregen voor het vervangen van de distributieriem voor mijn camper, kwam de factuur lager uit omdat de arbeidsduur korter was dan gepland. Dan wordt gewoon de echte tijd berekend. Altijd vriendelijke ontvangst en ze denken met je mee. De service is echt geweldig. Ik beveel deze garage van harte aan !!

Goede service met een stevige prijs.

Een garage met vriendelijke en naar mijn idee kundige mensen. Alleen hoef je niet te verwachten dat je goedkoper uit bent dan bij een merkgarage. Maar alle waar naar zijn geld en dit was de eerste, maar zeker niet de laatste keer dat ik mijn auto hier een grote beurt heb laten geven. Vandaar een dikke 8 !!!

Zeer klantgericht en prijsbewust

Nette, correcte en snelle service.

We zijn goed en vriendelijk geholpen

We zijn al jaren klant en zijn al jaren tevreden.

Snel en goed.

Snel reageren, goed meedenken.

Tevreden over de hele gang van zaken

App keuring en kleine reparatie naar tevredenheid afgehandeld

Vriendelijk en eerlijk.

Alle ruimte en tijd om een auto te bekijken. Geen mooie verkooppraatje, een gevoel van vertrouwen is ons genoeg geweest.

Goede service.

Na een reparatie waren we niet tevreden. Ze namen contact op en het is super netjes opgelost. We blijven.

Afspraak is afspraak

Auto van 5 jaar oud gekocht. Verschillende afspraken gemaakt over levering auto. Alles netjes nagekomen. Geen verrassingen.

Fijn betrouwbaar adres

Ik kom alle vele jaren bij Gert en Patrick en ze geven me nog steeds een tevreden gevoel in de keuze van garage bedrijf. Vele zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Afspraken worden na gekomen je komt hier niet voor verrassingen te staan. Fijne monteurs die nergens te beroerd voor zijn.

Zo als het hoort

Zo als het hoort

Goed gevoel

Topservice!

Mijn ervaring met Autobedrijf Gert van den Berg was zeer positief. Alles ging precies zoals afgesproken & mijn auto ziet er weer uit als nieuw. Er is niets meer te zien van de schade. Top!

Altijd goed geholpen goede service.

Uitstekend werk weer

Ik kom hier al jaren met mijn privé auto. Nu ook met mijn zakelijke bus.

Goede service bij het vinden van een auto die bij mij past.

Geweldige service gekregen en erg vriendelijk personeel.

Ik heb een ahto gekocht bij Gert van den Berg en alles werd geregeld en helemaal netjes afgeleverd. Top service!

Prima garage en prima service

Bij problemen met de auto wordt je altijd direct en goed geholpen zodat je weer snel met de auto op pad kunt.

Prettig autobedrijf met de kwaliteit op nummer 1!

Na een prettig telefoongesprek met Patrick van den Berg een afspraak gemaakt voor de auto waar ik interesse in had. Bij aankomst netjes ontvangen door de eigenaar Gert, die rustig alles heeft uitgelegd. Na de proefrit was de deal snel rond. De volgende dag de auto opgehaald en super tevreden naar huis gereden. Zou het bedrijf echt aanbevelen, niets is te veel gevraagd. Kom hier zeker weer terug. Mannen bedankt!