Leuk bedrijf!

Ging lekker volgt en Patrick en zijn Vader doen het erg leuk en ik ben blij met de aankoop. Heel veel succes team Gert van den Berg

Goede garage met eerlijk advies

Kom hier al jaren. Gewoon goede service, eerlijk advies, geen onnodige extra kosten en geen verrassingen achteraf. Gewoon zoals het hoort. Top!

Echt Super!

Uitstekende service!!

Ons 2 x goed uit de brand geholpen

Zeer goede service en klantvriendelijk

Autobedrijf weet met enkele woorden wat voor auto we zoeken

Top service en top kwaliteit. Volste vertrouwen in autobedrijf Gert van den Berg

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

Heel fijn al jaren

Staan altijd voor je klaar met een luisterend oor. Oplossingsgericht.

Geweldig familie bedrijf

De service is geweldig staan altijd voor je klaar.

Professioneel en vriendelijk

Goed advies, meedenken en alles overleggen. Klantgericht. We hebben een prima ervaring.

Altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant.

Fijn bedrijf en om de hoek.

In de achterliggende tijd zowel een auto gekocht als een andere laten repareren. Uitstekende service; Gert en z’n mensen staan voor kwaliteit en betaalbaarheid. Goud!

Ik werd hartelijk ontvangen. Ik heb een proefrit gemaakt in de auto en heb na een hele prettige onderhandeling gelijk getekend. Ik kon mijn eigen auto inruilen en kon de nieuwe auto meteen mee naar huis nemen nadat de garage hem klaar had gemaakt. Ik ben ontzettend blij met de goede service en de prettige mensen die hier werken. Ik heb met Patrick fijn contact gehad.

Ben al ruim dertig jaar klant bij deze garage ook deze keer heb ik een leuke auto gekocht

Keurige en kundige zaak, komt afspraken na. Zeker aan te bevelen! Gert , Patrick en de rest: bedankt

Gert, Patrick en rest: bedankt !

Mooie en goede auto voor een nette prijs

Een schitterende BMW Z4 uit 2011 gekocht met 140.000 kms. Technisch lijkt de auto ook in zeer goede staat. Volledige historie van de auto is aanwezig. Prima service. Gevoel voor humor. Bij afhalen van de auto was die al overgeschreven op mijn naam en was het consooltje om het dak te openen, zoals afgesproken, vervangen.

Super tevreden!

Goede service, snel en alles werkt weer zoals het hoort. Heel erg bedankt!

Van begeleiding tot kwaliteit levering - zeer tevreden!

Gert heeft ons fantastisch geholpen bij de zoektocht naar een auto. Kwaliteit geleverd; met goede service! Zeer blij mee!

Geweldig bedrijf

Gert en Patrick zijn zeer behulpzaam en hebben veel verstand van zaken. Bedrijf is zeer aan te bevelen

Klantvriendelijke service

Duidelijke afspraken goeie service

APK en onderhoud is snel, goed en transparant uitgevoerd

Mijn auto is slechts 1 dag weggeweest ondanks het feit dat er best wat dingen moesten gebeuren. De receptie belde halverwege de dag om te vertellen wat er eventueel moest gebeuren aan de auto. Daarbij was een indicatie van de prijs erg prettig. Ik had mijn auto aan het einde van de middag weer terug. Geweldig geregeld!

Gewoon hele goede service!

Staan altijd klaar met goed en eerlijk advies. Prijs en kwaliteit is ook goed. Deskundig en vriendelijke mensen.

Toppers!

Snelle service, denken goed met je mee en correcte prijs.

Goed bedrijf dat zijn afspraken na komt.

Mooi bedrijf met prettige ontvangst van de eigenaar. Na een uitgebreide testrit afspraken gemaakt over het herstellen van wat lichte schade aan de velgen. Bij aflevering bleek deze schade professioneel en netjes hersteld te zijn. Bij vertrek nog een lekker flesje wijn gehad.

onze nieuwe garage

Na wat vervelende ervaringen met de VW garage naar een goed en betrouwbaar alternatief gezocht. Goede recensies en een professioneel intake gesprek/begroting nu de beurt gehad zonder vervelende verrassingen. Vriendelijke receptie. Wij blijven!

efficient en vriendelijk

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Goede uitleg over het probleem en zo nodig ook tussendoor behulpzaam.